NHB:
A.Antsa:Omassa luokassaan, eli E-sarjan, Vitosen ja Aakuutosen kanssa C6:n takajalkatilat on kyllä jossei omaa luokkaansa niin vähintäänkin vertailukelposet, tiedä sitten mihin oot verrannut.
Mun mielestä C6 on yksi pahimpia esimerk…
NHB:
Ei C6 istu tuohon s-klasseen mitenkään. Phaeton siinä on ollut, heikolla menestyksellä tosin. Hintalappuakin kannattaa vilkaista. Jos pelkät ulkomitat ratkaisisivat, niin silloin Kannattaa muuten käydä joskus istumassa C6:n takapenkillä. It…
NHB:
slowgear:
Itse lasken, että vähennyksen pitää olla vähintää 40-50% koneen koossa ennen kuin aletaan puhumaan todellisesta downsizingista. Eli 2 litraisen korvaajana 1,4 ja 1,6 korvaajana 1,0 on todellista downsizingia. Mutta jokainenhan t…
Kalle Kehveli :
slowgear:No jo on taas ollut kisa, kun kakkoseksi on saatu Volkkarin "kopio" melkein 20 vuoden takaisesta Renault Twingosta.
No mikä on ongelma? Sekö, että VW taas kerran menestyi?
Ehkä ongelma kulkee joskus myös mie…
sjvirt:
Ampera/Volt on ensimmäinen laatuaan oleva sarjahybridi ja plug in -hybridi, joka on tavallisen palkansaajan ostettavissa. Fisker Karma on ensimmäinen kyseiset tekniikat sisältävä auto, mutta onko sekään vielä kunnolla lanseerattu ja ain…
sjvirt:
Onhan se Amperan/Voltin tekniikka aivan samalla tavalla siirrettävissä muihinkin malleihin.
Eikä siinä Amperassa/Voltissa oleva tekniikka ole mitenkään erityisemmin monimutkaisempaa kuin Pösössä. Akku vaan on vahvempi ja mahdollistaa…
pete61:
Pösö ei missään tapauksessa.
Varma voittaja on Opel Ampera/Chevrolet Volt
Miksi ei 3008 missään tapauksessa? Ei tuo Volt/Amperakaan hassumpi olisi, mutta kyllä Pösö on omasta mielestä vahvempi veikkaus nimenomaan tuon diesel…
Penteles:
simppa:Experience:
Bemarissa jäähdyttimen edessä on kunnon kaihtimet joita ohjataan moottorin ja ulkolämpötilan perusteella. Talvella se on käytännössä aina kiinni ja moottori lämpenee nopeammin. Helteillä kaihtimet on täysin auki. Lam…
Täysin uutta Audilla: otetaan mallia oman ylemmän luokan mallin sijaan muusta merkistä!
Noei, yhtymäkohtia toki löytyy esim. konepellin sivupokkauksissa. Mielenkiintoinen veto olisi tuommoinen malli kyllä.
mikahe:
>Tämä< perspektiivin vääristämä otos näyttää kyllä huomattavasti paremmalta (perän osalta) kuin uusi malli oikeasti on. Ei siis mitään ihmeellistä tulossa Fordilta.
Tuo linkin auto taitaa ollakin taiteilijan näkemys, ei se …
finman:
individual:
Minusta tuo on ylivoimaisesti tuon luokan kaunein auto ja yksi kauneimmista sedaneista ylipäänsä.
onko luokassa muita kilpailijoita kuin passat cc ?
Audi A7, ehkä Jaguarin XF... Ja kai jotkut laskee mukaan vi…
slowgear:
Penteles:AkiK:Penteles:
Renault osaa äänieristyksen!
Tai ehkä enemmänkin on painottanut sitä, kun taas Focuksessa on todennäköisesti keskitytty enemmän ajettavuuteen.
Kannattaisi keskittyä molempiin. Ei nuo ominaisuudet ole to…
Täällä on ilmeisesti lähteny downsizing-mopokin täysin lavasta. Downsizingin-buumin (puhutaan nyt tällä nimellä suuremman iskutilavuuden suorituskyvyn ja pienemmän moottorin päästöjen yhdistämisestä ahtamalla) tulevaisuus näyttää melko varmalta, ott…
Njuu, tosin tutkimus käsittää sekä uusia malleja että sitten hieman vanhempiakin.
Ja kalliilla luksuskärryillä tuloksia painaa alas varmaankin huomattavasti pienemmät valmistusmäärät, joissa sitten ne "maanantai-sattumatkin" näkyy tilastoissa p…
Itsekin pidin Golffin "kestotestin" suoritusta hyvänä, turbon (tai osien) kuluminen tuota tahtia on valitettavasti nykypäivää näissä pikkuturboissa. Ilahduttavaa oli myös Volkkarin parantunut esitys kestotesteissä, kun Autobildin satatonniakin taitt…
"Raahessa oli haastateltu paikallisia huoltoja hihnaongelmista. Citroen: ei ongelmia (arveli, että koskee vain VAG autoja), Juhan Auto, Toyota: ei ongelmaa ekä kommenttia muiden ongelmista. VAG:n huollot kertoo auliisti, että heillä on ongelmaa ja o…
ICCT tutkinu autojen ilmoitetun ja oikean kulutuksen eroja, kummasti kasvanut viime vuosina... Pahimpina "valehtelijoina" BMW, Audi ja Mercedes, toisessa päässä ranskalaiset ja Toyota.
Linkki tässä
NHB:
Samasta moottoristahan Minissä on 211 hv ja 280 Nm versio. Antaako Minin 60-luvun rallitoiminta jopa nykyistä maailmanmestaria paremman osaamisen vai miten tuossa on noin käynyt?
Huomaathan että Mini ottaa tuon 280Nm vasta yliahtotoim…
Tampereen Laakkosella viime vuoden loppuun mennessä vaihdettu viisisataa TSI-koneen jakopäätä. On se omasta mielestäni paljon ihan millä mittarilla tahansa.
AkiK:
Kuten mikahe totesi Kiassa on myös lyhyt huoltoväli, verrattuna nyt esim. siihen Volkkariin jota niin kovasti parjaat.
Keskimääräisellä ajajallasi tuo Kian takuu on käytännössä ihan sama kuin esimerkiksi Peugeotin takuu, ei parempi…
Derrick:
Sattui silmään tämmöinen video.
Ei sillä ettu Juutuubivideot ois muutenkaan luotettavin vertailupohja, mutta tuosssahan on kyseessä tavallinen takavetobemari, ei xD.
IsoE:
Katsomatta käyttäminen voi olla haastavaa, mutta eipä niihin namiskoihinkaan oikein osu ilman vilkaisua.
Siinä mielessä esim. tuommoisen rullatyyppisen kytkimen käyttäminen irrottamatta katsetta tiestä (pidemmäksi aikaa) on helmp…
Besserwisseri:
Tüv-raportin 8-9 vuotiaiden listan laaduttomimmat. Ei taida olla yllätys kenelläkään, paitsi GTamv:lle.
72. Fiat Punto 28,0 93 000
73. Alfa Romeo 156 28,1 129 000
74. Renault Clio 28,2 95 000
75. Renault Espace 29,2 135 000
…
Itsellä ei ole ollut kyseistä ongelmaa, ainakaan kun vertaa entiseen Samppaan ja vanhempaan kasisataseen Lumiaan, ihan ok ääni molempiin suuntiin. Heikossa kentässä taustamelussa on kuulemma vastapuolella joskus ongelmia, puheääni saattaa hieman puu…
mecanica:
Mielestäni nämä puhelimet eivät ole vertailukelpoisia ollenkaan, sen asian määrää jo käytöjärjestelmä...
Lumia 880? Samsungissa parempi näyttö? Windows onnettomin käyttöjärjestelmä? Oletkohan ihan tosissaan edes käyttänyt noita? …
NHB:
Luin viimein tuon jutun. Siinähän se koko "huijaus" paljastettiin. Kertoivat mittaavansa myös kamerat samoilla mittauksilla. Kylläpä onkin valtavan puolueellista...
Eli sama kun autotestissä ensimmäinen ajonvakautuksella varustettu …