Hyvä hammaslääkärikokemus?

5 kommenttia

Hyvä hammaslääkärikokemus?

  
  • @fin1bro kirjoitti:
    Hyvä hammaslääkärikokemus?

    Niin minullakin Oralilla puolenvuoden välein tarkastus.

      
  • Minulla oli sellainen tilanne, etten ollut käynyt 10 vuoteen hammaslääkärissä. Viime vuonna yksi reikäinen hampaani lohkesi. Ja sitten lohkesi lisää ja lisää. Välttelin hoitoon menoa kesään asti kunnes kipu yltyi niin pahaksi, että särkylääkekään ei auttanut. Luin netistä ja päätin käydä HammasOskarissa Vantaan Myyrmäessä. Ville Paalasmaa hoisi minua. Olen tyytyväinen.

    https://hammasoskari.fi/

      
  • 20 vuoden yksityisen hoidon jälkeen kunnalliseen. Aivan loistava kokemus! Ammattitaitoinen ja miellyttävä hammaslääkäri ja mikä parasta 700,- laskun sijaan 45,-. Olen myös varma että hoito oli parempaa

      
  • Hoidon taso riippuu siitä hoitajasta tai lääkäristä, joka sattuu kohdalle. Ei statuksesta yksityinen vs julkinen. En tiedä hammaslääkäreistä, mutta yleensä ainakin samat lääkärit usein tekevät töitä sekä julkisella, että yksityisellä puolella.

    Viimeksi tuli mieleen, että onko asiakkaalla kuluttajansuojaa hammaslääkärissä ollenkaan. Esim. hammaskiven poisto on asia, jota on vaikea todentaa ja hoitaja voi tehdä tunteja haluamansa määrän. Myös suositukset tarkastusten määristä vaikuttaa joskus markkinahenkisiltä. Yksityisellä sain kehoituksen tulla puolen vuoden välein, kun taas toisaalla pidettiin 2 vuoden välein tarkastusta riittävänä.

      
  • Minä käyn oralilla ½ v välein putsissa ja tarkastuksessa, näin välttää isommat kerta rääkit.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit