Viimeisimmät kommentit keskusteluissa

  • Eli sähköauto on noistakin kevein, vaikka siitä löytyy Nexosta puuttuvia varusteita kuten suorituskyky ja neliveto. Nexon tapaan kaksivetoisena tuo M3 olisi vieläkin paljon keveämpi. Kiitos kun vahvistit havaintoni.
  • @_Quu kirjoitti: @NHB kirjoitti: @_Quu kirjoitti: @NHB kirjoitti: Tuo on rikkinäinen ajatus. Nuo autot on rakennettu erilaisten voimalinjojen ympärille, eikä voimalinjoja voi v…
  • @_Quu kirjoitti: @NHB kirjoitti: Tuo on rikkinäinen ajatus. Nuo autot on rakennettu erilaisten voimalinjojen ympärille, eikä voimalinjoja voi vaihtaa ristiin. Varsinkaan polttokennoa ei voi sovittaa Teslaan. Tuo Mirai omaa Tes…
  • @_Quu kirjoitti: @NHB kirjoitti: Kirjoitin jo sanottavani niin selvästi, että kyllä sinäkin sen ymmärsit, eikä sinun tarvitse alkaa siihen keksimään omia lisäyksiäsi. Tästähän oli kyse: Polttokennoautot ovat kevy…
  • @Hank_80 kirjoitti: @740 GLE kirjoitti: @Lukija31722 kirjoitti: Mitähän hyötyä on enää dieselmoottorisesta autosta? Kun vertaa esim. uusimmassa TM:ssä ollutta Scalaa omassa käytössä olevaan samantehoiseen …
  • @_Quu kirjoitti: @NHB kirjoitti: @_Quu kirjoitti: @NHB kirjoitti: Yritätkö kertoa jotain näillä lainauksillasi? Ketä se painoero niin kovin kiinnosti.…
  • @740 GLE kirjoitti: @NHB kirjoitti: Jaa. Mirai painaa jotain 300 kiloa enemmän kuin Model 3. Mitä malleja vertaat ja mistä lähteestä? Vertaan takavetoisia malleja. Miraista TM kirjoitti näin: Auto painaa jon…
  • @_Quu kirjoitti: @NHB kirjoitti: Yritätkö kertoa jotain näillä lainauksillasi? Ketä se painoero niin kovin kiinnosti. Kysytkö vai toteatko ja olipa kyseessä kumpi tahansa, niin miten tuo vastaa kysymyksee…
  • @_Quu kirjoitti: MODEL 3 Omistajan käsikirja 2020.4 Europe Tyhjäpaino pitkän toimintasäteen akku, kaksoismoottorilla varustettu Performance-malli 1 860 kg Suurin sallittu kokonaismassa pitkän toimintasäteen akku, kaksoismoottori 2 265…
  • @_Quu kirjoitti: Tesla model 3 Omistajan käsikirja. Tyhjäpaino pitkän toimintasäteen akku 1726 kg Suurin sallittu kokonaismassa 2126 kg Tuota mallia ei edes tehdä enää. Mallit ovat SR+ ja nelivetoiset. Tuo SR+ on ihan tarpeek…
  • @_Quu kirjoitti: Polttokennoautot ovat kevyempiä kuin akkuihin perustuvat sähköautot ja niiden kantama on pidempi. Siksi polttokennoteknologia sopii myös busseihin ja raskaaseen liikenteeseen. Jaa. Mirai painaa jotain 300 kiloa enemmä…
  • @Topi27 kirjoitti: Karkaa aiheesta Premium, mutta autoista joilla olen hiukan enemmän ajanut kun millää ei ole kauhean paljon tultua ajeltua niin bensakuitteihin ja auton kilometrilukemiin luottaen oli tapanani seurata kulutusta indikoiden autoje…
  • @[ZeiMZei] kirjoitti: En ole itsekään pitänyt bemaria mitenkään erityisen pienikulutuksisena (ollut useita yksilöitä), mutta yllätys oli että kun tuo nelivetomalmikasa ( F11 530xd) oli pajalla sen EGR palon vuoksi (omaan aika raskaan kaasujalan j…
  • @HybridRules kirjoitti: @NHB kirjoitti: @HybridRules kirjoitti: @NHB kirjoitti: @HybridRules kirjoitti: @NHB kirjoitti: …
  • @HybridRules kirjoitti: @NHB kirjoitti: @HybridRules kirjoitti: @NHB kirjoitti: Väitit Motivan kertoneen, että "ilmanvastuksella ei ole suurta merkitystä", vaikka todellisuudes…
  • @HybridRules kirjoitti: @NHB kirjoitti: Väitit Motivan kertoneen, että "ilmanvastuksella ei ole suurta merkitystä", vaikka todellisuudessa Motiva ei tuollaista väittänyt. Alla vielä Motivan teksti, eikä siinä ole mitään sellai…
  • @HybridRules kirjoitti: @NHB kirjoitti: @HybridRules kirjoitti: @NHB kirjoitti: @HybridRules kirjoitti: @NHB kirjoitti: …
  • @Lukija31722 kirjoitti: Sanomalehtiartikkelissa oli erään VW Golf GTE:n polttoaine- ja sähkökulutukset 9357 km matkalta, (talvettoman) vuoden ajalta: Bensiiniä oli kulunut 2,6 l/100 km (moottorissa ja lisälämmittimessä) ja sähköä 17,2 kWh/100km. …
  • @HybridRules kirjoitti: @NHB kirjoitti: @HybridRules kirjoitti: @NHB kirjoitti: Se vähän ihmetyttää, että miten noin korkeaan kulutukseen päätyy autolla, jolla kaupungissa ajetaan sähköl…
  • @HybridRules kirjoitti: @NHB kirjoitti: Se vähän ihmetyttää, että miten noin korkeaan kulutukseen päätyy autolla, jolla kaupungissa ajetaan sähköllä ja johon maan-/moottoritiellä ei ilmanvastus vaikuta. Itse en pääse hybridilläni il…
  • @HybridRules kirjoitti: @NHB kirjoitti: Aikanaan alkuperäiset Mini ja Kupla olivat erittäin innovatiivisiä ja suorastaan vallankumouksellisia autoja, mutta premiumia ne eivät missään nimessä olleet. 2000-luvun Mini sen sijaan ei ole…
  • Aikanaan alkuperäiset Mini ja Kupla olivat erittäin innovatiivisiä ja suorastaan vallankumouksellisia autoja, mutta premiumia ne eivät missään nimessä olleet. 2000-luvun Mini sen sijaan ei ole oikein missään suhteessa innovatiivinen, mutta premium s…
  • Se vähän ihmetyttää, että miten noin korkeaan kulutukseen päätyy autolla, jolla kaupungissa ajetaan sähköllä ja johon maan-/moottoritiellä ei ilmanvastus vaikuta. Itse en pääse hybridilläni ilman ulkopuolista sähköäkään noin korkeaan kulutukseen kui…
  • @Herbert kirjoitti: @Ruuhkamies kirjoitti: No jos yleisesti ottaen puhutaan, niin tuo väite ei kestä tarkastelua. Ison auton ulkomitat ei taida länsimarkkinoilla myynnissä olevista patteriautoista täyttää kuin Model S&X ja e-tro…
  • @Herbert kirjoitti: @NHB kirjoitti: Sähköautossa moottori ja voimansiirto vievät paljon vähemmän tilaa ja esimerkiksi pakoputki puuttuu kokonaan. Esim Tesla M3 on tiloiltaan hyvin vertailukelpoinen BMW 3er:n kanssa ja Tesla MS on ve…
  • @Herbert kirjoitti: @Ruuhkamies kirjoitti: Et selvästikään tulkinnut keskustelun punaista lankaa oikein. Tässä ei oltu etsimässä farkkuja, vaan keskustelemassa sähköautojen ominaisuuksista suhteessa polttiksiin. Minust…
  • Mistä näitä voi ostaa? TM:n kokeissa on uudet renkaat terävine nastoineen, joten siellä kaikki nastat antavan parhaan mahdollisen pitonsa.
  • Ilman muuta renkaita pitäisi vertailla käytettyinä. Uusina kaikki vähänkään hyvät pitävät kyllä, mutta kuluminen muuttaa tilannetta. Kulumisnopeuksissa on myös isoja eroja ja tuo on kuluttajalle paljon merkittävämpi tekijä, kuin suhteellisen pieni e…
  • @Herbert kirjoitti: @NHB kirjoitti: Sinulla tietenkin voi olla erityistarpeita, mitta eiköhän ID3:n tilat riitä monelle. Toki riittää, myydäänhän Polon kokoluokan autoja aika paljon. Hyvä tuuri tai sitten vaihda…
  • @740 GLE kirjoitti: @Ruuhkamies kirjoitti: Tesla Model 3 SR+ lähtee about 48 tonnilla ja kyseessä on kuitenkin 5,6 sek 0-100 kiihtyvä auto. LR-malli maksaa sen reilu 60 tonnia, mutta se onkin jo varsin ripeä 4,6 sek kiihtyvyydellään…
Default Avatar
Jäsen 04.12.2014 alkaen
24 aloitettua keskustelua
7203 viestiä
0 ×   58 ×