lehti

8 kommenttia
muokattu 16.01.2020 21:16

kuinka moni menee siihen halpaan että teette hyvän tarjouksen ja sitten pienellä lukee...tilaus jatkuu kestona...minua ainakin vituttaa moinen halveksunta asiakkaita kohtaan..

  
  • miten on ???

      
  • okei pitää kysyä julkaisialta..eli otavamedialta..no joo ei ne varmaan välitä mut mua ei ainakaan huijata

      
  • tiedän et nää kommentit ei mee eteenpäin ,,niinhän te toimitte,,

      
  • @karlev kirjoitti:
    tiedän et nää kommentit ei mee eteenpäin ,,niinhän te toimitte,,

      
  • sori vaan antaa olla....

      
  • @karlev kirjoitti:
    kuinka moni menee siihen halpaan että teette hyvän tarjouksen ja sitten pienellä lukee...tilaus jatkuu kestona...minua ainakin vituttaa moinen halveksunta asiakkaita kohtaan..

    Siellä lukee pienellä myös, lopeta tilaus laskutuskauden loppuun.

      
  • Ainakin A-Lehdillä kestotilauksen lasku seuraavasta jaksosta tulee sen verran ajoissa, että halutessaan tilauksen ehtii hyvin peruuttaa ennen uuden jakson alkamista. Otavamedia ilmeisesti katsoo järkeväksi lähettää laskun vasta uuden jakson alettua, jolloin kestotilauksen peruja joutuu maksamaan ylimääräistä jo lähetetystä lehdestä tai sitten odottelemaan uuden laskutuskauden loppuun eli lähes vuoden päähän. Kannattaa siis laittaa omaan kalenteriinsa muistutus hyvissä ajoin ennen TM:n laskutuskauden vaihtumista tai vaihtoehtoisesti peruuttaa kestotilauksensa heti uuden laskutuskauden alettua, jos haluaa välttyä "ylihintaisilta pakkotilausmaksuilta"!

      
  • muokattu 23.01.2020 09:18

    Ei minulla ainakaan ole tilausehdoissa ollut mitään epäselvää. Joskus Suomi linjataan holhousyhteiskunnaksi. Tällaisten asioiden kohdalla tulee mieleen, että ehkä linjaus on ihan tarpeen.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit