Chevrolet Lacetti

6 kommenttia

Nyt muutaman vuoden markkinoilla olleesta Chevrolet Lacetista on jo varmaan täälläkin kokemuksia. Mitenkäs, onko auto ollut odotustenmukainen? Lähinnä kiinnostaisi tietää, toimiiko automaatti-ilmastointi talvioloissa ja miltä nahkapenkit tuntuvat kesällä/talvella? Onko ollut ongelmia?

Hinta suhteessa auton varustelutasoon ja tehoon on mielestäni Lacetissa kohdallaan.

  
  • Meillä oli joskus 2004 vuokra-autona tuollainen Lacetti, bensakone ja automaattivaihteisto. Muuta siitä ei jäänyt mieleen kuin että automaatiti ei löytänyt "koskaan" (ylämäissä, ja harvinaisissa 80 ja 50 nopeuksissa...) oikeaa vaihdetta. Kone jurnutti tai huusi vuoronperään. Bensaa meni 9-10 litraa sataselle maantiellä.

    Muuten ihan ok auto siinä missä mikä tahansa muukin, mutta automaattilaatikon jättäisin väliin.

      
  • Kyllähän tuo "Chevrolet" on edelleen niin arvaamaton idän ihme, että suosittelen, mikäli budjetti vähänkään periksi antaa, siirtymistä suosiolla muihin merkkeihin...

      
  • on ollut noissa daewoissa paljon vikoja, harvasepäivä jonkun auto vikakoodin luvussa kun merkkivalot poksahtelee, ym sähkövikoja.
    tällaista olen kuullut merkkiedustusliikkeen henkilöltä.

    tiedä sitten kannattaako tuota uskoa, minä ainakin luotan niiden kertomaan ketkä näitä juttuja tekee ammatikseen.
    omia kokemuksia ei ole eikä tule chevroletdaewoista :wink:

      
  • Lainaus:
    30.07.2007 klo 21:49 petos kirjoitti
    on ollut noissa daewoissa paljon vikoja, harvasepäivä jonkun auto vikakoodin luvussa kun merkkivalot poksahtelee, ym sähkövikoja.
    tällaista olen kuullut merkkiedustusliikkeen henkilöltä.

    tiedä sitten kannattaako tuota uskoa, minä ainakin luotan niiden kertomaan ketkä näitä juttuja tekee ammatikseen.
    omia kokemuksia ei ole eikä tule chevroletdaewoista :wink:



    Noita vikoja löytyy myös ns "laatuautoista".

      
  • Lainaus:
    31.07.2007 klo 09:33 mikkot kirjoitti
    [
    Noita vikoja löytyy myös ns "laatuautoista".



    niin löytyy. sitten on myös onneksi malleja joissa ei juuri koskaan ole pahempia vikoja :kiss:

      
  • Siis jättää korealaiset ja laatuautot ostamatta niin hyvin menee? :innocent:
    Tottahan tuo on tietenkin todellisessa elämässä mutta ei täällä! :sunglasses:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit