Vuosimallin vaikutus ohjelmoinnin laillisuuteen

4 kommenttia

Hei
Nyt kun ohjelmointi ilman tyyppimittauksia tuli laittomaksi, onko tuolle mitään vuosimallirajaa?

  
  • @Lukija73108 kirjoitti:
    Hei
    Nyt kun ohjelmointi ilman tyyppimittauksia tuli laittomaksi, onko tuolle mitään vuosimallirajaa?

    Kai se laitonta oli jo aiemmin..

      
  • @Lukija73108 kirjoitti:
    Hei
    Nyt kun ohjelmointi ilman tyyppimittauksia tuli laittomaksi, onko tuolle mitään vuosimallirajaa?

    korjataas virhe ; kaikki ennen Euro 1 (EC93) tyyppihyväksytettyjä ajoneuvoja on laillinen ohjelmoida
    tai virittää ilman ongelmia laillisuudesta päästönormeihin. Toki jos katsastus huomaa selkeitä rikkomuksia
    rakenteellisen tehonkeston ylityksestä, pitää tehonlisäys todistaa esim. vastaavalla moottoriteholla varustetusta saman sarjan esim. yhdysvaltojen markkinoille suunnatusta ja siellä hyväksytystä ajoneuvosta. hyviä esimerkkejä esim ford taunus & caprit vuosilta 1969-1973...

      
  • @Lukija49751 kirjoitti:

    @Lukija73108 kirjoitti:
    Hei
    Nyt kun ohjelmointi ilman tyyppimittauksia tuli laittomaksi, onko tuolle mitään vuosimallirajaa?

    korjataas virhe ; kaikki ennen Euro 1 (EC93) tyyppihyväksytettyjä ajoneuvoja on laillinen ohjelmoida
    tai virittää ilman ongelmia laillisuudesta päästönormeihin. Toki jos katsastus huomaa selkeitä rikkomuksia
    rakenteellisen tehonkeston ylityksestä, pitää tehonlisäys todistaa esim. vastaavalla moottoriteholla varustetusta saman sarjan esim. yhdysvaltojen markkinoille suunnatusta ja siellä hyväksytystä ajoneuvosta. hyviä esimerkkejä esim ford taunus & caprit vuosilta 1969-1973...

    Jos moottorissa ei ole turboa, aika vaikea softalla saada merkittävästi lisää potkua. Kaasutinkoneen softaus taitaa olla lähes mahdotonta. Pakko myöntää, ettei -73 celican, ladojen, taunuksen tai caprien ohjelmistomuutoksista ole mitään kokemusta.

      
  • @Lukija159246 kirjoitti:

    @Lukija49751 kirjoitti:

    @Lukija73108 kirjoitti:
    Hei
    Nyt kun ohjelmointi ilman tyyppimittauksia tuli laittomaksi, onko tuolle mitään vuosimallirajaa?

    korjataas virhe ; kaikki ennen Euro 1 (EC93) tyyppihyväksytettyjä ajoneuvoja on laillinen ohjelmoida
    tai virittää ilman ongelmia laillisuudesta päästönormeihin. Toki jos katsastus huomaa selkeitä rikkomuksia
    rakenteellisen tehonkeston ylityksestä, pitää tehonlisäys todistaa esim. vastaavalla moottoriteholla varustetusta saman sarjan esim. yhdysvaltojen markkinoille suunnatusta ja siellä hyväksytystä ajoneuvosta. hyviä esimerkkejä esim ford taunus & caprit vuosilta 1969-1973...

    Jos moottorissa ei ole turboa, aika vaikea softalla saada merkittävästi lisää potkua. Kaasutinkoneen softaus taitaa olla lähes mahdotonta. Pakko myöntää, ettei -73 celican, ladojen, taunuksen tai caprien ohjelmistomuutoksista ole mitään kokemusta.

    juurikin näin ;)

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit