The New XC60

211 kommenttia
1234568»
  • @tracktest kirjoitti:
    MP-autoilija oli Volvomies parhaasta päästä eikä suinkaan mikään älytön fanaatikko. Keskustelimme Volvosta ja BMW:stä kunnioittavasti ja pääsääntöisesti hyvin asiallisesti. Tuossa esiin nostetussa ketjussa on paljon hyvää keskustelua, nykyisestä menosta tällä palstalla ei voi sanoa samaa. Yksi merkki nostetaan yli muiden se ei jää epäselväksi mikä merkki on kyseessä. Myyntimäärät Suomessa ovat muutamallle keskustelijalle merkki siitä ettei parempaa voi olla, tämä se vasta outoa on pitäisi toimia kuin sopulilauman jäsen ollakseen hyväksytty tämän lauman jäseneksi. Synninpäästö on silloin takuuvarmaa. Kävimme MP-autoilijan kanssa läpi molempien merkkien ongelmat ja hyvät puolet niitä löytyy jokaisesta merkistä. Täydellistä autoa ei mikään autonvalmistaja ole vielä pystynyt valmistamaan. Nykyiset profeetat siis nämä kärkkäästi äänessä olevat fanaatikot uskovat jonkun tietyn merkin täydelliseen ylivoimaisuuteen jokaisella osa-alueella. Kaikki poikkeavilla merkeillä ajavat ovat kommenteista päätellen joko mistään mitään tietämättömiä tai sitten muuten vaan hölmöjä fanaatikkoja jotka "faktoista" piittaamatta ajavat väärällä merkillä eivätkä ymmärrä jumalauton ominaisuuksista ja erinomaisuudesta jokaisella osa-alueella yhtikäs mitään. Antakaa jokaisen toteuttaa valintojaan ei kai se teiltä ole pois jos joku valitsee toisin ja vielä niin että te voitte tölväistä merkkiuskollisuuden jotenkin poikkeavaksi tai lapselliseksi ei aikuismaiseksi käytökseksi. Nytkin saa ottaa vastaan pelkkää haukkumista ja vain siksi että on valinnut teidän mielestä väärän merkin. Saksalaiset merkit ovat teille kuin punainen vaate, outoa. Olen ajanut Audilla, MB:llä ja BMW:llä kaikki ovat hyviä, on makuasia minkä valitsee saa varmasti auton kehityksen huipulta.

    Anteeksi nyt, mutta kuka tässä on pitänyt Volvoa jumalautona tai haukkunut sinua koska ajat väärällä autolla? Ihan vapaasti saat toteuttaa valintojasi, eikä kukaan sinua valintojesi perusteella hauku. Sinä aloit kirjoittamaan epäasiallisuuksia, kun toin myyntimäärät esille.

    Saksalaiset merkit eivät ole minulle punainen vaate ja olen itsekin useamman saksalaisen omistanut. Tällä hetkellä olen kyllä ollut pettynyt saksalaisten valikoimiin (hybridien osalta), hinnoitteluun Suomessa ja osittain myös muotoiluun.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit