Toyota MR2 vm. 91-93

2 kommenttia

Eli mietiskelen tässä autoa jota hankkia ja olen kiinnostunut Toyota MR2:sesta (vm.1991-1993) ja haluaisin tietoa autosta. Olen kyllä lukenu artikkeleita ja yleistietoa kyseisestä autosta.

Ajattelin autoa jolla voin ajaa ympärivuoden (talvellakin), niin mitenköhän mahtaa Mr2 soveltua talviajoon ? Ei tietenkään mitään revittelyä ym. vaan ihan normaalia ajelua paikasta A paikkaan B... Ja ajan eteläsuomessa joten luntakaan ei ole metritolkulla. (Tästä aiheesta mahdollisesti ihmisten ajokokemuksia niin talvelta kuin kesältäkin.)

Mikäköhän mahtaa olla kyseisen auton keskimääräinen polttoaineenkulutus maantie- ja kaupunkiajossa ? (se 2.0l kone ilman turboa).

Ja mikäköhän mahtaa olla auton huoltotarve/ylläpito kustannukset...löytyykö autoon varaosia hyvinkin ?

  
  • Et varmaan täältä kokemuksia paljoa kuule, mutta heitänpä itse ihan muutaman mutu-pointin.

    Hyvää:
    * osia saa?
    * kestävää Toyota-tekniikkaa
    * ulkonäkö
    * ajettavuus radalla
    * kulutus lienee kohtuullinen n. 7-8l/100km
    * persoonallinen

    Huonoa:
    * osien hinta?
    * tilat
    * ajettavuus liukkaalla vaatii opettelua
    * taitaa olla aika kallis?

      
  • ostin just kyseisen auton ja auton huonoin puoli on kattoikkuna johon vesi tiivistyy talvella ja tippuu niskaan. perustekniikka on tojoo.
    kone käytössä monissa muissakin malleissa.auto suht harvinainen suomessa joten korin osat /purkuosat hankalia (voi maksaa, merkkiosia saa)

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit