Keskustelut

    • Tämä käyttäjä ei ole aloittanut keskusteluja.

Viimeisimmät kommentit keskusteluissa

  • Ei pidä siis provosoitua... En mielestäni luetellut mitään automerkkejä 'pikkunissani' taisi lipsahtaa. Mutta omasta kokemuksesta puhun, kun ajan motarilla aina vähintään 125-130kmh, jos tilanne sen sallii, mutta silti joku ehtii puikahtamaan o…
  • Varmastikin tällä keskustelupalstalla 'asuville' tämä on taas tällainen 'juutuubi'-tapaus ja käsitelty jo moneen kertaan aiemmin ja kattavasti ja monesta näkökulmasta... Eipä tuossa ketään haukuttu vaan kysyttiin syytä tuollaiseen käyttäytymise…
  • Ihan hienoja ajatuksia teillä, mutta en usko teidänkään käyttäytyvän noin kuin annatte ymmärtää. Nettisaitille on kiva kirjoitella, miten maailmaa parannetaan, mutta eiköhän me kaikki olla samanlaisia nuijia liikenteessä. Joustaa voi toki hilje…
  • Niin virhehän olikin minussa eikä siinä tädissä joka veti moottoritielle edessämme 40 km/h. Täällä keskusteluissa on niin hyviä kuskeja, että oikein ihmetyttää, miksi aamuliikenne aina puuroutuu pääkaupunkiseudulla vaikka kaikki ovat näin hyviä. …
  • Eipä sitä 'oikeaa' ikää voi kalenterista katsoa, kyllä läheiset ja viimeistään lääkäri sen kertoo, että nyt sitä ajohommaa voisi alkaa himmailla...
  • Tuo TM:n pääkirjoituksen juttu 'anna vanhemmille autoilijoille tilaa' on vähän kaksipiippuinen juttu. Kyllä minä edellyttäisin kaikilta liikenteessä olevilta ajoluvan saaneilta tietyn toleranssin sisällä olevaa ajokäytöstä. Muuten homma ei oikein su…
  • Rampilta tulijan käytöstä onkin suht helppo seurata jos olet itse moottoritiellä ja lähestymässä ramppia - nopeuden säätöä tai kaistan vaihtoa jne... Mutta entäpä kun olet jonossa ja tulossa rampista tuollaisen 'hitaan kiihdyttäjän' autoilijan …
  • Kovinpa on rakentavia keskustelijoita täälläkin... taitaa olla lomat jo takanapäin Yllättäviin tilanteisiin kun ei oikein voi varautua. Täytyy vain olettaa, että kaikki pelaavat yhteisillä pelisäännöillä niin homma saadaan sujumaan.
  • Täytyy siis ennen jokaista ramppia pudottaa nopeutta 120 km/h -> 80 km/h ja samoin kun lähestyy moottoritien viereen seisahtanutta, jos se vaikka lähteekiin eteen
  • drive: 4-veto on turhuutta, kyl 2-vedollakin hyvin pääsee etenemään, kunhan se tosiaan on 2-veto eikä mikään muka-2-veto niinku nämä tavalliset. Joo ja fillarillakin pääsee etenemään kelillä kuin kelillä. Silloin ei tarvitse 'viitsiä' ma…
  • Putput: RALLIART(ISTI): Täytyy sanoa että autoni muuttui aivan loistavaksi kun vaihdoin kitkat nastoihin ! Jos sinun auto on nimimerkin mukainen, niin eiköhän se ole loistava kitkoilla JA nastoilla! Ei välttämättä. Jostain syystä k…
  • Metsähaka: Autolla on helppo ajaa kun sen osaa! Jos ei osaa, niin hankkii nelivedon, käyttää julkisia tai jää kotia! Kateellisten panettelua. Oletko edes kokeillut koskaan nelivetoa ?
  • Paljon hyviä kommentteja täällä. Itse olen sitä mieltä että pito pitää aina ja joka tapauksessa maksimoida. Siksi ajan talvet jatkuvalla nelivedolla ja nastarenkailla ! Tällaisena talvena kun on paljon lunta ja pito vaihtelee suuresti ei…
  • Eli vastaus on yksinkertainen, jokainen nykyaikainen auto kuluttaa 120 km/h vauhdissa tosin vähän. Varsinkin kun lasketaan alamäkeä vaihde päällä niin siinä ei kulu kuin renkaat ja kuskin penkki
  • Makuasioista ei voi kiistellä, mutta minusta tuo uusi Outlander on ruma. Outo etumaski - taas konserni-ilme muuttuu, ei enää 'hainkitaa', sivuprofiili epätasapainoinen, liian suuret etu ja -takaylitykset, harmaat vilkunlasit takana kuuluvat jo…
  • Subarun omistajana toivon, että Subaru suuntaisi kehitystyötään enemmän suurista 3.0-3.6 -koneista pienempiin turbokoneisiin. Valitettavasti esim. 2.5 turboa ei Suomessa saa kuin Imprezaan ja vanhaan Foresteriin. Siinä olisi oiva kone esim. Legacyyn…
  • Taitaa edellisellä olla jokin VAG-kammo...ei niissä minun mielestäni kyllä mitään 'pahoja vikoja' ole ollut - pääsääntöisesti laatutuotteita. Kokemusta on japseistakin aika monesta - ja toistaiseksi 9 eri merkin jälkeen - ei ole pihaan täysin viaton…
  • mikahe: (Sori vRC, et ole juuri perustellut miksi haluat katumaasturin, ja siksi nämä elintärkeät nelivetojutut voivat vaikuttaa EVVK:lta.) No tässä perustelut katumaasturitarpeelle: - olen tottunut ajamaan nelivetoisella kesät ja ta…
  • Jahas, tämä aloittamani keskustelu meni taas siihen, mikä nelivedon toteutustapa on kaikista nokkelin. Kaikilla näillä tässä keskustelussa olleilla värkeillä varmaan pärjää Suomen talvessa ihan hyvin. Kuitenkin, kun nyt olette päässeet vauhtii…
  • Stefan Bylander: - ohjaamo on ankeampi ja heikkolaatuisempi kuin aiemmin omistamissani VAG-tuotteissani. - ratin pituussäädön puute kiusaa, samaten etukyynärnoja on heikompi esitys kuin Skodassa - vakio rengaskoko (18&quot on turhan iso…
  • Aeronautti: Mitsussa on sen verran kuttaperkka sisustus, onneton ilmanvaihto, huonot penkit ja ratti ei säädy pituus suunnassa että sitä ei voi kovin kehua. Vaikka varmaan on menokykyinen auto. Mihin perustuu kuttaperkka kommenttis…
  • Niinpä... olen ajanut nyt nelisen vuotta siis Subaru Outbackillä, mihin olen hyvin tyytyväinen, mutta kun Subbe ei sitä diesel-automaattia tee - ainakaan vielä. Subbe on käytökseltään sellainen auto, että mitään yllätyksiä ei tule pidon ja vedon suh…
  • Kaikki nuo ehdottamanne merkit ja mallit olen miettinyt aika tarkkaankin ja tässä lisäkriteerejä valintaani: - siis diesel-automaatti neliveto - riittävä maavara 15-20 cm - tavaratilaa vähintään 500l - mielellään kolmeen osaan jaettava takap…
  • No mulla on jo muutaman vuoden kokemus Subarusta (Outback). Se on kelpo peli, mutta kun Subbella ei ole diesel-automaattia, ja mielenkiinto on siten siirtynyt jo pikkasen muiden merkkien puolelle. Lähimpänä valintaa on Mitsu Outlander ja nuo käytety…
  • Roge: Jotenkin tuo range rover on aristokraattisempi. Bensakoneella, niin ei tarvitse tankata pahan hajuista dieseliä. Ottaisin kuitenkin mieluummin oman kuskin ja Rolls Royce Phantomin bensanhaju tarttuu käsiin sekin
  • Tehot Volvo 180 hp Saab 180 hp Mese 136 hp Jagge 146 hp Audi 170 hp Bmw 177 hp Ovat taka/etuvetoisiin vähän yläkanttiin, mutta nelivetoisessa tuolla pärjää ehkä nippa nappa. Onko tehoa koskaan liikaa ? Nykyään autot kuluttava…
  • Minustakin nuo ovat täysin mitättömiä eroja - enkä usko, että kukaan pystyy takapuolella tunnistamaan 40nm väännön eroa kahdesta turbo-moottorista.
  • Miksiköhän RAV4:sta tuodaan Suomeen vain keskimittaisella korilla varustettuna ? Aika monessa maassa on myynnissä myös hiukan pidempi malli, mikä mielestäni on paremman ja sopusuhtaisemman näköinenkin. Tilaakin on varmasti enemmän. ps. Ei Tigua…
  • Itse asiassa tämä VW -käyttämä (samaa muovia muuten on Skodassa ja Seatissakin) materiaali on halvemman näköistä ja oloista kuin monessa muussa autossa käytetty ja sitä on paljon enemmän. Tiguanissa tämä korostuu erityisesti kun kojelauta on korkea …
  • Aikas monessa uudessa autossa on jo tuo ominaisuus, että joko automaattisesti tai napista painaen saa sivupeilit kääntymään koria vasten. Ei se ominaisuus ole sitä varten, että ajaisi liian ahtaaseen rakoon vaan siksi, että ahtailla parkkipaikoilla …
Default Avatar
Jäsen 04.12.2014 alkaen
22 aloitettua keskustelua
185 viestiä
0 ×   0 ×