A.Antsa

Viimeisimmät kommentit keskusteluissa

  • Bugracer: Kumppani: Osoittaa melkoista välttelyä vastata kenen tahansa argumenttiin puolellatoista tusinalla kysymyksiä. Melkoisia argumentteja olikin... Tähän keskusteluun voisi lisätä että niin paljon kun tässä maassa pielessä onkin,…
  • Suomalaisella teknologialla ois tässäkin kohtaa hyvä markkinarako, jos isot öljyvirmat ja EU päästäis UPM:n ja Nesteen biodieselit markkinoille.
  • finman: Huoletta voi allekirjoittaa tuon sopimuksen ja vaikka auto hajoaisi, niin kestää mennä vaikka käräjille ja silti tulee myyjä häviämään. Ei häviä siinä tapauksessa, että myyjä on sopimuksessa eritellyt rikkoutuvat osat (DSGn).
  • Jokohan saataisi BRZ:n ja kaveruksen konepellin alle hiukan lisäpolleja, Subaru kun esitteli faceliftatun Legacyn yhteydessä uuden 2.0DIT-koneensa: kaksi litraa, 300hv ja 400nm 2000rpm ylöspäin. Ihan vaikuttavat lukemat. Kyseessä siis sama FA-kone k…
  • Kyllä minä laskisin auton vaeltelun itsekseen moottoritiellä melko vakavaksi.
  • "But you need to know it is also as unadventurous to drive as it is to look at. To all those who made the old A3 such a mammoth sales success these last nine years, that’s the news they’ve been waiting to hear. Others, myself among them, would have …
  • Ajattelija2013: En ole enää asiaa juurikaan seurannut, mutta ainakin oman autoni (A5 facelift) ohjaus korjattiin kuntoon. Tosin vika ei koskaan ollutkaan niin paha, kuin mitä joissain videoissa olen nähnyt. Joka tapauksessa autoni ohjaus ei ole t…
  • Kuten ylempänä mainitsin, VW:n huoltojen ohjeissa kerrotaan uusien MQB-alustalle tulevien moottorien hihnan vaihtoväliksi 270 tkm.
  • Mielenkiinnolla ootan miten paljon jakoketjua paremmin tuo hihna kestää sen 270tkm/äärettömästi vuosia...
  • Oma valintani löytyisi kyllä testin häntäpäästä, ei alkupäästä. Aika jännä, että hyttejä ei arvosteltu oikeastaan laisinkaan. Yleensä laatuvaikutelmasta ynnämuusta TM-mäisyydestä on ollut edes muutama sananen. Subarulla hölmö, tosin markkinoiden …
  • Eikös jo ZF:n ysilovisen koeajoissa (Evoque ja Cherokee ainakin) ole mainittu että laatikko on hyvä mutta käytännön hyötyä vrt. kasilovinen tuosta ei enää heti löydä. Tottakai viimeistään tuolla kymmenellä pitäisi joka tilanteeseen löytyä sopiva väl…
  • Ajattelija2013: Minkä testin mukaan Golf R olisi todella epämukava? Toki epämukavampi kuin perus Golf, mutta aika varmasti mukavampi kuin kyseinen Pösö. Ainakin Autocar totesi näin, ja Car Magazinekin pisteytti Pösön alustan huomattavasti…
  • Melkosta suitsutusta saa uusi 3-sarja: tästä.
  • Kyllä tuo ulospäin näyttää, ainakin omaan silmään, aika pitkälti kutistetulta viitossarjalta. Ainakaan mitenkään yllätyksellinen se ei ole, joka taas ei tietenkään tee siitä sen huonompaa autoa. Tuppaa vaan saksalaismerkeillä tämä konservatiivinen s…
  • Putput: A.Antsa:En tiedä mistä tämä Tesla-viha lähtee, mutta selvää on että kyseessä on yksi edistyksellisimmästä autoista mitä tällä hetkellä voi kaupasta ostaa. Ässämersussa on toki järkyttävä kavalkaadi hienoa uutta tekniikkaa, sitä ollenkaan …
  • Putput: Voit yrittää ihan mitä taktiikoita haluat, mutta on täysin selvää että Hyundai ja Kia peittoavat Teslan aivan mennen tullen teknologian ja varustelun määrässä. Ei pienintäkään vaikeutta. En tiedä onko tämä huonoa trollausta vai mit…
  • Vale, emävale, tilasto. Yhtä useasti niitä uudempia ranskalaisia löytyy listan kärjestä.
  • NHB: No nyt ilmeisesti usko Poloon on vähän parempi. Debyyttikaudella ensimmäisessä rallissa toinen sija ja jo toisessa selvä voitto. Onkohan kyseessä kaikkien aikojen vahvin suoritus uudelle tiimille? Citroen voitti ensimmäisenä kokonai…
  • andertz: Premium-keskustelu ei muuten ole antoisaa eikä kiinnostavaa. Koska sana "premium" tarkoittaa vain sitä että tuote on normaalia parempi. Käsitteenä se on muutoin aika tyhjä. Tästähän tuolla toisessa topikissa jo väännettiin, nimen…
  • Ehkä tosiaan oikeammat verrokit olisivat TT ja Scirocco, mutta kyllä näistäkin vaihtoehdoista esim. Golf R on ainakin testien perusteella se epämukavampi vaihtoehto. Korimalli toki antaa hieman etua.
  • Kyllä itse näkisin (uuden mallin lähestymisen lisäksi) Bemarin agressiivisen neliveto- ja automaattihinnoittelun syöneen asiakkaita myös Audin pöydästä. Eritoten ne ei-merkkiuskolliset.
  • Quattroholic ja VeeAaaGee taisi juuri alittaa legendaarisen Suomi24-nettiargumentaation tason, onnitteluni pojat. Eiköhän tuo IL:stä poimittu määritelmä ole aika hyvä pohja. "Kerrattakoon, että premiumin koetaan antavaksi kuluttajalle todellista tai…
  • MMS: Tuossa edellä "kumppanille" vähän elämän totuuksia, eli autot luokitellaan premi-määritelmän mukaan, siis muuallakin kuin näillä palstoilla. Itse korjaisin listaa pudottamalla Saabin ja Lexuksen pois, Lexus siitä syystä koska näen sen olevan…
  • kello68: Olisin kyllä erimieltä tuosta tarkkuudesta. BMWn ohaus on keskialueella täysin tunnoton ja tahmea mikä tekee maantieajosta jonkin verran rasittavaa. Mielipiteensä kullakin, mutta nyt olet kyllä melko yksin mielipiteesi kanssa... …
  • Mecanica, tuota jokseenkin naurettavaa Octavian hehkutusta olisi huomattavasti mukavampi lukea jos äidinkieli olisi jotenkuten kunnossa. Eipä tähän ole juuri muuta sanottavaa enää kuin Ei siinä, onhan nyky-Skodat oikein hyviä esimerkkejä mode…
  • Olen Ajattelijan kanssa pitkälti samoilla linjoilla. Mielestäni tuo edellinen Golf-farkku edustaa vielä onnettominta yritystä tuossa Golf-jatkumossa, kun farkkuperästä ei löydy edes minkäänlaista sukunäköä, ja silti se näyttää ikäänkuin väkisin pääl…
  • PropJock: Ounastelen PSA:n kompensoineen nelivetoavusteisen ratkaisunsa puutteita ajonvakautuksella. Käytännössä kai DS5:sta on pyritty tekemään etuvetoisen tavoin käyttäytyvä kaikissa olosuhteissa. Paitsi tietysti liikkellelähdössä. Jos näin o…
  • AutoExpressin koeajo, varmaan ensimmäinen laatuaan lontooksi.
  • Herbert: NHB:En ole kyllä tuota Rangen kamerasysteemia kokeillut, mutta paljon vaatimattomammatkin kamerat toimivat mainiosti. Puskurin pysyminen enjänä ei kyllä pitäisi olla ainakan näkyvyydestä kiinni. Varmaan kulmat pysyvätkin, mutta…
  • GTamv: kyseessä on siis merkin rahallinen arvo, ei arvostettavuus tai haluttavuus, siis pelkkä brandin nykyinen rahallinen arvo, esim Toyotaaa tehdään ja myydään huomattavasti enemmän kuin Audia, Audi ei voi mitenkään olla arvokkaampi kuin se. …
Default Avatar
Jäsen 04.12.2014 alkaen
1 aloitettu keskustelu
63 viestiä
0 ×   0 ×