On kieltämättä hieno. Ainoastaan tuossa etuviistokuvassa perän laskemiskulma näyttää hassulta ja valot tuntuisi olevan liian matalalla. Kojelauta on kyllä ...vetin hieno.
Eiköhän se kohta tule, on nimittäin nähty jo Suomessa.
http://www.caranddriver.com/article.asp?section_id=29&a rticle_id=9054&page_number=1
[Tietäjä muokkasi tätä viestiä 12.02.2005 klo 19:43]
Uuteen combiin on myös kohtapuolin tulossa neliveto. Muistaakseni skoda ei tule myöskään tarjoamaan nelivetoista automaattia viime viestissäni mainitusta syystä.
Skodalla ei ole kunnon nelivetoa, koska emoyhtiö katsoo, että se söisi liikaa VW:n asiakaskuntaa. Esim. Octaviaan Skoda ei saa laittaa nelivetoa ja uutta 2.0Tdi:a samaan pakettiin, hyppisi liikaa passatin ja Golfin varpaille.
Itselläni on kyseinen auto, tosin RS- malli, jossa melkein kaikki mainitsemasi vikakohdat on erilailla toteutettu (nahkaratti, valkomustat sporttipenkit ym.) Sisustuksen muovisuuden osalta olen eri mieltä lukuun ottamatta oven käsinojia. Samoin suun…
Tarkoititko X-driveä. eli sitä neivetoa. i-Drive on se goddamn pyörylä ja se näyttö jolla ohjataan auton eri järjestelmiä kuten mm. ilmastointia ja radiota.
[Tietäjä muokkasi tätä viestiä 06.03.2006 klo 21:36]
Äiteen V70 XC:ssa on Volvon omat 12 kaiuttimen systeemit subwoofereineen, vahvistimineen ja dolby pro logic piireineen ja myönnettäköön, hyvältähän ne kuulostaa.
Moottorilehden vertailussa sanottiin, että Subaruun maksaa täydellinen pakoputkisto yli 6000 euroa!
Muutenkin siinä sanottiin, että subarun peruskulutusosat kuten jarrupalat ja -levyt ovat kalliita.
Itse vaihdan renkaat, tai oikeastaan ne tuli jo vaihdettua viime perjantaina.
Se on sitä rentoutumista parhaimmillaan, siinä katoaa muu maailma ajatuksista kokonaan. On vain auto, renkaat ja minä.
Tuleehan siinä sitten ne iskarit ja jarrupalatkin…
Etuveto on turvallisemman oloinen huonolle ja aloittelevalle kuljettajille. Sellaisia "huonoja" kuljettajia on aika paljon. Etuveto helpompi tädille.
Luulisi vetotavan hallitseminen olevan pelkkä tottumiskysymys.
Kun kuuntelee palstan valituksia …
Paskaa koko keskustelu. Molemmilla on puolensa. Eikä takavetoisuuskaan takaa ajo-ominaisuuksia. Esim. uskaltaisin sanoa, että etuvetoinen A4 on parempi ajettava kun takavetoinen C-sarjalainen (en ole tosin Seetä ajanut) mutta myönnettäköön, 300-sarj…
Jäin iloisesti ruuhka-aikaan kehä-ykkösen varteen viikko sitten. Autona oli "64 Volvo P1800. Vikaa en tiedä vieläkään mutta auto rupesi taas toimimaan perjantaina. Kosla hyytyi ihan kuin bensa olisi loppunut. Hain sitten lisää bensaa mutta ei edes l…
Omassa Skoda Fabiassa on kyseinen moottori ja lämpö riittää vallan mainiosti, paitsi kun lähtee kylmällä koneella ruuhkaan ajelemaan.
Mitä sitten näistä teho/vääntö asioista nykyinen RS tuntuu kulkevan selvästi mukavammin kun entinen neloskoppanen …
Hmm... tuon ajan mersuthan oli kestäviä mutta tuosta kulutuksesta en tiedä.
Veikkaan Nissania. Joskus oli jossain juttua 850000 kilometriä pyörineestä Nissanista. Taisi olla Sunny.
Oikein hyvä ajaa mitä nyt se sähköinen ohjaustehostin vaati tottumista "96 bemarin jälkeen. Alusta on oikein mukava (joidenkin mielestä liiankin) mutta ei se meikäläisen mielestä paljoa kallistele kurveissa.
Kulkupuoli on ainakin kunnossa, kun polk…
Ladassa on vielä sitä boheemia tyyliä mitä esim. Toyotalta tai Skodalta ei enää löydy. Pitää hattua nostaa kun uskaltavat vielä valmistaa massasta erottuvia autoja.
Täällä on ollut yhtä sun toista juttua Fabiasta, kannattaa tsekata ne.
Itsellä on Fabia RS, jossa kilometrejä 37000. Suurempia ongelmia ei ole vielä ilmaantunut, oikeassa ovessa joku resonoi kaiuttimen tahtiin ja takakontissa joku nitisee, mutta ei…
Tee itsellesi palvelus äläkä osta ensimmäiseksi autoksi melkein 200 heppaista takavetoa. Suosittelisin mieluummin jotain muutaman vuoden uudempaa, jossa olisi jo jotain kolariturvallisuutta (esim S40, IV Golffi tai vast.)
Itsellä oli E36 323i jonki…