Bemari ei käynnisty pakkasella

66 kommenttia
13»
  • [quote title="12.11.2006 klo 20:46 MMS kirjoitti"]
    Niimpä niin, loppuviittaus taas riisikuppeihin epäilyttää. Täällä voi jokainen kirjoitella mielensä ja tarkoitusperiensä mukaan. Tosiaan N

    niinpä niin ! Pääkaupunkiseudun merkkihuollot olleet testeissä huonoimmasta päästä !

      
  • Jollekin vastanneelle Tojota-kuskille sanoisin, että siedän hieman vikoja nykyisessä autossa sen varjolla että se ei ole ihan ilman luonnetta oleva merkki.....sen ajamisesta nauttii samoin kun sen omistamisesta. Mutta jokainen etsii itselleen sopivimman....

      
  • Lainaus:
    08.02.2007 klo 20:19 V70D5-02 kirjoitti
    Jollekin vastanneelle Tojota-kuskille sanoisin, että siedän hieman vikoja nykyisessä autossa sen varjolla että se ei ole ihan ilman luonnetta oleva merkki.....sen ajamisesta nauttii samoin kun sen omistamisesta. Mutta jokainen etsii itselleen sopivimman....


    Jaa että oikein luonnetta... Volvon luonteesta en tiedä, mutta Volvokuskien luonteesta autovalinta tosiaan jotain kertoo :sleepy:

      
  • Samallaista ongelmaa on ollut kaverini 320 kiisseli bemarissa -98 vm se.. Tosin siin ei ole lokilämmitintä vaan joku "pika" vepasto.
    Lähtee toimii kun laittaa auton ovet kii tai aukaisee.
    Akun tyhji siitä myös.

    Onhan tässä päässyt naureskelemaan kun on oldsmobilella hinaillut kavereitten uusia autoja teitten poskilta..
    Ei tääl enää lähde käymään nämä uudet pirssit..
    Piruksihan minut tosin on leimattu kun ajan vanhalla jenkillä myös vähän vajaan 40* pakkasilla :sunglasses:

      
  • Bemaria mulla ei oo koskaan ollut joten en voi kommentoida kuin hyvin ne toimii jne.. tällä hetkellä työmatka autona on Nissan Micra -89 1.0 kaasari 36kw jossa ei ole edes lohkolämmitintä ja automaattiryyppy ei toimi, mutta kyllä se kinneri vaan joka aamu lähtee käyntiin ja toimii muutenkin kun junan vessa. Lämpiää myös hyvin: -25 aamu, lähen Micralla töihin ja n.25km ajon jälkeen on pakko kääntää lämmitintä pienemmälle koska tulee kuuma, ensimmäiset 5-10 km pidän lämppärin nopeutta ykkösellä jolloin kone lämpenee nopeammin ja ikkunaa raollaan ettei ikkuna mene aivan huuruun. Viimeisen vuoden aikana siihen on vaihdettu laturin hihna eikä mitään muuta, eikä vie öljyä eikä ole mätä. Ei ole raketti mutta toimii, se riitää minulle. Ainoa miinus on kylmällä konella tuo nykiminen kun se ryyppykään ei toimi.

      
  • Sellasta se on näiden nykyajan Nintendojen kanssa. Kun pitäytyy vähän vanhemmassa ei paljoa työtä tarvita auton käyntiinsaamiseksi. Ilmaa, bensiiniä ja kipinä.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit