4000€-5000€henkilö-auto

8 kommenttia

Olen hankkimassa bensakäyttöistä henkilö-autoa, kokoluokkaa corolla/vento. Kertokaaha rehellisesti minkä merkkinen auto kannattaa hankkia että pääsee seuraavat 5v. mahdollisimman vaivattomasti/vähillä korjauksilla etiä päin.

T.Tiedoton

  
  • Tuohon hintaan voi löytyä yksilöitä melkein kaikilta merkeiltä. Kun tuon hintaista autoa hakee ja tarkoituksena on vain matkustaa mahdollisimman edullisesti, niin kannattaa miettiä myös muitakin seikkoja kuin pelkästään kestävyys. Polttoaineenkulutus, vakuutusmaksut, rengaskoko ym. saattaa muuten kestävässä autossa olla suuremmat...

      
  • :grin: Mää tiedän hei,tää on helppo.Osta corolla! :smile:

      
  • :sunglasses: Arvasin et täällä on Toyotan Miehiä :grin:

      
  • Me ostettiin kakkosautoksi Corsa ja se on toiminut oiken hyvin. Vm 97 ja kone sporttinen 1.2 eco (40 hv). Osat on halpoja jos joutuu hommaamaan. Tilaa ei tietenkään ole ja mopo mutta pääsee paikasta toiseen.

      
  • itse löysin etsimisen jälkeen suzuki balenon vähän ajettu ja tosi siistin eikä ole hinnoiteltu yli niinkuin toyotat vaikka auto on vähintään yhtä hyvä. ei ole mikään erikoinen luxus mutta aivan kelvollinen ajettava ja toimii. halvat varaosat jos nyt yleensä sattuisi tarvitsemaan eli pienellä vaivalla etsien löytää hyvän pelin varmasti. merkki oudoksutti minuakin aluksi mutta on muuttunut tässä käytön myötä.

      
  • Baleno on kyllä varmaan kestävä ja hyvä mutta luulen, että varaosat eivät ole halpoja kuin vertaa muihin saman kokoisiin.
    Meillä on toinen auto Corolla -97 - tosin maksoi kesällä vielä tuplasti tuon budjetin. Toistaiseksi 10tkm ajon jälkeen korjauskulut 0,- ja huoltokulut 47,- (öljynvaihto). On hyvä ajaa, pirteä ja kulutus jatkuvasti 6-7,5l/100km ajoi sitten maantiellä tai kaupungissa. Suosittelen.

    Saman korimallin alkupään malleja saa jo tuohon budjettiin (92-94). Eivät ole pahoja ruosteelle ja vikoja on erittäin vähän. Ainoastaan vakaajankumit kovettuvat ja iskarit ovat kulutustavaraa. Jarrupalat menee vaihtoon 200tkm paikkeilla.

      
  • Osta mun faijan Volvo 440 1.8 -95. Takuukilometrit noin 150 tkm. Huollettu. Nahkaa yms. ja jää vielä reilusti bensarahaakin.

      
  • Osta Masa tai Tojo, tarkista kuitenkin ettei ole ruostunut, kilometreillä ei niin väliä jos alle 400tkm! :sunglasses:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit