Mitä autoa suosittelisit?

23 kommenttia

Hinta max n. 8000 eur, ajettu mielellään max 150 000 (no tästä voi vähän joustaa), vm. 99 tai uudempi, ajoa tulee pääasiassa pitkiltä matkoilta päivittäin - n. 30 000 km / vuosi. Iso ja vakaa ajettava, ei 1.6 pienempää konetta. Sisätiloista voi tinkiä, kunhan auto on vakaa ja hyvä matka-ajoon. Bensakulut on toissijainen seikka.

  
  • Ja lisäys vielä että bensakoneella, kiitooos.

      
  • Kuka tykkää mistäkin mutta minun mielestäni se on BMW. On LOISTAVA varsinkin matka-ajoon. Noilla kilometereillä vielä diesel niin avot.

      
  • Taloudellinen pikkudieseli olisi noilla kilometreillä poikaa. :wink: Kukin tietysti saa ajaa millä haluaa.

      
  • Niin nimenomaan kuka tykkää mistäkin ja tämä ei nyt vaan haluaisi dieseliä. BMW:n takavetoisuus vähän epäilyttää talvikelejä ajatellen...

      
  • yoshi:

    Niin nimenomaan kuka tykkää mistäkin ja tämä ei nyt vaan haluaisi dieseliä. BMW:n takavetoisuus vähän epäilyttää talvikelejä ajatellen...




    Ei todellakaan tarvitse sen takia jättää bemaria ostamatta.

    Yli kymmenen vuoden kokemuksella sen voi sanoa. Eikä merkki vaihdu.

      
  • Kiitos kommenteista! Muita?

      
  • Jos tykkäät vilkkuvista varotus valoista osta BMW.

      
  • Focus kustaantaa jotain 5 tonnia (-99) ja hyvä matka-ajossa jos nuin pieni kelpaa? :xmas:

      
  • Nakunaku:

    Jos tykkäät vilkkuvista varotus valoista osta BMW.




    Siis TÄH, ainut milloin Bemun valot vilkkuu on se kun joutuu väläyttämään muille jotka ajaa ilman valoja.

    NYt neljäs menossa ja ja muita perheessä vielä kaksi(vanhaa) eikä valot vilku.

      
  • No jos minun pitäisi päättää, niin ostaisin 90-luvulta Buick Roadmasterin LT1 koneella, eli 5,7l V8. Menee matkassa reilusti alle 10l kulutuksella ja niiiiin vaivattomasti. Mutta minä olen minä, osta vaan BMW. :grin:

      
  • Jep, kyllä itse suosittelen isompaa vinkkelikoneella olevaa kulkinetta. Kuitenkin näkisin tärkeimpänä auton korin kunnon tarkistuksen. Merkeistä välttäisin Audia, vaikka kori kuulemma on kestävä, niin tekniikka-murheita saattaa riittää. Perheessä pennulla oli TT quattro ja tekniikka oli tosi epäluotettava. Jopa tässä taannoin Hesarin toimittaja moitiskeli omaa Audiaan.

      
  • Jos vältettäviä vielä laitetaan, niin 90-luvun puolivälin mersut ovat asia, jota välttää kuin ruttoa. Sähkövika siellä, ruosteläikkä täällä.

      
  • Osta iso ja vakkoo v70 volvo. Jos ei bensakulut haitta kerta :wink:

      
  • Kiitokset kaikista kommenteista. Volvoa pidän itsekin melko varmana vaihtoehtona, tosin perustuu vain vähäisiin kokemuksiin Vollella ajosta. Buick taitaa myös jäädä nyt pois valikoimasta, vaikka sinänsä en tietenkään yhtään epäile etteikö se hyvä olisi :wink: Audia pidin itsekin järkevänä, mutta olen muiltakin kuullut noita huonompia kokemuksia niistä. Edelleen otan mielelläni vinkkejä vastaan!

      
  • En kyllä menisi haukkumaan tota audin tekniikkapuolta.. Itsellä toiminut kuin junan vessa ja mittarissa 300 000km.. VAG konsernin auto ja tekniikat huipputasoa. Ja tuohon 8000e/150 000km/vm99 suhteeseen ei taida kummoista BMW:tä saada.. Eli vw tai skoda?

      
  • Yksi vaihtoehto voisi olla vaikkapa Nissan Maxima. Empä ole itse ainakaan kuullut siitä valituksia.

      
  • Tolla hintaa saa 2004 vuosimallisen Renault Meganen, johon on jakopäänremmi vaihdettu : ja rellun poksahtavat puolat uusittu ja hyvässä lykyssä tulee ESP velä kaupan päälle. :xmas:

      
  • Tosta Audin tekniikasta velipojalla on A4 1.8 -95 aj.260tkm ja voin sanoa että paskan möivät. Aina saa katsastukseen olla vaihtamassa niveliä etupäähän ja pakkasella saa starttailla pahimmillaan 15 kertaa kun ei toi ajonesto viitti toimia. Muutenkin jos itte meinaa huoltaa älä ihmeessä osta VAG konsernin tuotetta. Se ainakin noissa ensimmäisissä A4:ssa on vikana että niissä on ihan törkeän ylitehostettu ohjaus ei mitään tuntoa mutta nämä omia kokemuksia ja mielipiteitä.

      
  • Nissan Maxima QX! parisataa hevoista, iso ja vakaa, luotettava.



    Galant 97--> sama homma.



    Tuohon budjettiin mahtuu hyvin.



    Minulta myös Audi-VW -vastainen ääni -ovat vikaisia, vaikkakin ruosteettomia.



    :xmas:

      
  • VW Passattihan on kone kuten varmaan kaikki tietää!Luotettava peli pienelläkin koneella esim. 1.8:lla. Jos on varaa Audi A3:een kannattaa hankkia...Suosittelen muitakin VW-Yhtymän autoja kernaasti.Eikä mitkään Opelit tai BMW:tkään huonoja ole :tongue: Saatetaan ihmetellä mutta Mersua en suosittele. Kallis ylläpidettävä ja hinta-laatusuhde tulee synnytyskanavasta. Pienempiruokasia Volvoja eli 40-sarjalaisia suosittelisin kanssa.On nekin ihan hyviä autoja puheista huolimatta :smile:.

      
  • Japseissa ruostetta ja mutenkin tylsiä pelejä:sleepy:. Ranskalaisissa ja italialaisissa kuten varmaan moni tietää, sähkövikaa ja muutakin vittumaista pikkuvikaa löytyy :weary:

      
  • Sinäpäs näytät "tietävän" aika paljonkin... :lol:

      
  • Kiitokset kaikille. Kaupanteko on edessä ja kyllä se oli 40-sarjalainen volle mikä sieltä mukaan lähtee.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit