Lainaus:27.09.2007 klo 22:26 Putput kirjoitti
Lainaus:27.09.2007 klo 16:25 Simppa- kirjoitti
Eipä muuten ole Corvettea eikä sen puoleen Miniäkään. Fiat 500:sen Abarth versioita odotan tuleviksi. Kumma juttu kun PutPutin kanssa pitää arvuutella sit…
Sehän tässä onkin hieman hassua, että muutamakin lehti on kommentoinut Mondeota paremmaksi ajaa kuin quattro audit ylipäänsä poislukien RS4 ja toki R8. Esim. Evo tuskin on sinun mielestäsikään on kovin paska aviisi:
http://www.evo.co.uk/carreviews/…
Missäköhän minä olen vähätellyt Subarun ominaisuuksia? Olenhan jo sanonut, että Subaru tarjoaa vastinetta rahalle siinä missä Mondeo ja volsukin, mutta sinun mielestäsi ne eivät ole edes vertailukelpoisia autoja. Mondeo on vielä yhtä kiva ajaakin.
…
Nyt on sitten se Legacy ajettu:
Legacy oli kiva ajaa. Ohjaus on tarkka, mutta niin on Mondeossakin. Kuitenkin Mondeon kanssa luokkansa parhaimmistoa.
Konetta ei hevillä uskoisi yli 160hv tehoiseksi. Esimerkiksi A4 1.8T kulkee roimasti paremmin. He…
legacyssa ei minun mielestä ole mikään huomattavan kova jousitus. mistä itse luulisit tuon vakauden ja vähäisen kallistelun johtuvan? olisiko sillä mitään tekemistä painopisteen ja painonjakauman kanssa?
Noin kirjoittelit.
[Simppa- muokkasi t…
Esimerkiksi se parjattu TM mittaa tuon painojakauman. Pask-a lehti, valehtevat varmaan, jotta Subaru näyttää todellista huonommalta...
Vertailun vuoksi esimerkiksi niissä parjatuissa Volvoissa on ihan yhtä optimaalinen painojakauma.
Osu ja uppos.…
Siis Audia voi ajettavuuden puolesta verrata Subaruun, mutta ajettavuudeltaan parempaa Mondeota ei voi. Huomaatko ristiriidan?
Ja tuo driftausvideo ei kyllä ole mitään kummallista. Onnistuu ikivanhalla 740 Volvollakin, jonka ajettavuus on kaikkea…
Ja enpä ole Subarua lytännyt. Olen mm. sanonut, että hintaluokassaan se voi olla ihan kelpo ostos, mutta niin on esim. Mondeokin. Sinulla vain on ollut hirveä tarve väittää, että tuo on niin eri planeetalta kuin Mondeo ja muut perheautoluokan parhaa…
Ahaa, nyt sitten ruvetaan jo puolustelemaan. Jos auto olisi niin paljon edellä esimerkiksi Mondeota, niin tuskinpa se tuollaista puolustustekstiä tarvitsisi.
Minun mielestäni sinun hassuimpia kirjoituksiasi on ollut, että Subbea voi hyvinkin verra…
Eipä ne ole uuteen Imprezaankaan saaneet parempaa automaattia. Impreza 2.0 (150hv, vai mitä siinä nyt on) yli 11,5s 0-100km/h. Tuo on täysin käsittämätön luku pikkuautolle kohtuu tehokkaalla koneella. Hirvittää, miten 1.5l-malli kulkee, kun tuokin o…
Niin, tuo Ferrarin konehan ei kaikkien taiteensääntöjen mukaan ole ihan puhdas bokseri.
Tulipahan itsekin lukaistua, että tuo Alfan bokseri oli nimenomaan tehty kaikinpuolin halvaksi koneeksi, myös huoltojen osalta.
[Simppa- muokkasi tätä vies…
Enhän minä ole boksereita huonoiksi väittänyt missään nimessä. Mielestäni ne ovat aivan yhtä päteviä kuin vastaavat rivi- tai V-koneet, mutta eivät yhtään sen enempää.
Yksi juttu kyllä ihmetyttää. Miksi ihmeessä Subarun jättimäinen kulutus laitetaa…
Lainaus:09.09.2007 klo 19:17 petos kirjoitti
olen verrannut boxeria vain noihin ahtamattomiin rivinelosiin, ns. peruskoneisiin. ja noihin verrattuna siinä on jotain ihmeellistä, vaikket sitä tappioksesi halua myöntää! tässäkin asiassa voisi avartaa…
PutPut:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_Berlinetta_Boxer
Ei tuo mielestäni mitenkään tuhottoman leveältä näytä, vaikka 5.0l Flat 12 löytyykin pelli alta. F430 on 1923 mm leveä ja berlinetta boxer 1800mm. Testarossa on aika samoissa luvuissa F…
Kun tuota boxeria nyt hehkutat, onko sinulla tietoa, miksi esimerkiksi Ferrari luopui Flat 12-koneesta, eikä kehitellyt sitä eteenpäin? Jos ominaisuuksiltaan boxeri olisi niin erinomainen, eikö niitä käytettäisi laajemmaltikin?
Miksi esimerkiksi P…
Lainaus:07.09.2007 klo 22:56 Vackraste kirjoitti
Joo, Kysytäänkö Marcus Grönholmilta, haluaisiko hän ESP:n Focukseensa seuraavaan MM-osakilpailuun?
Jos kuitenkin kysyttäisiin Grönholmilta, haluaako hän ESP:n seuraavaan siviiliautoonsa? Muis…
Lainaus:07.09.2007 klo 18:45 petos kirjoitti
En voi käsittää sitä, koska jos itse lähden heittämään vaikka jonkunajo-ominaisuuksia testaavan lenkin vaikka avensiksella ja sen jälkeen saman subarulla, ei ole kahta sanaa kumman ratissa on ollut oik…
Mitenköhän ihan perus V50 sitten voitti Legacyn tuossa testissä. Ja V50 jos mikä on realistinen kilpailija Subarulle Volvolta.
Se linkittämäsi video kuvaa edellisen sukupolven Haldexia.
Kyllä tekee näköjään kovaa, kun C5 menestyi testissä paremmin…
Lainaus:05.09.2007 klo 11:46 CARSON kirjoitti
Niin heti seuraavalla sijalla C-Mersun jälkeen...
Niin, edellisen sukupolven C:n. Edellä mm. Octavia ja sitikka C5. Hetkinen, eikö Subaru ollut noita huikeasti parempi auto? Öh, miten se ny…
Ihan tarkkaanottaen, missäköhän moitin Legacyn ajettavuutta?
Missäköhän moitin jotain XK:n kilpailijaa surkeaksi? Ainoa, mitä ole moittinut on 6-sarjan baijerilaisen muotoilu, joka ei iske yhtään.
Jotain totuuspohjaa noille sutkautuksillesi kiitos!
Niin, ja yhtäkään faktaa ei ole esitetty Legacyn niin huikeasta ylivoimaisuudesta. Se helvetin kova kehu, kun EVO sanoo, että ainoa parempi auto Audeista ajaa kuin Mondeo on RS4.
No on se kumma, kun Subaru ei sitten pärjää testeissä. Kamalia nuo T5 Volvot tosiaan ovat:
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/48191/volvo_s60_t5.html
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/41357/volvo_s40_t5.html
Evo S40:stä lop…
Eipä siinä mitää, tuo Sambar on edelleen myynnissä. Katso nyt tuota aerodynaamista koria:
http://www.cars-directory.net/specs/subaru/sambar/2002_9/picture/14198/
Painopiste on takuulla matalalla, kun Subarusta puhutaan. Taitaapa Sambarissa olla bo…
http://en.wikipedia.org/wiki/Elcat
Urheilullisen sähkösuparun saisi varmaan halvalla täältäkin. Kyllä kelpaisi ratapäivillä elvistellä! 21kw raakaa voimaa, ja suparun tuntien varmaankin erinomaiset ajo-ominaisuudet. kun nelivetokin löytyy pensamall…
Lainaus:25.08.2007 klo 13:47 CARSON kirjoitti
Nämä Subarun arvostelijat - käykää nyt ensin ajamassa auto ja sitten
laitelkaa näitä mielipiteiä uudestaan. Subarun omistajilla taas on paljonkin kokemusta muistakin merkeistä, joten puheet siltä suun…