Manual

Viimeisimmät kommentit keskusteluissa

  • @tracktest kirjoitti: @Manual kirjoitti: @NHB kirjoitti: Toivottavasti nyt tilat ja paino saadaan kilpailukykyiseksi. Taas taisi yksi kuusisylinterinen malli muuttua nelisylinteriseksi. Onneks…
  • @NHB kirjoitti: Toivottavasti nyt tilat ja paino saadaan kilpailukykyiseksi. Taas taisi yksi kuusisylinterinen malli muuttua nelisylinteriseksi. Onneksi kuitenkin M 135i xDrive on jatkossakin kuusisylinterinen kolmelitrainen.
  • Hoooohhoijjaaaa. Se kestää minkä se kestää. Just vaihdatin tuulilasin, kun meni halki. Kesti vain 12 tkm.
  • Auto-m: "Mutta kun katsoo luvattua suorituskykyä, niin hinta ei oikeastaan enää olekaan niin halpa, koska 260 hv Insignian suorituskyky vastaa esim. n. 190 hv Audia, Superbia, Passatia, Bemaria, jne." Samaa mieltä, ja tätä suorituskyvyn vajavaisu…
  • NHB: "Olisi mielenkiintoista nähdä vertailussa sama auto run flateillä ja normaaleilla renkailla." Todella hyvä idea, nyt TM:n toimitus tästä koppi.
  • Onhan noita testejä, nopealla googlettamisella http://www.whatcar.com/news/bmw-5-series-vs-mercedes-benz-e-class-verdict/ Kannattaa itse koeajaa. Itsellä F10, johon vaihdoin tasan viikon ajon jälkeen normirenkaat ja heitin runflatit mäkeen, ero o…
  • Pojat, pojat, käykää koeajamassa ja päätelkää itse, onko meluisa vai meluton! Voin omasta kokemuksesta sanoa, että on erittäin hiljainen. Btw, uudessa Autobild Suomessa 530d xDriven koeajo, ei juuri moitittavaa, 4,5/5 tähteä.
  • Ulkonäössä ei suuria muutoksia, olisin odottanut hieman enemmän. Mutta toisaalta, tämähän se nykylinjaus on, kun vaikka katsoo uusia Audeja ja BMW:itä. MB hienoinen poikkeus valtavirrasta.
  • ZeiMZei: "vähän karkaa otsikon mukaisesta 5-sarjan G30 keskustelusta, mutta nettiautossa on yleensä rekisterinumero näkyvillä, jonka avulla saa esim. fonecta finderillä auton tiedot VIN koodeineen, jonka jälkeen syöttämällä VIN koodin netin syöverei…
  • inspektor70: "No tämä oli jo varmasti jollekin liikaa mainos puhetta, mutta perusteena sille, miksi juuri Volvolla on ainakin tämänhetkisen tiedon mukaan toimiva järjestelmä ehkäistä hirvikolareita tai vähentää niistä aiheutuvia loukkaantumisriskejä…
  • Nyt kun on nähnyt S90:sen liikenteessä muutaman kerran, niin kyllähän se perä on aivan käsittämättömän ruman näköinen. Oikea pappamobiilen kuningas. Makuasioita tietty, mutta 2010-mallisen Lincoln MKZ:n peräkin on muotovalio tuon rinnalla.
  • Iltalehden koeajossa toimittaja antaa hämmästyttävästi viisi tähteä hinnasta, vaikka koeajoauto maksaa yli 74 tuhatta. Se on kilpailijoihinkin verrattuna paljon rahaa etuvetoisesta kaksilitraisesta dieselistä. Mutta syy pisteytykseen taitaakin olla …
  • Auto-m: "Manual, mitä ihmeen järkeä verrata uutta Volvoa käytettyyn Bemariin?" Vertasin uusia, BMW 530d A xDrive 70k erittäin hyvin varusteltuna (kampanja) ja TM:n testiauto 74k vastaavalla varustelulla. Valitsisin ensimmäisen ja rahaa säästyisi …
  • Auto-m: "Minä voin suoraan sanoa, että uusi S90 ei varmasti ole aivan E:n tasoinen auto, mutta kun hinta huomioidaan, tai tietyllä rahalla valitaan sopiva auto, on S90 minulle ylivoimainen Mersuun, Audiin ja Bemariin verrattuna." En ymmärrä tätä …
  • Mikämikäauto: "En hyväksy huijauksia, mutta on myös selvinnyt ettei VW ole ainoa merkki näissä kuvioissa." Pahoittelut jatkonarinasta, mutta jotta ei kenellekään jää kevyistä heitostasi epätietoisuutta, niin tarkoittanet VW:n lisäksi Audia, Seati…
  • Odotetaan nyt vielä Audin lopullista menestymistä: http://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut/yhdysvaltalaisviranomaiset-vw-ryhman-3-0-dieseleissa-lisahuijauksia/
  • Ajattelija2015: "Myynti- ja markkinointiorganisaatiot, sekä budjetit ovat saksalaisilla kilpailijoilla USA:ssa aivan toista luokkaa kuin Volvolla, jolla homma on aloitettu lähes alusta. Markkinoiden valtaaminen ei ole autoalalla kovin helppo temppu.…
  • Jenkeissä muuten Volvo XC90 PHEVin myynti sen sijaan on hyytynyt oudosti. Huhtikuussa meni kaupaksi enää 150 kpl (vs. tammikuun 226 kpl), kun esim. BMW X5 40e:n vastaava luku oli 655 kpl (vs. 181 kpl), monista muista merkeistä puhumattakaan. Mistähä…
  • Sokea-Reetan mainitsemaan haarukkaan ollaan matkalla, riittääköhän kassa: http://www.bbc.com/news/business-36112333
  • Jep, näinhän se on. Itsekin pystyisin työmatkat ajamaan sähköllä, joten hyötyähän näistä hybrideistä on sekä verotuksen että kulutuksen muodossa. Suomen sairas autoverosysteemi laittaa ainakin meikäläisen valitsemaan seuraavaksi autokseen plug-in hy…
  • Volvo XC90 T8 Plug-In Hybrid ja toimittajan kritiikittömyys (lainaus uudesta Auto-Bildistä): "Keskikulutus 25-30 asteen pakkasella nousi ajotietokoneen mukaan ymmärrettävästi 12 litran pintaan, mutta kesäoloissa tehdas lupaa jopa 2,1 l/100 km. Hybri…
  • Toisin kuin voisi kuvitella, Volvolta epäloogisuutta talviolosuhteissa. http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1453430097611.html
  • Muuten ihan hyvännäköinen, mutta perä on ruma. Makuasioita luonnollisesti.
  • Taas kiinnitti huomiota vertailuautojen hinnat: Audi 160 590 € Volvo 111 358 € BMW 117 965 € Volkswagen 126 411 € Range Rover 103 942 € Vertailun Audi oli ns. full loaded -versio, ja 54% kalliimpi kuin Range. Lopputulos saattaisi olla eril…
  • Putput: Suomessa HENKILÖautoilun (voidaanko jo lopettaa äärifundamentalisti vihervassarikommaritermin 'yksityisautoilu' käyttäminen?) edellytysten lisääminen EI lisää 'liikennettä' muutoin kuin positiivisilla tavoin, eikä se lisää päästöjä välttä…
  • Stadissa nastarengas on ehdoton talvella. Kitkat varmasti toimivat kehä kolmosen ulkopuolella.
  • Se on selviö. Mutta voihan sitä veikata kakkosta, olisiko BMW?
  • NHB: Manual:Toivottavasti keskustelijat eivät rupea kirjoittelemaan omia vertailuitaan tälle palstalle. Minulle riittää autolehtien vertailut, jotka nekin ovat välillä jostain syystä hyvin värittyneitä mieltymysten mukaan. Kiitos, NHB, mutta e…
  • NHB: Manual:Toivottavasti keskustelijat eivät rupea kirjoittelemaan omia vertailuitaan tälle palstalle. Minulle riittää autolehtien vertailut, jotka nekin ovat välillä jostain syystä hyvin värittyneitä mieltymysten mukaan. Kiitos, NHB, mutta e…
  • NHB: Minulla oli tilaisuus verrata A3:a V40:een ja 1-sarjaan. Versiot olivat 122 hv 1.4 TSI, 116iA ja V40 T3. Bemari poikkesi muista automaattivaihteistollaan. Toivottavasti keskustelijat eivät rupea kirjoittelemaan omia vertailuitaan täl…
Default Avatar
Jäsen 05.12.2014 alkaen
3 aloitettua keskustelua
44 viestiä
0 ×   0 ×