Mie Ite

    Keskustelut

    • Tämä käyttäjä ei ole aloittanut keskusteluja.

Viimeisimmät kommentit keskusteluissa

  • Lainaus:05.07.2004 klo 13:31 Tuomas kirjoitti *) Nissan Skyline 750 heppasella ei varmaankaan saa ajella eikä **)Bugatillakaan (yksi syy minkä takia sen kanssa ei saa ajaa on se että se on liian matala?). ***) Daewoon 2,5-litran koneella ei saa tu…
  • Ei tule toteutumaan, ranskanmaalla voidaan kyllä tehdä pikkukippoja, mutta ei se Saksaan ja muihin automaihin vaikuta. Jenkkihän lyö talouspakotteet kehiin ja se on selvää sen jälkeen. Ranskalaista tunteilua ja kiihkoilua eli hyttysen ininää imo
  • Lainaus:18.06.2004 klo 23:25 Rape kirjoitti Mistä löytyy vielä autoja joissa ei ole ajovaloautomatiikkaa? Luulin että viimeiset sellaiset on tehty 80-luvulla. Tuota olen ihmetellyt kun yllättävän paljon tosiaan autoja tulee vastaan pimeänä, vieläpä…
  • Ei edes harvassa, tarvitaan vain pätäkkää ostaa 8-12 sylinterinen Mekkeri esimerkiksi, seuraavaksi Carlsson, Kleemann, Brabus, Demec ja kumpanit tekevät maksua vastaan pienet taikansa ja vot: Maailman nopeimmat, rekisteriin saatavat sedanit ja farma…
  • Kaksinaamaisuutta todellakin. Muistatteko hetki aikaa sitten Konginkankaan turman. Kova huuto, että tieverkostoa pitää parantaa kun vihdoin sattui isompi mälli. Eduskunta oli huolissaan. Mutta kovimpa äkkiä unohtui. Tiehankkeita on juuri päätetty se…
  • Uutta autoa ei suositella vahattavaksi missään eikä millään. Odota nyt, että se vanhenee noin puolivuotiaaksi niin sitten voit alkaa jynssäämään. Vahan merkillä ei nyt niin suurta väliä ole, pääasia on, että sitä laitetaan ja osaa vahata ja vielä ri…
  • Etuveto, kuten edeltäjänsäkin.
  • Ja muistetaan, (siinä sivussa) että sequentronic on "köyhan automaatti" eli automatisoitu manuaali, jollainen vaatii joka tapauksessa hieman erilaisen ajotyylin kuin oikea toimiakseen jotenkuten mukavasti. Tuo poru vaihtojen nykäyksistä ihmetyttää …
  • Kyllä Ranskan, Saksan ja Ison Britannian rekkamiehet on liittoineen niin kova sana, että siellä ollaan heti barrikaadeilla ja tiet tukossa kun saavat vihiä moisesta. Suomestahan tätä ei voida hallita, mutta onnesta ne keskieurooppalaiset työntekijät…
  • Ei dieselit mihinkään katoa, päinvastoin. Taikasanahan on raskas liikenne. Täällä ei bensamoottorisilla ajoneuvoilla tavaraa pystytä kuskaamaan ja nyt alkaa jo Suomen osalta olemaan kipurajat pa hinnoissa. Isot maat kaatavat moiset säästörajat ennen…
  • Täällähän kirjoitetaan kaikista samalla lailla, vain valmistaja vaihtuu kuukausittain. "X:n valmistama malli y surkeustutkimuksen kärjessä, puolueeton K.P tutkimuslaitoksen tutkimus maasta S raportoi" " O voitti T:n suuressa L-lehden testissä, se …
  • Ei ole tullut ikävää yllätystä vastaan kun heti uutena olen ruostesuojauttanut asiantuntevalla yrittäjällä eli niin, että sitä ainetta on varmasti joka kotelossa ja alustassa. Onhan se mukavempaa saada parempi hyvitys taas myytäessä ja jos suoraan m…
  • Lainaus:Hienohan tuo B-sarjalainen on mutta ilmeisesti ihan tasan yhtä huono kuin mallit A:sta E:hen, jotka ovat päässeet kansainävlisen lehdistön hampaisiin surkealla laadulla ja huonoilla ominaisuuksilla sekä ruosteongelmien takia. Luetun y…
  • Ei ole pienintäkään pelkoa, että valitsee Jaguar XJ:n Meban S-sarjan sijaan ellei ole raskaasti opiaattien vaikutuksen alainen. BMW on niin lähinnä ominaisuuksiltaan, että sitä voi harkita, mutta englannin "ylpeys" Fordin omistuksessa... Mikäs s…
  • Eihän Suomessa mikään auto ole hintansa väärti, pitäisi tarkastella niitä verottomien hintojen kannalta jotta voitaisiin miettiä sitä tuotteitten ja hinnan suhdetta ja vastaavuutta.
  • [Offtopic]Hyvä ihminen, ota nyt jo se capslock pois päältä[/offtopic]
  • Kyllä varmasti vetää, muotokieli on kaunista. Etulyhdyt nyt ei ihan omaan silmään vielä sovi, mutta ajan kanssa... Mieluusti kyllä saisi olla normaali 2 ovinen, ei ne takatilat ole niin suuret. Mutta ans kattoo, kova pala 6-sarjan BMW:lle. Myynti al…
  • Nokian HP4. Ei ehkä nääneetömimmät paljaalla asfaltilla, mutta parhaimmat.
  • Eli samaa rautaa eri merkillä ja eri hinnalla.
  • No nyt aletaan päästä linjaan, huumorillakin Pääpointti tuossa vuodatuksessa on lähinnä, vasta sitten voi puhua individialismista kun itse pystyy sitä täysillä soveltamaan. Mutta jos se ind. jää tuumaa vakiovanteita isompien alumiinikiekkojen os…
  • En oikein ymmärrä tuota kohkaamistanne. Jos joku merkki myy, se ei millään voi olla hyvä ja maineensa veroinen, syy on vain siinä, että ihmiset eivät uskalla olla nykyajan trendikkäitä individualisteja, niinkö? Onko se individualismia, että pitää ha…
  • Lainaus:26.12.2004 klo 13:54 Peevil kirjoitti Ilmeisesti ympäristöä ajattelevat tahot ovat pakottaneet vähentämään ruostesuojausta vielä tänäkin päivänä. Ei viherpiiperöt mitään alusta/kotelosuojauksesta ole valittaneet. Tai jos valittavat y…
  • Odotan suurella mielenkiinnolla kokemuksia 407:n ensimmäisestä talvesta, varsinkin jos tulisi oikein kova talvi, miten auto selviää pakkasista ja pääkallokeleistä peilijäällä. Saapa nähdä vatvotaanko ja kuinka pitkään Pökön ajettavuutta kuinka kau…
  • Sitten ei ole muuta mahdollisuutta kuin se Grand Vitara. CR-V on turha laitos GV muuttui enemmän "cityksi," mutta maa- ja joustovarat on vieläkin hyvät ja nelivetojärjestelmällä pärjää kun maksimoi etenemiskyvyn siinä ratin ja penkin välissä. Käy ki…
  • Voitko roti hieman antaa perusteluja. E-sarja on joka tapauksessa vieläkin Saksan eri Euroopan isoimpien automarkkinoiden suosituin malli kokoluokassaan, vaikka A6 ja 5-sarja ahdistaakin. S-sarja ja CL uusiutuvat vuoden sisällä, sisarmallejahan ovat…
  • Pikaisella kierroksella rapakon takana myytävät "sisarukset" ovat samaa hintaluokaa, joten turha sanoa, että Phaeton olisi hinnoiteltu kalliimmaksi. Linkin kautta olevassa jutussa kannattaa lisäksi lukea oikeasta alareunasta löytyvä USA:n Audin erä…
  • Tuplaten tiheämmät huoltovälit eivät houkuta nuukaa saksalaista ja suomalaista(kaan) ostamaan Lexusta, mutta suurin syy on dieselin puute. Eipä Lexus Suomessa juuri juhli, vain yksi myyty LS sarjalainen enemmän kuin Maybacheja! Ja halvimmankin Mäykk…
  • Riippuu kuinka laaja verhoilu on ja kuinka laadukkaasta nahasta. Mutta huippulaadukas kokonahka kannattaa tehdä kotimaassa, ei mene autoveroa, nääs. Demec Oy, myös muille merkille kuin Mersulle.
  • Kappas, näkemättä moista liki sanasta sanaan oman arvion mukainen, mitä nyt neljä desiä isompi mylly. "Ultimate greenmachine" vai mitä tuolla sanottiin, no tuskinpa nyt sentään tässä luokassa "ekotekoja" yleensäkään tehdään Ihan, fiksun oloinen.…
Default Avatar
Jäsen 04.12.2014 alkaen
3 aloitettua keskustelua
228 viestiä
0 ×   0 ×