Mustesuihkutulostimet

2 kommenttia

Luin tuon jutun vuoden 2021 ensimmäisestä numerosta. Mustepatruunoita moitittiin kovin hinnakkaiksi, ja niin todella onkin. Minkäänlaista huomiota ei kiinnitetty siihen, että kotikäytössä niiden suuttimet kuivuvat usein käyttökelvottomiksi ennen kuin muste loppuu. Tai kun yksi värimuste loppuu niin laite menee heti vikatilaan, edes mustavalkoista tulostetta. Tai kasetteja on puhdistettava eli niistettävä lähes joka kerta kun pitäisi jotain tulostaa. Siihen suurin osa musteesta sitten kuluukin Nämä "pullosta täytettävät eivät ole mitään uutuuksia, mulla on ollut sellainen ainakin 10 vuotta sitten. Muste pulloja on vieläkin, laite on kaatopaikalla. Loppujen lopuksi "aasin selkä katkesi" ja rahanmeno ja kärsivällisyys loppui. Nämä mustesuihkut ovat pelsebuubin tekosia. Ostin mustavalkolaserin. Ei ole jatkuvasti tukossa

  
  • @rituli kirjoitti:
    Luin tuon jutun vuoden 2021 ensimmäisestä numerosta. Mustepatruunoita moitittiin kovin hinnakkaiksi, ja niin todella onkin. Minkäänlaista huomiota ei kiinnitetty siihen, että kotikäytössä niiden suuttimet kuivuvat usein käyttökelvottomiksi ennen kuin muste loppuu. Tai kun yksi värimuste loppuu niin laite menee heti vikatilaan, edes mustavalkoista tulostetta. Tai kasetteja on puhdistettava eli niistettävä lähes joka kerta kun pitäisi jotain tulostaa. Siihen suurin osa musteesta sitten kuluukin Nämä "pullosta täytettävät eivät ole mitään uutuuksia, mulla on ollut sellainen ainakin 10 vuotta sitten. Muste pulloja on vieläkin, laite on kaatopaikalla. Loppujen lopuksi "aasin selkä katkesi" ja rahanmeno ja kärsivällisyys loppui. Nämä mustesuihkut ovat pelsebuubin tekosia. Ostin mustavalkolaserin. Ei ole jatkuvasti tukossa

    Sama homma. Kaivoin muutama viikko sittten 5 vuotta kaapissa möllöttäneen ja 10v vanhan mustavalkolaserin esille, kaikki toimi suoraan niinkuin pitikin.

      
  • muokattu 03.01.2021 16:43

    @rituli kirjoitti:
    Luin tuon jutun vuoden 2021 ensimmäisestä numerosta. Mustepatruunoita moitittiin kovin hinnakkaiksi, ja niin todella onkin. Minkäänlaista huomiota ei kiinnitetty siihen, että kotikäytössä niiden suuttimet kuivuvat usein käyttökelvottomiksi ennen kuin muste loppuu. Tai kun yksi värimuste loppuu niin laite menee heti vikatilaan, edes mustavalkoista tulostetta. Tai kasetteja on puhdistettava eli niistettävä lähes joka kerta kun pitäisi jotain tulostaa. Siihen suurin osa musteesta sitten kuluukin Nämä "pullosta täytettävät eivät ole mitään uutuuksia, mulla on ollut sellainen ainakin 10 vuotta sitten. Muste pulloja on vieläkin, laite on kaatopaikalla. Loppujen lopuksi "aasin selkä katkesi" ja rahanmeno ja kärsivällisyys loppui. Nämä mustesuihkut ovat pelsebuubin tekosia. Ostin mustavalkolaserin. Ei ole jatkuvasti tukossa

    Minulla on on ollut vuosien ja vuosikymmenten aikana kolme mustesuihkua. Myönnän, että parin aikaisemman kanssa oli suuttimien tukkeutumisongelmaa, eikä käyttökään ollut kovin juoheata. Nykyinen Canon MG5750 on ollut käytössä ehkä viitisen vuotta. Ei minkäänlaisia ongelmia, vaikka välillä seisoo käyttämättä pitkähköjä aikoja. Myös vaikka on jo useita vuosia vanha, on jo sen verran nykyaikainen, että kytkeytyy wifiin, helppo langaton tulostus läppäristä tai kännykästä. Edellisiin verrattuna löytyy myös muita "hienouksia" niitä tässä luettelematta. Enkä värien kulutustakaan ole kokenut ylenmääräiseksi, ainakaan XL-kasetteja käytettäessä.

    Edellisen mustesuihkun aikana laseriakin harkitsin. Kuitenkin kun tämä Canonin mustesuihkutulostin/skanneri oli sopivasti halvalla tarjouksessa, kävin sen ostamassa. Olen todella tyytyväinen ostokseeni.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit