Lefa:
Volvo tai Subaru minulle kiitos.
Subarun puolesta täytyy todeta, että hintansa puolesta pärjäsi teatissä oikein hyvin. Eroa Volkkariin vaatimattomat 18 tuhatta euroa (62k vs. 44k)!
Volvolla lienee hyvä dieselkone. Testistä sen verran, että jos testataan 181 hv:n moottoria 143 hv:n moottoria vastaan, lopputulos ei liene yllätys kenellekään, tehoero 26% Volvon eduksi.
Derrick:
Ovatkohan muuten vertailuautojen hinnat yhteismitalliset ? BMW 4 Gran Coupe varmaan on 50 prosenttia esimerkiksi Lexusta kalliimpi.
Ihme purkaus taas. Lexus alkaen 44k, BMW 47k.
Pololla valmistajan ilmoittama keskikulutuslukema 3,4 l/100km poikkesi todellisesta 4,35 l/100km 22 prosenttia. Tämä siis 50 tkm matkalta. Auris on ollut vasta keväästä asti ajossa, että vielä ei voi sanoa tarkkaan, koska kylmää talvea ei ole vielä …
NHB:
AkiK:
Öhöm, Suomen hintataso on kauttaaltaan aika paljon korkeampi, paljon enemmän mitä verot asiaa selittävät. On toki asioita jotka täällä ovat halvempiakin, esim. energia joka sitten jatkossa saksalaisten takia kylläkin nousee samalle ta…
liitu2:
Merkkifanaattisuus on sairaus todellakin.
Miksi? En puhuisi fanaattisuudesta vaan uskollisuudesta. En minäkään vaihda HIFK:iä Jokereihin, vaikka joskus joukkueen esitykset eivät miellyttäisikään. Tai vaimoa. Sinä lienet kuin tuuliv…
JEV2:
AkiK:Moniko teistä isojen koneiden haikailijoista muuten omistaa 400-600 hv tuottavan V8-koneisen auton? Jos ette omista, niin miksi ette?
Minusta nämä isot ja tehokkaat koneet on olleet aina enemmän tehtaiden markkinointiosaston heiniä…
Autoilija: "Startin testissä viime talvena haukkuivat BMW:n liikkeellelähtökykyä kun lunta on hiemankin enemmän olikohan silloin koeajossa uusi 328 BMW."
Onhan noita auto-ohjelmia, mutta Start on kyllä väsyneimmästä päästä eikä kelpaa missään o…
"Kulutusta kehutaan, mutta automaatti lisää i30:ssa kaupunkikulutusta 2,4-2,7 litraa (bensa) tai 3,1-3,2 litraa (diesel), joten i30:a ei automaattia haluava valitsisi."
Toisaalta, ongelmat tuntien kalliimmaksi taitaisi tulla VW Golf DSG-automaa…
Sui Hing:
yaffa0:Nykypäivän dieselit on aika herkkiä pelejä. Pienistä iskutilavuuksista otetaan kovat tehot ahtamalla, tehdään pakokaasujen takaisinkierrätystä jne.
Appiukon vm 2006 BMW 530d:stä, joka on fantastinen auto ajaa (upeasti vääntäv…
Ajattelija2013:
NHB ADACin mukaan start/stop systeemit ovat tuottaneet paljon ongelmia saksassa ja ADAC ennustaa, että lisää ongelmia on tulossa. He uskovat, että systeemi on huono ja vain väliaikainen ratkaisu joka pian haudataan.
Jo…