ei kannattais heittää tollasta skeidaa jos meinaa saa vastauksia. Keskustelu loppu sun kanssa tästä aiheesta nyt tähän. Sun kommenttien taso on ainakin suoraan esikoulusta. Kasva aikuiseksi.
niillä tulee pikkuhiljaa kiire alkaa tekemään sitä voittoa, kakkua alkaa jakamaan jo moni muu yritys. Millä kompetenssilla itse jauhat täällä? esikoulun? https://www.mercurynews.com/2021/02/01/teslas-dirty-little-secret-its-net-profit-doesnt-come…
kyllähän se olis ollu jo aikapäivää sitten konkurssissa jos sinne ei olisi pumpattu kokoajan rahaa lisää. Firma ei tuota vieläkään autojen teolla rahaa, vaan "voitto" tuli viimeksi päästökaupoista. Todellä pitkäpinnaisia sijoittajia.....firma on ol…
kukahan tätä autoa uskaltaa ostaa? näyttää olevan todella paljon vikoja koeajojen perusteella, itse en ainakaan uskaltaisi ostaa autoa, jos lupauksena on että viat korjautuvat softapäivityksillä.
@[ZeiMZei] kirjoitti:
@GTamv kirjoitti:
no mikä lasketaan laadukkaaksi ja mikä ei, mutta ei laadukas auto voi mielestäni olla kolmea vuotta peränpitäjänä JD Power Germanyssa.
löytyiskö tuohon jotain linkkiä?
ki…
@M880 kirjoitti:
@GTamv kirjoitti:
uusissa ja uudehkoissa mersuissa on jo ihan ok näköisiä autoja, ennen olivat tylsiä ja koko merkin imago on vähän ns papoille suunniteltu. . En tiedä miten Volvoa voi verrata Bemariin? Volvo ja BMW…
@HybridRules kirjoitti:
@GTamv kirjoitti:
uusissa ja uudehkoissa mersuissa on jo ihan ok näköisiä autoja, ennen olivat tylsiä ja koko merkin imago on vähän ns papoille suunniteltu. . En tiedä miten Volvoa voi verrata Bemariin? Volvo…
uusissa ja uudehkoissa mersuissa on jo ihan ok näköisiä autoja, ennen olivat tylsiä ja koko merkin imago on vähän ns papoille suunniteltu. . En tiedä miten Volvoa voi verrata Bemariin? Volvo ja BMW ovat ihan eri filosofian automerkkejä. Tekekö se oi…
@Fossiili kirjoitti:
Enpä tiedä englantilaisten Ford-ihailusta, eikös Ford siirtänyt valmistuksen Saksaan brittien huonon työnlaadun johdosta?
jos hiukankaan seuraa kyllä se on kova sana siellä saarella
sehän on kohta ihan sama kuka ne autot valmistaa , kaikki yhtä hajuttomia ja mauttomia, mikään ei kulje yli satasta, automaatti ohjaa, ei ääniä jne jne. Kaikille samanlaiset alle.
@▫️ kirjoitti:
Jos yhtään lohduttaa niin WhatCar (lehti) piti eniten Pumasta.
* suurin tavaratila (mukava yksityiskohta on tavaratilaa lisää syvennys)
* paras ajaa
* taloudellisin
* hyvä varustelu
Sitä en tie…
@_Quu kirjoitti:
@GTamv kirjoitti:
varmaan sen taki että erittäin moni "työmaa" on tyhjänä suuren osan ajasta, rajoitukset pitäisi poistaa silloin kun siellä ei ole kukaan töissä.- Nopeusrajoitusten mielekkyys kärsii kun niistä ei…
varmaan sen taki että erittäin moni "työmaa" on tyhjänä suuren osan ajasta, rajoitukset pitäisi poistaa silloin kun siellä ei ole kukaan töissä.- Nopeusrajoitusten mielekkyys kärsii kun niistä ei ole kenellekään iloa.
suojauksen tutkiminen ja oikea ruostuminen on eri asia. Asia selvinnee vasta myöhemmin ruostuuko vai, noi edellisetkin mersut sai hyvät pisteet Vi Bilägaren tutkimuksessa mutta silti ruostuivat (päältä ja varmaan altaki)
@▫️ kirjoitti:
Rimac Concept One kiihtyy nollasta sataan 1,7 sekunnissa.
Varttimaililla Rimac päihittää La Ferrarin aika kevyesti.
ei kiihdy, Concept Two sen sijaan kiihtyy alle 2 kuten Pininfarina Battista
aika ankeeta..kallis hinta siihen nähden että sisällä ei ole kuin tabletti kojetaulussa ja vedet tulee sisään
https://www.iltalehti.fi/autotestit/a/97d98ba4-9f6e-4b8c-8ac2-c847138815d3
@NHB kirjoitti:
”BMW:n 5er:ssä tarjolla oli useita moottoreita reilusta kahdestasadasta reiluun kolmeen sataa hevosvoimaan. ” > > ai kaksilitraisessa 5 sarjassa e28/e34sessa? >
Furensis puhui ajan tehokkaimmista perhesedanei…
@740 GLE kirjoitti:
Ihmettelen koko seisontajarrukeskustelua, kun en lähes aina pysäköidessäni jarrun kytkevänä ole havainnut mitään siitä aiheutuvia ongelmia. Tietoisesti luiston rajalla ajavana voisin kuvitella jarrujenkin pysyvän lämpimänä?
…
taitaa se konkka olla taas askeleen lähempänä
https://www.tekniikkatalous.fi/talous_uutiset/yritykset/tesla-irtisanoo-3-400-tyontekijaa-elon-musk-automme-ovat-liian-kalliita-useimmille-6755601
i-pacesta oli matkakertomus moottorilehdessä, huono puoli on vain yksivaihelataus, kestää ladata toivottoman pitkään jos ei ole pikalatauspisteitä käytettävissä. Yksi erikoinen juttu oli myös että kännyllä ohjattava lämmityssysteemi ei osaa kytkeä …