Lukija37470

    Keskustelut

    • Tämä käyttäjä ei ole aloittanut keskusteluja.

Viimeisimmät kommentit keskusteluissa

  • Nyt on näemmä lisätty linkki myös uusimpien numeroiden näköislehtiin. Kiitos.
  • Kumppanilta pelkkää asiaa. Olen tässä tunnin verran yrittänyt löytää näköislehteä numero(i)sta 1A ja 1B / 2019 siinä onnistumatta. Olen kai liian vanha ja tavoilleni fakkiutunut kestotilaaja, kun en pysy enää näissä muutoksissa mukana?
  • Kyselin joskus aiemmin toimitukselta mittaustulosten eroista saman automallin kohdalla, mutta en saanut tähän vastausta. Numerossa 1/2014 Skoda Octavia 1,4 TSI -farmarin kontin tilavuudeksi mitattiin 570 litraa. 20/2015 -vertailussa (RS TDI) ru…
  • Sekoilu saa taas uusia tasoja. Kaikki ei taida mennä nyt ihan suunnitellusti..? https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201809072201187472_ul.shtml
  • Kestotilaajan postilaatikkoon kolahti tänään uusin numero 16/2018. Lehdessä on useita hyviä artikkeleita, kuten juttu Mulhousen automuseosta, Sony vs Panasonic -kameravertailu, Kian käyttötesti, Satunnainen tarkkailija jne. Harmittavasti tähän…
  • Täysin samaa mieltä Jukan kanssa. Olo on ollut todella harmistunut jo pitkään. Nykyinen sisältö ja ulkoasu eivät vastaa sitä Tekniikan Maailmaa, jonka kestotilaajana olen ollut useamman vuosikymmenen. Fiilis on kuin lukisi jotain halvalla tuote…
  • Skoda Kodiaqin koeajossa (uusin Tuulilasi) mainittiin sen olevan hiljaisempi kaikilla nopeuksilla samaan aikaan ajossa olleisiin kolmeen premium-sedaniin verrattuna. Mutta eihän tätä olisi saanut sanoa..
  • Palaan vielä tuohon meluun. TM:n testaajat kokivat korvakuulolta BMW:n rengasäänet havaittavana ja karkeilla teillä jopa häiritsevänä äänilähteenä. Kuultu ääni saattaa joskus olla ristiriidassa melumittarin kanssa, mutta tässä tapauksessa niin ei …
  • Minulla ei ole Volvoa, Mersua eikä BMW:tä. Kommentoin silti. 69/69 melutaso satasen vauhdissa on uutukaisen luksustuotteen kohdalla käsittämättömän iso lukema, -oli alla sitten mitkä flätrunit hyvänsä! Muutenkin autosta jäi kuva kuin yliastutus…
  • Olet oikeassa. Jotenkin oli jäänyt itselle virheellinen käsitys Atecan ja vanhan Tiguanin yhteydestä. Seuraava pätkä on IS:n jutusta: "Tuttuus ei olekaan sattumaa. Seat Ateca on nimittäin tärkeimmiltä mitoiltaan käytännössä samankokoinen kuin juuri…
  • Seat Ateca ei ole uuden Tiguanin sisarmalli, vaan vanhan. En myöskään oikein ymmärrä, miten uudelleen pellitetty vanha Tiguan on kuuden finalistin joukossa Suomen Vuoden Auto -kilpailussa.
  • Itsellä yhden talven kokemus (215/60-R16) Hakka 8:sta, auto on Passat B8 sedan. Auto on jo itsessään aika miellyttävän hiljainen, mutta kyllä oli suuri järkytys, millainen meteli tuli kun pakasta vedetyt nokialaiset laitettiin alle. Rengaspaineen la…
  • Niin se wannabe-premium vei taas tämänkin vertailun. Oli versio mikä tahansa, niin Passatia ei ole vieläkään ohitettu. In your face E, 5, A6, V90 ja V70: http://personbilar.volkswagen.se/content/medialib/vwd4/se/pdf/modeller/passat-b8/passat-allt…
  • Hyvä pointti. Tätä olen itsekin ihmetellyt. Missä ovat bensamallien vertailut, -oli auto sitten se premium tai ei? Tuntuu siltä, että ainakin omalla kohdalla vertailut kontra omat autovalinnat ovat aina menneet ristiin. -Silloin kun alla on bensak…
  • Joo, niin on. Se, mikä on ehkä huomionarvoista on, että BMW saavutti viidenkympin nopeuden AutoBildin testissä hämmästyttävässä 1,9 sekunnissa (Volvo 2,7 s.). Olisiko launch-controlin asetukset hiottu tässä mallissa sitten vimosen päälle, vai mist…
  • Lisätään vielä tähän noita Saksan hintoja kyseisille yksilöille: BMW 62870 €, Volvo 64600 € ja MB 71016 €. Hintojen puolesta ainakin Saksassa nämä ovat mielestäni vertailukelpoisia malleja keskenään.
  • Tuossa aiemmin mainitsemassani vertailussa BMW kiihtyi 5,8 s. sataseen, mikä on ilmoitettuun tehoon nähden todella kova lukema ja ilmeisesti hyvin lähellä tehtaan ilmoittamaa arvoa(?). Ei ollut tarkoitus tuoda näitä suureita julki jotta voisi heku…
  • Uusimmissa AutoBild DE ja Auto Zeitung - numeroissa on vertailtu uutta E-sarjaa jälleen kilpailijoihin. AutoBild:ssa mersun ( E 350 D) Verrokkiautot olivat 530 D X-drive ja S90 D5 AWD. Mersu voitti vertailun (595 pts.), bemari oli hyvä kakkonen …
  • Jos sen Superbin voiton syynä on ulkomaailman erilaiset testiolosuhteet (tyypillisin puolulustus) -ja painoitukset, niin vedetään tähän sitten vielä se Passat, jonka laatuvaikutelmaa eikä meluttomuutta voi ainakaan tämän ao. vertailun perusteella ki…
Default Avatar
Jäsen 21.01.2016 alkaen
1 aloitettu keskustelu
49 viestiä
0 ×   8 ×