Maximan kolme litrainen V6 -kone on hyvä! muistaakseni se onkin valittu monta kertaa luokkansa parhaaksi jossain alan ammattilaisten äänestyksessä...
Myöskään varustuksessa ei pitäisi olla paljoa moittimista.
Eli kallistuisin ton Maximan kannalle..…
Automaatti ois kyllä kieltämättä kiva, mutta ainakin minulle esteeksi muodostui tuo hinta. Kun on tiukka budjetti niin lisukkeet joutuu miettimään aika tarkkaan... Edullisemmissa autoissa tuo lisähinta alkaa olla 10%:n luokkaa -ja ylikin- ja se on p…
Oletkos "sha" kokeillut esim. uutta Corollaa tai Golffia: ne ovat OIKEASTI hienoja pelejä, kuten lähes kaikki uudet autot nykyisin! Jotenkin tulee noita sun kirjoituksia lukiessa (myös: Uskomatonta TM!... ) sellainen fiilis, ettei sinulle loppujen l…
Yhdyn täysin edellisiin puhujiin!
Kyseessä on mielestäni todellakin myytti (urbaani legenda?) jolla ei tänä päivänä ole siteitä todellisuuteen kuin nimeksi. Yhtä totta olisi väittää että kaikissa euro-autoissa on mikroautomaisen tarkka ohjaus, täys…
Omasta puolestani istun mieluummin hieman ryhdikkäämmin ja korkeammalla. Kun on vähän aikaa ajanut korkeammalta "pallilta", niin takamus maata viistäen ajaminen tuntuu suorastaan luonnon vastaiselta! Eli nykyinen muotoilusuuntaus jossa lisätilaa hae…
Ongelma ja ongelma...
Ei siinä Avensiksen ohjauksessa mielestäni niin suurta vikaa ole, että se normaalia ajoa haittaisi. Tulee taas hakematta mieleen vanha totuus siitä, että jostainhan niitä eroja on vertailuissa haettava..!
Lainaus:01.12.2004 klo 21:16 Rattimies kirjoitti
Lainaus:JON:
--Ei kai ole toivottavaa että muut järjestelmät yrittäisivät oikaista autoa kesken "paniikki" väistöä--
Eihän se oikaisu suinkaan tarkoita suoraan tangentin suuntaan ajautumista, …
ABS-jarrujen tehtävänä on pitää auto ohjattavissa jarrutuksen aikana.
Ei kai ole toivottavaa että muut järjestelmät yrittäisivät oikaista autoa kesken "paniikki" väistöä: sehän vesittäisi koko lukkiutumattomien jarrujen tarkoituksen...
Kahden Primeran kokemuksella (1,6-91 ja 1,6-97) yhdyn täysin edelliseen mielipiteeseen. Multi-linkit on se "juttu" joka on kummassakin vaatinut laittoa.
Muutama vuosi sitten oli TM:ssä listaa eri automallien tyyppivioista ja Primeran lista oli aika…
Nyt kun joku vielä kertoisi että miksi ne uudet hienot penkit pitäisi säästää kulumatta ja likaantumatta sille seuraavalle omistajalle, joka ostaa nimenomaan KÄYTETYN auton..!?!
...sen likaa hylkivän käsittelyn kyllä vielä ymmärrän!
Ei se "rako" siitä mihinkään kasva!
Jos kasvatetaan vannekokoa normaalista, niin samalla renkaan profiilia madalletaan siten että sen kehämitta -eli samalla kokonaiskorkeus- pysyy mahdollisimman lähellä alkuperäistä.
En tiedä mikä on normaali vann…
Seatin valintaa ehkä puoltaisi tuo Wolkkarin tunnetusti hyvä kone, mutta... mutta ei siinä Nissaninkaan nyky-nakussa vikaa ole.
Luotettavuudessa Almera kyllä vetää pidemmän korren ja samoin mielestäni myös tiloissa.
Ajoltaan molemmat ovat kohtuullis…
Ensimäisenä tulee mieleen:
Toyota Previa (47800-48800) ja
Renault Grand Espace (43200-50200)
Molemmat ovat hienoja ja tilavia autoja isommankin porukan tarpeisiin.
Asiallinen, luotettava ja aika tyylikäs peli.
Tavaratila ei perusmuodossaan tosin ole mitenkään erityisen "juhlavan" kokoinen, mutta riittää kyllä useimpiin kuljetuksiin. Saman korimallin HB:ssä ja sedanissa on perusmuodossaan suurempi kontti, mutta…
Kallistuisin uudemman eli Avensiksen kannalle.
Volvossa ei mielestäni ole yhtään niin paljon parempaa ominaisuutta, että se puoltaisi n.3v. vanhemman auton ostoa! Tuollainen ikäero jo tuntuu ja näkyy väkisinkin...
Suosittelen ITSE koeajamaan nuo eh…
Eihän tuo oikein normaalilta kulumiselta kuulosta, mutta en usko että maahantuoja sitä hevin myöntää! Tuon ikäisestä autosta -vaikk' ei vanha olekaan- puhuttaessa voit varautua kustannusten suhteen aika vääntöön. Tilanne olisi eri jos takuuaika olis…
Moottori ja ajo-ominaisuudet olivat aikoinaan (ja ovat vissiin edelleen) testeissä kiitoksen kohteina. Tiloja on moitittu, mutta kyllä siihen neljä normaalikokoista mahtuu...
LE (Luxury Edition?) oli muistaakseni se paremmin varusteltu.
Kestävyyde…
Mukavan hiljainen ja luotettava peli. Toi 1,8 kone kuljettaa sitä jo aika mukavasti. Jos tuntuu ja kuulostaa koeajossa hyvältä niin eikun vaan kaupan hierontaan...
Focus Hiljainen?!???
Kannattaa ehkä käydä testaamassa muitakin autoja ennen päätöksen tekoa. Focuksen kohdalla nimenomaan melutasoa on haukuttu lähes kaikissa testeissä!
Jos haluat tuon kokoluokan hiljaisen farkun, niin käy ajamassa nykyisen korima…
tätä laitteistoani olen kasannut jo vuosia, ja yrittänyt parhaani mukaan välttää "turhaa" rahan tuhlausta...
TV: Salora Brass 34" (4:3)
Video: Sony SLV-SE600
DVD: PS2
CD: Sony CDP-XE210
Vahvistin: Sony STR-DB780
Sentteri: Jamo E6-CEN
Pääkajarit: Ja…
Kyllähän noihin parhaisiin ajopeleihin (Gran Turismo yms.) yritetään simuloida mahdollisimman aidot ajo-ominaisuudet, mutta aitoa "pers
'tuntumaa" niihin ei saada ennen kuin mukaan ympätään kallisteleva ja täristävä penkki..!!!
Tuosta budjetista riittää mukavasti myös kohtuulliseen kotiteatterivahvistimeen ja -kaiutinsarjaan. Ainakin jos ostat useamman laitteen samalla kertaa, ni niille saa (Giganttia lukuunottamatta) yleensä tingittyä mukavan pakettihinnan.
400-500 vahv…
Itse asiassa vika ei ole taustavalossa, koska tuo "no signal" näkyy normaalisti!
Sinuna tarkistaisin kytkennät ja piuhan kunnon. Näyttö sammuttaa taustavalon (menee virransäästö tilaan) aika pikaisesti, jos ei saa tietokoneelta "näytettävää". Onko n…