Thorne2

    Keskustelut

    • Tämä käyttäjä ei ole aloittanut keskusteluja.

Viimeisimmät kommentit keskusteluissa

  • Haluaisin tietää kuinka ketjun aloittajan autoilu sujui viime keskiviikkona ja torstaina niillä kesärenkailla?
  • Eipä kerrota miten ovat autot olleet kun törmäsivät, jospa Audi on tullut kuljettajan puoleinen kylki edellä Volvon nokkaan, tietäähän siinä kumpaa sattuu enemmän. Ja mistäpä sitä tietää oliko Audin kuljettajalla edes turvavyötä kiinni? Näillä "huom…
  • Hauska topic löytynyt historian kätköistä... Sattumalta tänään mietin tätä samaa asiaa kun liikennevaloissa katselin porrasperäistä Nissan Tiidaa. Joten minun ääni menee sille.
  • Tässä on nyt tapahtunut virhe. Eikös kaikki volkkarit ole hajalla ja huolon pihassa koko ajan. Miten ne muka voivat liikenteessä liikkua ja vielä mennä jonkun ohitse?
  • Ei kyllä mieleeni tule milloin TM:n joka numerossa oleva koeajo olisi suoritettu jossain etelän maassa, eikä Suomessa. Milloin tämä on tapahtunut?
  • Bertone painavatko muka kaikki nelioviset Insigniat tuon 1503kg moottorista ja vaihteistosta riippumatta? Minusta tuntuu, että tuo 1503kg on tuon pienimoottorisimman neliovisen Insignian paino. Vastaava Passat painaa 1388kg ja vastaava Avensis 1400k…
  • Sävyni oli ehkäpä liian provosoiva. En ole mikään Volvonvihaaja niin kuin jotkut täällä taitavat olla. Ehkä se ei ole sellainen merkki minkä itse haluaisin, mutta kaikki ovat luokkassaan varsin päteviä valintoja, varsinkin nyt uuden V70 myötä. Ovat …
  • Kylläpäs fittipaldi nyt otti herneen nenään pienestä. Täytyi oikein laittaa linkki johonkin uuden Volvon tankkimaasturin kaatumiskokeeseen, joka ei liity tähän keskusteluun yhtikäs mitenkään. Uskonpa muuten että hyvin se Modus, tai vaikkapa Yaris ta…
  • Tuskinpa tuo tulos nyt paljon BMW-fanaatikkoja ärsyttää. Itse olen kyseisen merkin "fani", edellinen auto oli BMW ja ihastuin merkkiin sitä kautta. Sitä ennen ajattelin, että ei bemarin lisähinnalle "kansanmerkkeihin" verrattuna saa mitään vastinett…
  • Mielestäni tuo Legacy konsepti näyttää oikein hyvältä ja sisätilatkin miellyttävät silmääni, toisin kuin vaikkapa Imprezan. Voipi hyvinkin olla seuraava kulkuväline jos kerran automaattikin saadaan ajan tasalle, eikä myyntiintulo viivästy. Paljon ri…
  • Vielä muutama vuosi sitten tähän ei olisi ollut vaikea vastata, olisi vain sanonut jonkun korealaisen merkin. Monella merkillä on nykyään mallistossaan kuitenkin vähintään yksi ei niin tylsä malli. Esim. VW ja Toyota, joiden eniten myydyt mallit ova…
  • Perheessä on yksi auto varustettuna jatkuvalla nelivedolla ja kyllähän sen kaikista mieluiten alleen ottaa jos vähänkään liukasta on. Seuraajalle onkin nyt laitettu jo kriteeriksi, että neliveto on löydyttävä. Löytyypä myöskin Focus ST ja vahvistan,…
  • AkiK:n kanssa samaa mieltä. Mielestäni suurin este Lexuksen yleistymiselle on se, että mallisto on aivan liian niukka ja tarjolla olevat moottorit ovat täysin vääriä näin Euroopan markkinoita ajatellen. Dieselit puuttuvat ja bensat ovat kovin janois…
  • sjvirt: Käy ainakin koeajamassa myös Dacia Duster. Se on aivan kelpo vaihtoehto ainakin noille korealaisille ja tekniikaltaan diesel Duster on Nissan Qashqai. Jos auton valintaperusteena on yhtään auton jälleenmyyntiarvo niin lienee syytä har…
  • Aika kunnioitettavaa jos reilusti yli 500 hevosvoimainen edustuslimusiini saadaan kulkemaan 10,5l/100km keskikulutuksella!
  • Kyllä tälläinen on saatava! Ehkä kuitenkin hopeisena, vaikka videon punainenkin näyttää todella hyvältä. Todella hyvällä maulla toteutettu retropeli, tulee mieleen 2000-luvun alun Ford GT, joka myös herätti samanlaisia "pakko saada"-tunteita. J…
  • Kyllä minä ainakin pidän sitä etuna että ei tarvitse ollenkaan koskea likaiseen luukkuun. Tavallisestihan ensin joudut painamaan kaukosäätimestä ovet ja luukun auki lukosta ja tämän jälkeen vielä itse nostamaan joskus hyvinkin likaisesta kahvasta ko…
  • Eipä se Lotuskaan laatuvaikutelmaltaankaan yllä varmaan edes Ladan tasolle, joten aikaa halpaa sontaa sekin on, mutta kyseessähän on auto jossa laatuvaikutelma ja mukavuus on aivan sivuseikka. Ja mitä olen petoksen kirjotuksia tulkinnut niin miehell…
  • Itselläkin menee yleensä alle tuon EU-yhdistelmäkulutuksen, vaikka noin 80% ajoistani tapahtuu taajamassa. Eipä siihen mitään erityisiä kikkoja täydy tehdä ja kun sisäistää taloudellisen ajotavan se sujuu kuin itsestään, toki pientä keskittymistä va…
  • Jaa että Audi ei ärsytä hölmöläisiä? Katsoppas muuta tällä palstalla olevaa keskustelua niin mikään muu ei ärsytä läheskään niin paljoa kuin Audi. Joillain on jopa selkeää vihaa merkkiä ja sillä ajavia kohtaan. Taisipa joku ylpeänä kertoa kuinka hän…
  • Veikkaan että itselläni käy tämän kanssa sama kuin vanhan CLS kanssa. Kuvissa oudon ja jopa ruman näköinen auto paljastuikin luonnossa komeimmaksi nelioviseksi autoksi mitä markkinoilta löytyi/löytyy. Musta CLS AMG viisipuolaisilla Brabus vanteilla …
  • Joillain työsuhdeautoilijoilla auton valinnanvaraa rajottaa työnantajan vaatimukset, kuten itse olin pakotettu hankkimaan dieselin, vaikka sitä en olisi halunnut ja bensamalli olisi ollut kuluiltaankin minun ajoillani halvempi. Ja sitten voisin…
  • Voipi olla että tulevaisuudessa kaikki autot ovat ahtimella varustettuja, ainakin tällä hetkellä näyttää siltä. Ja tosiaan, kai siihen joku syy on miksi autonvalmistajat siirtyvät koko ajan ahdettuihin. Toisaalta voihan tämä vain olla joku villitys …
  • En valitettavasti ole Ferrari tai Lambokuski. Ajelen tyytyväisenä Golf-kokoluokan autolla, jossa on ahdin. Parissa aiemmassa autossa oli toisessa suora kutonen, toisessa V6 automaatilla, suorituskyky oli suunnilleen samaa tasoa noilla kahdella kuin …
  • Tätä turbo vs. vapari vertailua on vähän hankala tehdä. Otetaan esimerkiksi tämä Audi S4 tapaus missä 4.2 V8 korvattiin 3.0 ahdetulla. Tietenkin tämä uusi kone on parempi kuin vanha, joka oli jo lähemmäs 15 vuotta vanha (sama moottori kuin ensimmäis…
  • Onhan esimerkiksi Bugatti Veyronissa jopa neljä turboa, ja se auto on mielestäni aika tinkimättömästi valmistettu kun tappiota tehdään 5 miljoonaa euroa per auto, vaikka hinta on miljoona euroa. Kun kerran jokainen ahdettu kone on korvattavissa pare…
  • Itsekään en ymmärrä tuota CR-Z:n ideaa. Vastaavan ja jopa paremman suorituskyky/kulutus suhteen omaavia normaaleja bensiinikäyttöisiä autoja on saatavilla halvemmalla, joten en oikein ymmärrä mitä hyötyä hybriditekniikalla tässä tapauksessa saavutet…
  • Mutta eipä saa X1:tä semmoisilla renkailla, joilla ajamista minun korvani kestävät. Se on kummaa, että kolmossarjaakin eli puhdasta henkilöautoa saa korkeammilla renkailla kuin merkin katumaasturia. Eipä tuo X1:n vakiorenkaiden (225/50 R17) k…
  • Ainakin nykyautossani saa tosiaan pois mutta muistaakseni ihan liian hankalasti. Pitää tehdä joku 5-kuukautisplaani jos meinaa että tohon mäkeen kyllä luistonesto tukehtuu, näpyttelenpä tässä nyt muutaman minuutin ton luistoneston pois tän ajotiedot…
  • Eihän tuo mikään nätti auto ole, mutta tuskin se Superbin asiakaskuntaa juurikaan haittaa. Tuskin sitä edellistäkään ulkonäön takia ostettiin? Enkä pysty oikein kuvittelemaan että joku joka suhtautuu kovin intohimoisesti ostaisi Superbin tai Skodan …
Default Avatar
Jäsen 04.12.2014 alkaen
2 aloitettua keskustelua
183 viestiä
0 ×   1 ×