Jossakin päin maailmaa, mutta ei ehkä Suomessa (Suomessahan ei nyt saisi kaikkia muitakaan tässä ketjussa mainittuja kilpiin)
Lainaus:16.03.2005 klo 14:51 Tietäjä kirjoitti
Ja käytännössä ihan yhtä realistinen vaihtoehto
http://www.guinnes…
mitoista voisi kuvitella, ettei olisi ihan niin ahdas kuin corollaverso.
Hinta on tietysti ratkaiseva tekijä siinä, menestyykö malli, mutta tähän autoluokkaan uudet mallit ovat toki tervetulleita
Lainaus:24.11.2004 klo 14:01 Torque kirjoitti
Pitäisiköhän ruveta taas väittelemään siitä millä auto itse asiassa kiihtyy.
Koska kysymys on pitkälti samasta asiasta. Kiihdyttämiseen tarvitaan tehoa, mutta sitä tarvitaan kulloisellakin pyörim…
Lainaus:24.11.2004 klo 08:05 Torque kirjoitti
Vääntöä ei saada tehosta, vaan teho lasketaan väännöstä. Moottorista mitataan vääntökäyrä ja sen jälkeen tehokäyrän voi laskea kaavalla: (vääntö(Nm) * rpm) / 9551.95 = teho(kW)
Suuri kuutiotilavuus tu…
Sen lisäksi on vielä ihmisiä, jotka joutuvat autoa valitessaan keskittymään tylsiin teknisiin ja taloudellisiin seikkoihin ja jättämään estetiikan ja erotiikan vähemmälle huomiolle.
Lainaus:05.02.2005 klo 11:20 Anders-Simo kirjoitti
Nyt kun tek…
Tuosta porukasta Renault on selvästi tilavin ja Pösö ahtain. Grand Scenic on ainoa, jossa on edes vähän tavaratilaa 7 hengelle ja 5-6 hengelle suorastaan runsaasti.
Löytyy myös arkistosta pdf:nä, jos ei ole lehti käsillä
Lainaus:23.11.2004 klo 15:41 Fabio kirjoitti
Eipä taida subarussa olla elektronisesti ohjattuja lukkoja. Eli evo on kaiketi ainoa sarjatuotanto malli tällähetkellä, josta vastaava löytyy.
Jos nyt otetaan esimerkiksi Mitsun Evo VIII tai Subarun WRX, niin niissähän nimenomaan tietokone muuttelee vetosuhdetta ja lukituksia. Kyllä näillä taitaa paremmin ehtiä kuin kiinteillä lukoilla.
Lainaus:23.11.2004 klo 09:45 J R kirjoitti
Ei no…
Lainaus:18.11.2004 klo 11:02 Tuomas kirjoitti
Minuln suosikkivärini autoissa on punainen, minun mielestäni se sopii kaikkiin autoon oli se sitten urheiluauto, maasturi, pakettiauto tai vaikkapa S-mersu. Likakaan ei näy siinä niin hyvin.
Valkoinen…
Riippuu autosta ja siitä, mitä väriltä haluaa. Tyyliseikoista ei kannata edes väitellä, mutta jotain havaintoa ylläpidon kannalta.
- vaalea beessi metalliväri on huoleton, ei tarvitse pitää niin puhtaana eikä erotu pohjamaali naarmuista/kiveniskuist…
ja esitettävä omakin mielipide muotoilusta. Tässä retrobuumissa olisi varmasti tullut länsimaisesta vinkkelistä katsottuna onnistuneempi malli, jos olisi ajateltu asioita vähän samaan tyyliin kuin allaolevan linkin takana löytyvää mallia tuunatessa.…
ihan sellaisenaan
Ja tässä "palkintona" salaamaton linkki lähteisiin. Sieltä löytyy muitakin mielenkiintoisia juttuja itäautoista ja lisää hyviä autontunnistustehtävien jippoja...
http://www.autosoviet.altervista.org/index3.htm
http://proxy.guardster.com/cgi-bin/nph-proxy.cgi/010100A/687474702f7777772e6175746f736f766965742e616c74657276697374612e6f72672f67617a3830305f332e6a7067
[W-- muokkasi tätä viestiä 15.11.2004 klo 08:58]
Volgan etulamput ovat samasta merkistä, mutta eri mallista
http://proxy.guardster.com/cgi-bin/nph-proxy.cgi/010100A/687474702f7777772e6175746f736f766965742e616c74657276697374612e6f72672f67617a3830305f335f736d616c6c2e6a7067
Kaikki niitä eivät välttämättä kaipaa.
- Jos käyttää usein parkkihalleja tms, niin niistä on iloa.
- Ja takaikkunoissa niiden tärkein hyöty on, että ne voi edestä kytkeä napista pois päältä, ettei takapenkkiläiset auo laseja.
- Toisaalta taas yksi…
Tuo tila taitaa olla ensimmäinen avainkysymys. Jos corollan tila ei riitä, valinta on helppo. Mutta jos riittää, niin sitten onkin kysymys makuasioista ja siitä, vaikuttaako merkkien maine yms seikat. Uusi zafira ja volkkarin touran nyt ovat rellun …