Täyssähköä täyshintaan

33 kommenttia
2»
  • muokattu 23.08.2022 17:08

    @Vital kirjoitti:
    Paristot ikääntyvät ja kuluvat, kukaan ei näytä huomioivan tuota laskelmissaan.

    Ymmärrän ikääntymisen alentavan kapasiteettia, mutta millä tavoin se vaikuttaa hyötysuhteeseen? Paraneeko vai heikkeneekö lataus/purkaussuhde?

    Vedyn tankkausmatka piteni juuri Koreaan, jonka turvin kilometrikustannus on enää karkeasti kaksinkertainen patteriautoon verrattuna ellei matkalla kulu yhtään.

    Onpa hyvä, että jokainen saa valita mieleisensä.

      1
  • No onhan se vety ja auto pelottava yhdistelmä, en kyllä kaasuautokaan ostaisi.
    Onni onnettomuudessa, näitä bensiinihybridejä riittää niin kauan kuin minä autoa ajan. Tuotantolinjat pukkaa niitä vielä siirtymäkaudella pitkään.

      
  • Ei se vety mihinkään räjähdä (ups, viimeiset sanat), no ei sen enempää kuin bensakaan. (Kyllllä sitten lähtee).
    Kaasu, (helvetti on irti hetkeksi). Tosiaan, kertomansa mukaan kaverini Loimaalta kertoi miten kävi kun vuotava kaasu omassa hallissa leimahti. Kertoi sen palavan alle metrissä vain sekunteja. (Kärähti toki kaikki sähköpistokkeet)

    TM:ssa on kerrottu aineiden käyttäytymismalli eri olosuhteissa. Tai muistanko väärin? Vai pitääkö muistaa sittenkin mikä on nopein ja suositeltavin rata-auto meidän kadulla?

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit