Connecting people?

4 kommenttia

Miten saa pois Nokian telkkareista pirun kovaa tulevan connectin people -käynnistysäänen? Kuuluu 2-kerroksisen asunnon alakertaan kun ylhäällä laitetaan telkkari päälle? Äänensäätö ei siihen tehoa.

  
  • No juu kyllä minä tuota tavasin mutta en löytänyt loitsua jolla äänen saisi pois. Maahantuojan mukaan ei saa pois, joten jotain kikkakolmosta kaipaisin.
    Hei,

    Olit meihin aiemmin yhteydessä koskien televisiotasi NOKIA 50" 4K UHD ANDROID TV UNE50GV210I.

    Lupasimme tiedustella tuotelinjaltamme, että onko television avausääni mahdollista saada pois päältä tai äänenvoimakkuutta laskettua. Saimme tuotelinjaltamme vastauksen, että ikävä kyllä tuota ääntä ei ole mahdollista kytkeä pois päältä tai äänenvoimakkuutta säätää.

    Mukavaa päivää!

    Ystävällisin terveisin,
    Kiia, Asiakasneuvoja
    POWER Asiakaspalvelu
    https://www.power.fi/asiakaspalvelu/

      
  • muokattu 03.11.2022 09:20

    Tässä kohtaa minä kyllä vain "tyytyisin" tilanteeseen, jolle ei nähtävästi voi mitään. Kikat 1-x saattaisivat vaatia pahimmillaan telkkarin kotelonaukaisemista, joka saattaa johtaa takuun laukeamiseenkin. Tuskinpa täältä löytyy ketään, joka hakkeroisi itsensä Nokian käyttöjärjestelmäänkään. Nokian tehtaille vaan palautetta?

    Täällä on vain autoista ja liikenteestä viisastelevia tyyppejä näkynyt :wink:

      
  • @Kumppani kirjoitti:
    Tässä kohtaa minä kyllä vain "tyytyisin" tilanteeseen, jolle ei nähtävästi voi mitään. Kikat 1-x saattaisivat vaatia pahimmillaan telkkarin kotelonaukaisemista, joka saattaa johtaa takuun laukeamiseenkin. Tuskinpa täältä löytyy ketään, joka hakkeroisi itsensä Nokian käyttöjärjestelmäänkään. Nokian tehtaille vaan palautetta?

    Täällä on vain autoista ja liikenteestä viisastelevia tyyppejä näkynyt :wink:

    Ok. Kiitos avusta

      1
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit