TM Keskustelupalsta tökkii

13 kommenttia

Pöytä PC, jossa kaikki muu toimii, paitsi TM ja varsinkin keskustelupalsta.
Cromella ei toimi keskustelu ollenkaan ja TM hitaasti, viiveellä ja tökkien.
Firefox, molemmat toimii, mutta hitaasti, viiveellä ja tökkien.

Mahtaako muilla olla samoja huolia.
Muilla vehkeillä en ole kokeillut, kun ei ole muita vehkeitä.

  
  • @Josef kirjoitti:
    Pöytä PC, jossa kaikki muu toimii, paitsi TM ja varsinkin keskustelupalsta.
    Cromella ei toimi keskustelu ollenkaan ja TM hitaasti, viiveellä ja tökkien.
    Firefox, molemmat toimii, mutta hitaasti, viiveellä ja tökkien.

    Mahtaako muilla olla samoja huolia.
    Muilla vehkeillä en ole kokeillut, kun ei ole muita vehkeitä.

    On ollut muutaman päivän, safari toimii moitteetta

      
  • muokattu 03.05.2022 12:45

    Tökkii kyllä, laiteriippumattomasti (ja käyttis-)

      
  • Kokeilin eilen läppärillä (firefox) toisessa verkossa ja sama vatkaus jatkui.
    Keskustelu-osioon pääsi helpoten hiiren oikealla napilla ja avaa uudessa välilehdessä.

      
  • Ehkä tämä vain kielii siitä että keskustelupalstan kahdeksan vuotta lupaillut uudistukset ovat viimein tulossa käyttöön!

      1
  • Sekin on mielenkiintoinen ominaisuus, että kirjautuminen vaihtelee.
    Juuri äsken pääsivulle en ollut kirjautunut, mutta kun tulin keskutelu-sivulle, niin olen kirjautuneena...

      
  • @Josef kirjoitti:
    Sekin on mielenkiintoinen ominaisuus, että kirjautuminen vaihtelee.
    Juuri äsken pääsivulle en ollut kirjautunut, mutta kun tulin keskutelu-sivulle, niin olen kirjautuneena...

    Palvelu on hajautettu useampaan eri Wordpress -instanssiin - wp.tekniikanmaailma.fi näyttää näköislehden, keskustelu.tekniikanmaailma.fi alta löytyy vain tämä ansiokkaasti kehitetty keskustelupalsta ja sitten (www.)tekniikanmaailma.fi:n alta loput mainostenjakelukoneistosta.

    Kirjautumista sitten enemmän ja vähemmän onnistunesti siirretään näiden instanssien välillä sillä samalla teknologisella osaamisella jolla nämä Otavan verkkopalvelutkin on kyhäilty.

      1
  • Testaanpa, voinko kommentoida keskustelua.
    Artikkelien kommentointini näkyy jäävän sensuurin haaviin.

      
  • Kirjautuminen sisään tökkii. En pääse lukemaan "tilaajan" palveluita. Sisäänkirjautuminen ei etene.
    Mikä juttu?

      
  • Niin tökkii täälläkin. Näyttää että olen kirjautunut, mutta ei kuitenkaan anna lukea esimerkiksi digilehden artikkeleja

      
  • Nyt näyttää taas toimivan.

      
  • Joo.
    Ei ole ollut vähään aikaan valittamista.

      
  • Itselläni (ipad) ei töki, mutta taisin laittaa liikaa liitteitä? Myös määrätyt sanat ja nimet saavat ilmeisesti ”tukkeutumaan”.
    Heillä lienee olevan ohjelma joka poistaa automaattisesti määrätyt sanat ja lausekkeet jotka tarkastellaan jälkeenpäin henkilökohtaisesti yksitellen. Kun (hän?) tulet maanantaina töihin niitä saattaa olla vähintään satoja. Kuka niitä jaksaa purkaa…

    Vastuunsa tunteva toimitusjohtaja on vastuullinen osin jopa meidän kirjoituksistamme. Jos laitan koneen laittamaan paskapaskapaska kerran minuutissa jokaiseen aiheeseen. Ollaan lähellä sananvapauden rajoja. Tuon korjauksen todellinen vastuullinen henkilö on toimitusjohtaja.

    TM toimii paremmin kuin vaikkapa T&T.

      
  • Valitettavasti Josef en voi etäältä auttaa, eikä se aina niin helppoa olekaan. Voisin helposti sanoa että osta ipad ja laita se wifillä talosi verkkoon.

    Itse olen pudonnut kärryiltä kun luin aiemmin hyvin tuttua mikrobittiä. En enää nyt ymmärtänyt puoliakaan.

    Etsin netistä kahta sohvan jalkaa joka maksaa noin 10€. Sitten löytyikin hinnaksi 100€ ja postimaksut 1000€. Kyllä nauratti. Jopa tosissani hapuilin nuoremmilta onko kaikki koneeni hakkeroitu?

    Tässä tarvinnut edetä juurikaan, sillä kyseessä löytyi lähinnä isoissa kaupungeissa toimiva ”Elokapina”, ja heidän muutaman henkilön jekku.

    Tuo tehtävä ratkaistiin teoreettisella matematiikalla.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit