Mikä pyörä sinulla on?

15 kommenttia

Mikä pyörä sinulla on?
Itselläni ei ole. :smile:

  
  • Honda CBR 600 F -94

      
  • Ihan asiallinen peli lukemani, kuulemani ja näkemäni perusteella. Mutta omaa kokemusta ei ole CBR:stä eikä kovin paljon muutenkaan muista pyöristä. Kuinkas kovaa olet ajanut? :smile:

      
  • Honda CBF600S -04

      
  • Lainaus:
    28.07.2004 klo 17:22 Tuomas kirjoitti
    Mikä pyörä sinulla on?
    Itselläni ei ole. :smile:


    Vastaus: Kawasaki ZX-10R
    Kysymys: Oletko Tuomas sama poika kuin aiemmin kysellyt TK-85?
    :smile:

      
  • Stormrider!
    Oletko saanut Sumekolta postia koskien valmistusvikaa pyörässäsi? On kuulemma kutsuttu kaikki ZX-10R:t maahantuojalle, mutta syystä en ole aivan varma. Huhuja olen kuullut että vanteessa tai rengastuksen kanssa olisi ongelmia? :confused:

      
  • Sulla on unemlapyörä! :smile:
    Olen sama kuin TK-85. Sama tyhmä tyyppi.

      
  • Lainaus:
    09.08.2004 klo 21:53 -Jani- kirjoitti
    Stormrider!
    Oletko saanut Sumekolta postia koskien valmistusvikaa pyörässäsi? On kuulemma kutsuttu kaikki ZX-10R:t maahantuojalle, mutta syystä en ole aivan varma. Huhuja olen kuullut että vanteessa tai rengastuksen kanssa olisi ongelmia? :confused:


    Juu, olen saanut. Etuvanteessa voi olla valuvika. Maailmalla kuulemma kolme vannetta ovat olleet viallisia ja nyt kutsutaan kaikki 10R:t huoltoon vaihtamaan etuvanne. Itse olen kyllä ajellut ihan normaaliin tapaan pyörällä koska jos kävisi niin huonosti että minunkin pyörässäni olisi ko. vika, ei se silti hajoa hetkessä vaan alkaa ensin täristämään jne. Eli ei se sekunnissa palasiksi hajoa. Ja todennäköisyys että tapaus osuisi kohdalle on melko mitätön mutta toki olemassa.
    Motorcyclenewssin linkki jossa lisää tietoa: http://tinyurl.com/5y3o7

      
  • Kawasaki ER-5 vm. 2000

    Pikkuveli osti itselleen, jotta sain ostettua auton, mutta on silti nimissäni ja käytössäni, kunnes veli täyttää 18 ensi kesänä. :smile:

      
  • Honda CBR-600F vm.-02. Tosin mieli halajaa jo suurempaa, ehkä sitten ensi kesänä!

      
  • Suzuki SV650S vm. 2003

    Mukava peli, helppo ja ketterä ajettava.

    Mutta nyt jo tosin olisi isomman halu kova... ehkäpä ensi kaudeksi, tosin v-koneilla olevia pyöriä jota tahtoisi niin vähän tarjolla tai ovat versiot kovin vanhoja.

      
  • Kuinka paljon on eroa 94-mallisen 2002-mallisen 600 CBR:N suorituskyvyssä? :confused:

      
  • Suorituskyvystä en osaa sanoa, jos tarkoitat vaikka 0-60mph kiihdytystä. Kahdeksassa vuodessa tehot ovat lisääntyneen noin 10 hevosvoimaa, väännön ollessa vain muutaman kymmenyksen parempi. Eli 2002-maillisessa ollaan 111hv/63Nm.

    Netistä varmaan löytää nopeasti kiihdytystuloksia, jos olet niistä kiinnostunut.

      
  • Kyllä nuo tehotkin riittää, kiitos! :smile:

      
  • Lainaus:
    16.08.2004 klo 13:13 Tuomas kirjoitti
    Kuinka paljon on eroa 94-mallisen 2002-mallisen 600 CBR:N suorituskyvyssä? :confused:


    -94 mallin suoritusarvot:
    0-100 km/h n. 3,8 sekuntia ja huiput n. 240 km/h, -02 mallissa molemmat arvot varmaankin himpun verran paremmat.

      
  • Lainaus:
    17.08.2004 klo 17:04 -Jani- kirjoitti
    Lainaus:
    16.08.2004 klo 13:13 Tuomas kirjoitti
    Kuinka paljon on eroa 94-mallisen 2002-mallisen 600 CBR:N suorituskyvyssä? :confused:


    -94 mallin suoritusarvot:
    0-100 km/h n. 3,8 sekuntia ja huiput n. 240 km/h, -02 mallissa molemmat arvot varmaankin himpun verran paremmat.


    Kiitos! Nyt on tehot ja suorituskykykin tiedossa! :smile:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit