Stivax

    Keskustelut

    • Tämä käyttäjä ei ole aloittanut keskusteluja.

Viimeisimmät kommentit keskusteluissa

  • Isäukolla vuoden 1993 VW Vento 1.8 bensa,mittariin tyrkätty 320tkm ja muuta remonttia ei ole tehty kuin vaihdettu iskarit kerran ja pakoputkeen pari pätkää..teknisesti luotettavin auto mistä kokemusta,edeltävä Toyota Corolla oli samojen kilometrien …
  • Stivax kiittää vastauksista ja lopettaa tämän huumoripohjaisen Mersun mainostamisen,ettei niin monelle ei-Mercedes-miehelle tulisi paha mieli tai menisi herne nenään.Lopuksi,kokeilkaa Mercedeksiä,niin tulette hyvälle tuulelle! Mercedes-Benz=Das Au…
  • Ja jos kyseiset firmat virittelevät jotain yhteistyötä DIESEL-moottoreiden suhteen,ni toivottavasti tilaavat moottorit suoraan Mercedes-Benziltä,siellä tietävät miten Diesel-moottoreita tehdään.Diesel=MB
  • Stivaxilla eli minulla ei ole ollut kyseinen Mersu 124-sarjalainen uudesta asti,mutta auton historia on alusta asti hyvin tarkkaan selvillä ja kaikki on kirjattu ylös,juuri meni 500.000 km rikki ja samalla moottorilla ja ilman remonttia,autoon vaihd…
  • No huumoripohjalta minä tämän topicin aloitin,älkää ihmiset repikö pelihousujanne,kyse ei ole uhosta saatikka omakehusta,hyvän tuulista jutustelua,ei sen enempää tai vähempää.Mutta 700.000 km on asetettu tavoitteeksi tai ainakin siihen asti,kunnes a…
  • Vaan kaikki autot ei kestäkään YLI puolta miljoonaa kilometriä tai jopa miljoonaa ja on AINA HALVEMPAA vaihtaa vanhaan autoon vaikka niitä iskareita sun muita kuluvia osia kuin ostaa uusi! Ei mun Mersuakaan oo tarvinnu rassata/korjata 40000/50000…
  • Minä ajankin vanhemmalla Mersulla,tehty silloin Daimler-Benz AG:n aikaan,kultaisella 80-luvulla... [Stivax muokkasi tätä viestiä 16.10.2007 klo 18:40]
  • Kiitos vastauksista,tutkailen tarjontaa ja testailen.
  • Jo jos Hiacen lukkoperä sattuu toimimaan,niin ei siitä juurikaan apua ole...
  • Tarkoitin sekä vanhan ajan "siankärsä-Transitia",että 80-luvun lopulla tullutta luiskanokka mallia,molemmissahan oli alustatekniikka ja vetotapa samanlainen,ja kyllä on hyvin tiedossa nykyajan Transitien eri vetotavat.Itselläkin kokemusta 80-luvun H…
  • Minusta avolava-Moskvitsh olisi tosi rakentajan peli,kun talo olisi valmis,niin Mossenkin voisi ajaa suoraan metallinkierrätyspisteeseen...
  • Onhan Mercedes Vito loistava ajettava vertaillessa kilpailijoihin,ja tehokkaimmat versiot kulkevat hyvin,eivätkä kuluta paljoa...ainut kilpailukykyinen vaihtoehto VW Transporter.
  • Yaris Verso on luotettava ja huoleton peli,ominaisuuksissa huonointa meluisuus,huono ajettavuus lumisilla ja hiekkateillä.
  • Vanhan liiton takavetoinen Ford Transit on kyllä suuntavakain auto mitä on tullut ajettua,varsinkin talvikelissä,ei tarvitse kuin vispailla rattia puolelta toiselle ja suht´suoraan menee..
  • Ei Klassikko-Mersun,kuten Raid-sarjan komisario Janssonilla,tarvitsekaan aina lähteä käyntiin,kuuluu pelin henkeen temppuilu ja rassaaminen. Stivax kiittää vastauksista ja lopettaa tämän huumoripohjaisen Mersun mainostamisen,ettei niin monelle …
  • Mutta kun maailma näyttää niin mukavalta "tähden takaa" ja kun on paha mieli,niin menee Mersun rattiin,johan rentoutuu,muistattehan RAID-sarjan komisario Janssonin? Hänenkin oli tapana mennä autotalliin istumaan siihen vanhaan S-sarjalaiseen ja vain…
  • Suosittelen Mercedes-Benz-merkkistä autoa,kun kerran ostat Mersun,niin sen jälkeen ei tarvitse muita merkkejä katella.
  • Iso,painava takavetoinen auto = ei mitään ongelmia talvikeleissä,ellei sitten ole ihan tumpelo ajamaan.
  • Rahoistaan tarkan on hyvä välttää ranskalaisia autoja,tietysti takuukorjaukset on takuukorjauksia,mutta entäs sitte kun takuu loppuu...
  • Huono laatu on Citroenien perinteinen ominaisuus eli takuukorjauksia tiedossa ja kun takuu loppuu,niin korjaukset jatkuu,mutta kalliiksi tulee.Tämä mielipide on kuultu pitkän linjan Mercedes-Benz/Honda/Citroen-liikkeen autonasentajalta,jonka mielest…
  • Citroen ja laatu ovat toisilleen vieraita asioita,valitettavasti,ominaisuudet ihan mukavia,mutta yhtä jos sun toista vikaa pukkaa,mitä ei monessa muussa merkissä tule vastaan.
  • Saksa-Ruotsi-Tsekki-Japani-akselilta löytyy aina järkevä auto,jos on rahoistaan tarkka,eikä huvita painia vikojen kanssa.
  • Ai jaa,eiks mun Mese ookkaan ilmajäähdytteinen...pitääpä käydä tarkistamassa nesteet...ilmankos se on käyny vähän kuumana... Stivax kiittää vastauksista ja lopettaa tämän huumoripohjaisen Mersun mainostamisen,ettei niin monelle ei-Mercedes-miehe…
  • Vaihda Opel Mercedes-Benziin,niin ongelmat häviää ja elämä hymyilee!
  • Mutta Volvo V70 on oikeasti hyvä auto,kuten Volvot muutenkin! Samaa jämäkkää perhettä noi MB-BMW-VAG-Volvo-Saab,turha on noitten merkkien ulkopuolelta autoa katella,tämä on käynyt selväksi jo autolehtien vertailujen perusteella.Lukekaa vaikka Auto,M…
  • Anteeksi,kerrataan hieman,mutta oletteko harkinneet Mercedes-Benz-merkkistä autoa? Suosittelen,vilpittömästi."Autoileva maailma tarvitsee esikuvia - Mercedes-Benz" Stivax kiittää vastauksista ja lopettaa tämän huumoripohjaisen Mersun mainostamisen…
  • Mercedes-Benz E-sarjalainen (W210) vm.1997-2002 on aika yliveto farmarina,ei tunnu kuorma missään,tavaratila suuri,löytyy tasonsäädöt ja tavaratilan suunnittelussa käytetty järkeä.Tietysti uudempi W211-sarjalainen on myös hyvä,vaan vielä hyvin hinna…
  • Jenkeissä huono laatu,etenkin Chrysler Voyagereiden ADAC-vikatilastot on korutonta kertomaa,lähes joka vuosi kaikista vikaisin auto.Katseleppa Avensis Versoa.
  • Stivax kiittää vastauksista ja lopettaa tämän huumoripohjaisen Mersun mainostamisen,ettei niin monelle ei-Mercedes-miehelle tulisi paha mieli tai menisi herne nenään.Lopuksi,kokeilkaa Mercedeksiä,niin tulette hyvälle tuulelle!
  • Mutta vakavasti puhuen,näiden jämäkkyysasioiden toteamiseen riittää jo pelkkä autonoven aukaisu,kun avaa esim. Toyota Avensiksen oven,niin tunne on :"Onko tämä ovi tehty paperista?" Materiaalin ohuus on käsinkosketeltava,sama tunne toistuu muissakin…
Default Avatar
Jäsen 04.12.2014 alkaen
12 aloitettua keskustelua
62 viestiä
0 ×   0 ×