Picasso

8 kommenttia

Heippa!



Olen ostamassa uutta autoa siis minulle uutta autoa. Mietin Picassoa. Mitä mieltä olette siitä?

Se tulisi lähinnä työmatka (20 mk) käyttöön.

Tarkoitus olisi, että käytän sitä seuraavat kymmenen vuotta.

  
  • 20mk vai 20€? :xmas:

      
  • Huono laatu on Citroenien perinteinen ominaisuus eli takuukorjauksia tiedossa ja kun takuu loppuu,niin korjaukset jatkuu,mutta kalliiksi tulee.Tämä mielipide on kuultu pitkän linjan Mercedes-Benz/Honda/Citroen-liikkeen autonasentajalta,jonka mielestä kenenkään rahoistaan tarkan ei pitäisi ostaa Citroenia.

      
  • Huono laatu on Citroenien perinteinen ominaisuus eli takuukorjauksia tiedossa ja kun takuu loppuu,niin korjaukset jatkuu,mutta kalliiksi tulee.Tämä mielipide on kuultu pitkän linjan Mercedes-Benz/Honda/Citroen-liikkeen autonasentajalta,jonka mielestä kenenkään rahoistaan tarkan ei pitäisi ostaa Citroenia.




    Tämä mutu ei pidä picasson kohdalla edes paikkaansa.

      
  • Tuollaisen mutu-tiedon levittämistä, niin sitikkamiehet ja -naiset ajavat jatkossakin mukavasti edullisesti käytettynä hankkimillaan autoilla. :lol:



    Jos tilastoja tuijotellaan, niin Xsara Picasso, josta tässä on ilmeisesti kyse, on hakannut esimerkiksi Toyota Corolla Verson ainakin joissakin tilastoissa. Itse uskaltaisin ostaa siinä kun jonkun muunkin käytetyn. :tongue: Kannattaa tietysti tarkastaa ja tarkistuttaa harkitsemansa harkitsemansa kappale huolella (huoltohistoriaa myöten).

      
  • Rahoistaan tarkan on hyvä välttää ranskalaisia autoja,tietysti takuukorjaukset on takuukorjauksia,mutta entäs sitte kun takuu loppuu...

      
  • Kyllähän toi sitikka voi olla ihan hyvä, ainakaa ei ruoste vaivaa.. :sunglasses: . Mutta sitä en ymmärrä mitä järkeä on hankkia tila-autoa työmatka ajoon :open_mouth: :cry: . Ite ostasin työmatka ajoon jonkun laadukkaamman ja järkevämmän pirssin, vaikka kiisseli Golfin tai Civicin esim esim... :flower:

      
  • Stivax:

    Rahoistaan tarkan on hyvä välttää ranskalaisia autoja


    Rahoistaan tarkan on hyvä välttää kaikenmaalaisia autoja, kaikista on vain menoja.



      
  • Kalliita vikoja niitä löytyy ns. "laatumerkeistäkin", niistä vaan ollaan jostain syystä hissukseen. Onko kalliin auton ostajalle häpeä seisottaa autoa korjaamolla? En minä ainakaan viitsisi niistä kailottaa :wink:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit