A-MERSU KOKEMUKSIA

4 kommenttia

Mitä hyvää/huonoa a-mersussa? Omia kokemuksia.
Harkitsen n.2000-vuoden a-mersun ostoa. Ajettu n.100tkm.

  
  • Juuri vaimolta hajosi A 150:stä Mersusta kytkin ja "johtotähti" jätti tielle. Tämä on sitä Mersun "laatua"! Autolla ajettu 43000 km ja jo nyt pitää kytkin vaihtaa ja tiedän omista kokemuksistani, että vaimoni osaa ajaa autoa, eikä luistattele kytkintä tarpeettomasti eikä muutenkaan survo sitä.



    Ja kun Veholta kysyy, niin turhaan on edes kuviltella, että valmistaja tai maahantuoja voisi laittaa asiaa "Goodwill"-takuun piikkiin. ~>:-(



    Joten en näillä kokemuksilla suosittele Mersun ostoa kenellekään. Vanhoissa käytetyssä Mazdassakin ja muissakin Japseissa kestää kytkin kauemmin... :-P



    Uskomatonta Mersun laatua nykyautossa. Auto kun on vielä vuoden 2005 mallia...



    Jarza

      
  • Ostin 2005 A210 Evolution mallin (vm 2003) jolla oli ajettu 50tkm. Itse olen teetättänyt siihen yhden määräaikaishuollon (+lisä tarkastukset koska auto on ostettu muuttoautona saksasta) ja huolto totesi että aivan ensiluokkainen yksilö. Nyt kilometrejä takana 63tkm.

    Olen varsin tyytyväinen A-malliin ja sen toimivuuteen.

    Hyvää ehdottomasti on se että istuu korkeammalla (vaimo tykkä&#228:wink: ja se on näppärä kaupunkiauto, myös maantiellä ajo menee varsin mukavasti (esim Saksan autobaanalla 170kmh oli mukava matkavauhti:smile:)

    Jos se ei ole lang-versio, niin takapenkille ei kyllä aikuinen sovi.

      
  • ei ole koskaan autoa ollutkaan,varsinkaan mersua.ei kuulu a sarja suosikkeihini mutta nainen voi autosta tykätä,koska on näppärä ajella ahtaissa paikoissa,laatu luultavasti hyvä,niinkuin aina mersuissa.

      

  • Jos Jarzan lankomiehen eemelikään ei ole kestänyt sen paremmin, niin mietin vaan, että mahtaako periytyä tuo taipumus hajoittaa "laatuautoja" :smile:



    No onneksi on helpompi vaihtaa automerkkiä kuin sukulaisia. :wink:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit