Ilmainen huolto Veholla!

4 kommenttia

Vein autoni 9.12 klo.13.00 kolarikorjaamolle valokuvattavaksi, jonka jälkeen oli varattu aika huoltoon klo. 14.00. Sovin, että auto jää kolarikorjaamolle ja huollosta soitetaan kun auto on valmis.

Minulle soitettiin hieman ennen klo. 16.00, että auton voi tulla hakemaan, mutta autolle ei oltu tehty mitään! Autoa oli etsitty tunnin ajan ( jopa auton kanssa), jonka takia huolto oli jätetty tekemättä.

Kun saavuin palvelutiskille ja ihmettelin auton huoltamattomuutta, sanoen" että meni päivä pilalle" , vastaus oli niin meni meilläkin.

Itse ehdin tunnissa kävellä hitaasti 20 krt. tontin ympäri ja toisaalta olen antanut kolme kertaa puhelinnumeroni Veholle.

Miksi ei soitettu aikaisemmin? Onko asiakkaan ajan käyttö yhden tekevää? Käytin rahaa (matkakulut ja puhelikulut) ja aikaa saadakseni palvelua, jota en saanut.

Pyydän vastinetta ja kulujen korvaamista (30 euroa) viikon kuluessa.

Miten itse tekisit?

  
  • Mielenkiintoista. Kuinka reagoisin kyseisessä tilanteessa? Jos korjaamo olisi ennestään tuttu, niin pyytäisin jotain hyvitystä virheestä ystävälliseen sävyyn ja olisin ymmärtäväinen asian suhteen.

    Jos taasen en tuntisi korjaamon henkilökuntaa ennestään, niin vaatisin tiukkaan sävyyn kyseistä huoltoa puoleen hintaan. Jos korjaamo ei suostu vaatimukseen, niin kerron korjaamon "huollon" tasosta kaikille ja en enää ikinä astu jalallanikaan kyseiseen paikkaan.

    Ps. en käytä VW:n merkkihuoltoa, koska en yksinkertaisesti luota siihen, että KAIKKI huoltotoimenpiteet tehdään asiallisesti. Käytän autoni tutussa korjaamossa, jossa henkilökunta tuntee volsut läpikotaisin.

      
  • Kyllähän tuollainen "asiakaspalvelu" syö miestä.
    Itsellä oli vähän vastaava tapaus normaalin 30tkm huollon yhteydessä Maanautolla Vantaalla.
    Kyselin aamuisella autoa jättäessäni, milloin voipi odotella valmiiksi. Totesivat, että on valmiina viim. 15:30 ja ilmoittavat kyllä heti tekstiviestillä kun on ok.
    No tekstiviestiä ei ikinä kuulunut ja työkaverin heittämänä saavuin klo 16 autoa hakemaan.
    Pihaan saavuttuani totesin, että katos #&%£$!* kun ovat ihan samaan parkkiruutuun auton peruttaneet eli toisin sanoen arvasin jo tässä vaiheessa, että mitään ei takuulla olla kaaralle tehty.
    Menin tätä huomiotani mainitsematta tiedustelemaan autoni huollon tilaa huoltopäälliköltä joka muutaman hetken papereita plärättyään sanoi tarkistavansa asian tilan huoltamon puolelta kun papereista ei mitään tietoa löytynyt.
    Viiden minuutin jälkeen huoltopäällikkö palasi ja kertoi, että "huolto on vielä vähän vaiheessa tai siis jos mä nyt totta puhun niin sitä ei olla edes aloitettu."

    Kivakiva ja niinpä niin. Tietysti virheitä sattuu kun ihmiset hommia tekee mutta eipä viitsinyt leijonahuolto tuhlata kallista aikaansa ja edes tekstarilla ilmoittaa asiakkaalleen viivästyksestä.
    No autohan jäi sinne seuraavaksi päiväksi ja sain veloituksetta pakasta vedetyn uuden Pugin alle.
    Eihän tässä mitään isompaa haittaa koitunut mutta tulipa taas selvitettyä huoltopalvelun taso.

    Itse asiassa jo yhteinen taival tämän ranskiksen kanssa alkoi tummat pilvet taivaalla kun tilaamastani versiosta poiketen oli tehtaalle mennyt väärän varustetason omaavan mallin tilaus.
    Tästä mokasta tulikin sitten hyvityksiä lisävarusteiden muodossa jne.
    ..että löytyy sitä skarppaamisen tarvetta muuallakin kuin vain Vehossa...

      
  • Minä huollan itse yleensä, vähemmän ongelmia. :sunglasses:

      
  • Lainaus:
    09.12.2005 klo 18:43 Trabant kirjoitti
    Minulle soitettiin hieman ennen klo. 16.00, että auton voi tulla hakemaan, mutta autolle ei oltu tehty mitään! Autoa oli etsitty tunnin ajan ( jopa auton kanssa), jonka takia huolto oli jätetty tekemättä.

    Miten itse tekisit?

    Muutama vuosi sitten kävi itselle sellainen tapaus, että auto jäi Bilian lentohuoltoon, muuttei ollutkaan paluuaikana noudettavissa kentällä.

    Taksilla kotiin ja seuraavana päivänä lähimpään toimipisteeseen kyselemään. Joo, autoa ei voitu tuoda kentälle, kun sitä ei löytynyt ja sitä etsitäään edelleen. Toimipisteestä laina-auto alle ja töihin. Iltapäivällä oma auto tuotiin työpaikalle ja korvauksena oli ulkoilupuku sen laina-auton, taksikulujen sekä lukuisten pahoitteluiden lisäksi. Toki huoltokin oli tehty kohdalleen.

    Tiedä sitten, tapahtuisiko enää näin, mutta tässä asiakas tunsi itsensä todella huomioiduksi.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit