Taitaa puuttua Alfasta muitakin vaihtoehtoja, mm. 150-heppainen diesel, jonka mm. Ruotsissa taitaa saada automaatilla, mutta täällä ei. Sinänsä harmi, koska hinta voisi olla enemmän kilpailukykyinen.
Lainaus:18.08.2007 klo 22:21 Simppa- kirjoitti
Lainaus:18.08.2007 klo 20:33 Ammattilainen kirjoitti
Ei taida ainakaan täältä löytyä alfaa nelivetodieselinä ja automaattina.
No muutaman kuukauden päästä löytyy. Euroopassa jo myynnissä. Samoin…
Lainaus:13.07.2007 klo 13:48 BlueCar kirjoitti
Kun täällä tuntuu olevan nyt Subarusta puhetta, niin kommentoinpa autoa itsekin hieman. Pahin puute Subarussa on sen persoonaton ja harmaa ulkonäkö sekä ulkoa että sisältä. Ei tuon näköistä autoa ostet…
No, onneksi ei ole tähänkään asti ostanut autoa sen perusteella, mitä TL tai TM on vertailussa saanut aikaan. Omat mieltymykset ratkaisee. Ja noista jos valitaan, niin Ave on se viimeinen....
Joo, ei tuo Subarun panostus Suomessa kovin kaksinaista ole ollut. No nyt näytti juhlavuoden kunniaksi tulevan jotain tarjouksia. Itse yritin maahantuojan sivuilta löytää osoitetta josta olisi uudet esitteet saanut tilattua, mutt turhaan. Sen sijaan…
Lainaus:11.07.2007 klo 12:45 jjj1 kirjoitti
Jeps, olin juuri aikeissa itsekin mainita vielä nuon kahden puolen tonnin rengassarjan. Testi antoi aivan turhaan kuvan, että Subarun ylläpitäminen olisi jotenkin järkyttävän kallista. Omasta mielestäni a…
Hyvä pointti tuo renkaiden koko. Talveksi ei kannata 17-tuumaisia ostella. Uskoisin etä pienempikin rengaskoko on tarjolla Subaruunkin.
Ja en itse ymmärrä alkuunkaan, että mitä hyötyä on laittaa noita rengas- ja vannehintoja merkkiliikkeestä kysytt…
Ja eikös siinä testissä sanottu, että neliveto ei millään muotoa korvaa ajonvakautusta. En nyt ihan kylä allekirjoita tuota....ei se kokonaan korvaa, mutta kyllä sillä selviä etuja on.
Lainaus:08.07.2007 klo 23:29 Herbert kirjoitti
Lainaus:08.07.2007 klo 17:36 Fabio kirjoitti
Huippuna tietysti ajovaloumpio, joka maksaa subarulla vaatimattomat 1263! Seuraavaksi kallein tuo osa oli Chryslerissä, jossa sen hinnaksi oli merkitty 25…
Niin, ja ainakin VAGina-konsernin autoissa, se suodatin tuntuu lisäävän myös huoltokustannuksia, kun huoltoväli näkyy lyhenevän sinne 15-20 tonnin kieppeille. Näin useita tapauksia tiedän. Että ympäristönsuojelukin maksaa....
Lainaus:03.11.2007 klo 12:17 turbo-kiisseli kirjoitti
Niin automerkkien keskinäinen kilpailuasetelma saataa kyllä muuttua melkoisesti.
Esim. 5 - bemarien dieselien hinnat laskevat 7500 jolloin hinnat asettuu samaaan n. 50t luokkaan missä S80, E…
Juuri niin sanon, nimenomaan sillä perusteella, että suurin osa ei nelivedolla yhtään mitään tee, mutta "kun muillakin on, niin pitäähän minunkin".
Ja mitä taksikäyttöön tulee, niin ei se cittari sinänsä kovin paljoa kalliimpi ole ylläpitää, joten…
Lainaus:16.09.2007 klo 11:59 Herbert kirjoitti
Täytyy kyllä todeta, ettei älyttömämpää juttua ole tullut vastaan kuin julistaa joku asia vuoden turhakkeeksi. Mistä joku vihreä voi tietää, mikä minulle tai jollekin muulle on turha tai tarpeellinen a…
Lainaus:15.09.2007 klo 13:47 HM1 kirjoitti
Ehdotan vuoden turhakkeeksi TM:n keskustelupalstaa.
jadajadajada.....
No toisaalta, jos tämä kerran niin vastenmielinen ja turha on, niin ainahan voit pysyä täältä poissa tai mennä erittäin asial…
Tuosta mersun vitosta muuten sen verran, että kun itse ostattelin reilu vuosi sitten, niin minulle kyllä vakuuteltiin, että tämä nykyinen malli tehdään nimenomaan saksassa, eli se etuveto-vito oli epsanjalainen. Tiedä häntä...
Mutta usko pois, kyll…
Lainaus:20.10.2007 klo 15:14 fittipaldi kirjoitti
Ammattilainen
Mutta kun tuo hehkutus toisinpäin on niin valtavaa, niin ajattelin kerrankin hehkuttaa näin päin.
"Premiumin" kunniaksi myös, mitä se sitten lieneekään.
No eikös se Volvo…
Itse en koe olevani mitenkään ahdasmielinen, ja olen jo sanonutkin, että sinänsä en usko Fiatin olevan pätkääkään sen huonompi auto kuin muutkaan. Mutta ei tarvitse olla kovinkaan suuri asiantuntija tietäessään, että rahallisesti iso Fiat on huono s…
Lainaus:17.10.2007 klo 13:55 nimim Erkki kirjoitti
Viimeksi autoa ostaessani pyysin tarjoukset sekä business-mallista että perusmallista välttämättömiksi katsomillani lisävarusteilla. Virheelliseksi osoittautunut oletukseni oli, että business-malli…
Ja jotta asiassa pysytään, niin olisipa ottanut minkä tahansa noista alkuasetelman autoista, niin olisi varmasti saanut hyvän, turvallisen ja hyvin tiellä pysyvän auton....ei tuolla hinnalla huonoa saa vaikka yrittäisi. Loppu onkin sitten makuasioit…
Ihan kiinnostuksen kannalta, katsoitko mm. bemarin ja audin kyseessäolllessa business- vai tavallisia versioita. Ne kai on myynnissä ihan yksityisillekin...
Itse olin ihan tyytyväinen Audin business-version vakiovarustukseen, en ottanut muuta kuin …
Lainaus:13.09.2007 klo 23:55 ddr5 kirjoitti
Hiacen facelift ennakoi uudenmallin tuloa piakkoin. Vaikka Hiace hävinnee tämänkin vertailun (Vaikka tuo Avensiksen voitto antoi hiukan edes uskoa sille että kansakin voi olla oikeassa) olipa malli mikä …
Lainaus:05.09.2007 klo 20:25 MMS kirjoitti
Lainaus:05.09.2007 klo 20:16 Ammattilainen kirjoitti
[/quote]
No sanotaan Nivasta sen verran, että sille todella pitää olla IHAN OIKEAA tarvetta, muuten en koskisi pitkällä tikullakaan....
Niinpä …
Lainaus:04.09.2007 klo 15:52 Kumppani kirjoitti
Tuo takaisin Suomen markkinoille tuleva Lada Niva kyllä voisi olla hauska "3. auto", jos nyt sellaiselle olisi tarvetta.
No sanotaan Nivasta sen verran, että sille todella pitää olla IHAN OI…