A-utoilija:
Onko joku lukenut tuota testiä ja jos on niin olisi mukava lukea siitä jotain kommenttia. Suoli24-palstalla mainittiin järjestys, mutta jututhan siellä on lähinnä surkuhupaisia:
Ford Mondeo VW Passat Skoda Superb Peugeot 508 Opel I…
Maastovälitys:
Liikaa rahaa eikä omaa älyä?
Ehdotus: Osta tonnilla 124-koppainen Mersu, vie vaimo/hanki sellainen Malediiveille, osta vaimolle/tai hankkimallesi kallis(?) 10ke timanttisormus. Ota äkkilähtö Milanoon, vuokraa auto, Brescian lähe…
Lefa:
Ceddar:Ettei tässä kävisi vanhanaikaisesti, kuten Citikan GS birotorin kanssa?
Mun mielestä taas vanhanaikaista on se kun ei uskalleta kokeilla mitään uutta.
Uuden kokeilemisenkin voi tehdä tyylikkäästi, ja esitellä valm…
simppa:
Eikö Lexuksen katraan tehokkaimpana kaiken järjen mukaan pitäisikin olla kulkevin?
Audilta kun löytyisi Lexukselle oikeampikin verrokki, 2.0T 211 hv. Sille taas Lexus rupeaa jäämään aika selvästi sekä kulutuksen että kulkupuolen osalta…
simppa:
Vaikkapa kunnollista dieseliä tai bensakonetta jossa on päästöt ja kulkupuoli kunnossa. IS 250 on ihmeen nuhainen ainakin paperilla tehoihinsa nähden.
IS:ään on myös olemassa 3,0 230hv/300 nm joillain markkinoilla.
TM:n vertailu…
Ammattilainen:
Defan sivuilla on kyseiset tuotteet, mutta esim. lämppärin kuvassa ei johtoa näy. Ja jos kerran uuteen autoon ottaa lohkolämppärin sisätilahaaroituksella, niin miksi ihmeessä siihen tarvitsee liittää muun merkkistä ?
Jaa-a …
Opelixi:
Jos kyse oli politiikasta, niin ketkä tuonkaltaisesta politiikasta hyötyivät?
Siis tarkemminhan oli kyse SEV-maiden talouspolitiikasta, jossa säädeltiin mitä missäkin maassa/alueella tuotetaan. Välittömästihän tämä autokysymys vai…
Tsekoslovakiassa puolestaan torpattiin tällainen etumoottori/takavetoprototyyppi:
http://www.flickr.com/photos/theadventurouseye/5633822802/in/set-72157625539628037
Poliittisista syistähän tuo tapahtui. http://en.wikipedia.org/wiki/Sachsenring_P240
Linkin auton (2,4l R6) tuotanto lopetettiin lyhyeen juuri noista isoveljen määräyksistä johtuen.
NHB kirjoitti "Kauppa käy paremmin kun on vaihtoehtoja ostajille. Toisille riittää pienitehoisempi moottori ja toiset valitsevat tehokkaamman moottorin. Ahdettuja bensakoneita on Tiquaniin tarjolla välillä 122 - 210 hv. Eiköhän tuosta löydy vaihtoeh…
NHB:
Ceddar:
Kiljutatko sinä useinkin autoa 5000 kierroksilla normaaliliikenteessä?
Puhe oli normaalista etenemisestä liikenteen seassa, ei autokilpailusta tms...
-edit ja eikös näiden pikkuturbojen pitänyt olla juuri upeita etenijöitä lä…
simppa:
Uskallan väittää, että vapaasti hengittävä 1.6 litrainen olisi ollut vielä monin verroin hengettömämpi kuin tuo 1.4 TFSI Tiguanin keulalla. Ongelma tuossa on se, että Tiguan on aika painava auto. Ei se 122 hv voimin kovin urheilullinen ol…
NHB:
Ai että auto, jonka tehohuippu on 5000 rpm kohdalla, kiihtyisikin parhaiten alueella 2500-3000 rpm. Kuulostaa oikein uskottavalta.
Kiljutatko sinä useinkin autoa 5000 kierroksilla normaaliliikenteessä?
Puhe oli normaalista etenemise…
Nasse:
Juuri tuli tuossa kurvailtua Saksassa VW Tiguan 2WD 1,4 ahdetulla.
Noin painavassa autossa ainakin pelkkä vääntö ei riitä, jopa motarilla loivassa nousussa tarvitsee pykältää pienemmälle (mylly lakkasi vain kiertämästä ja koko reissun ke…
Juuri tuli tuossa kurvailtua Saksassa VW Tiguan 2WD 1,4 ahdetulla.
Noin painavassa autossa ainakin pelkkä vääntö ei riitä, jopa motarilla loivassa nousussa tarvitsee pykältää pienemmälle (mylly lakkasi vain kiertämästä ja koko reissun kesk…