Hevosvoimilla sitä kiihdytetään eikä väännöllä. Eipä tuo auto ole sitä varten tehty, että kaupungissa körrötellään ja mietitään jaksaako kolmossa mennä kadunkulmista. Ja sitä vastoin, ihan hienosti nuo nykyiset vaparitkin vetävät alhaalta.
Eipä niillä sen kummempia innovaatiota oikeastaan olekkaan. Alkoivat vain ensimmäisinä käyttämään turboahdinta niin sanotusti sarjatuotantomalleissaan.
Itsellä pituutta 187cm. Paino pikkasen alle 90kg. Itse ainakin mahduin istumaan V60:sen taakse kun ensin olin säätänyt etupenkin kohdilleen. Eihän siellä liikaa tilaa ole mutta ihan sopivasti kuitenkin.
No eipä tuo "molisko" itseäni ole koskaan häirinnyt. Enpä ole edes koskaan ajatellut miksi sen tarvitsisi pienempi olla. Niin ja ammattilaiselle tiedoksi, että nyt puuttuu koko pistoke. Uudessa autossa Webasto hoitelee lämmityspuolen