Keskustelut

    • Tämä käyttäjä ei ole aloittanut keskusteluja.

Viimeisimmät kommentit keskusteluissa

  • Anders-Simo: Koska minä olen se oikealta ohittaja, katson velvollisuudekseni vastata aloittajalle. Ohitan oikealta, koska vasemmalla ei ole tilaa, mikäli ohitettava ajaa vasenta kaistaa. Ohitan itse asiassa mistä tahansa, kunhan vain pääsen…
  • Itse asiassa olisin sitä mieltä, että tuo motarille 'oikeaoppisesti' tuleminen vähentäisi ainakin jonkin verran ruuhkia pääkaupunkiseudulla. Kun jonoa on sekä kiihdytyskaistalla, että motarin oikealla ja vasemmalla kaistalla, niin mielestäni ainoa o…
  • No voi mahoton, kun täällä on hyviä autoilijoita. Itse olen tosin vielä parempi Heitän tähän nyt toisenkin 'provon': Mitäs mieltä olette liitymästä moottoritielle tulijoista, jotka eivät hyödynnä koko kiihdytyskaistan pituutta vaan käännetää…
  • drive: vRC:Haluatteko tietää X:n automerkin ? Enemmän kiinnostaisi autosi merkki, sillä sinähän tuon koko sotkun aiheutit. Hyvin olisi takaa tulija ehtinyt ohi ennen omaa ohitustasi, mutta kun et halua huomioida muita niin sitten käy näin. …
  • Muistutan vielä että suurin osa meistä on tavallisia autoilijoita: - ei harrasteta alinopeutta vasemmalla kaistalla - auto on riittävä tehokas ja nopea pysyäkseni muun liikenteen vauhdissa - emme pysäköi kiinteistön oven eteen (muiden kuin …
  • Ei pidä siis provosoitua... En mielestäni luetellut mitään automerkkejä 'pikkunissani' taisi lipsahtaa. Mutta omasta kokemuksesta puhun, kun ajan motarilla aina vähintään 125-130kmh, jos tilanne sen sallii, mutta silti joku ehtii puikahtamaan o…
  • Varmastikin tällä keskustelupalstalla 'asuville' tämä on taas tällainen 'juutuubi'-tapaus ja käsitelty jo moneen kertaan aiemmin ja kattavasti ja monesta näkökulmasta... Eipä tuossa ketään haukuttu vaan kysyttiin syytä tuollaiseen käyttäytymise…
  • Ihan hienoja ajatuksia teillä, mutta en usko teidänkään käyttäytyvän noin kuin annatte ymmärtää. Nettisaitille on kiva kirjoitella, miten maailmaa parannetaan, mutta eiköhän me kaikki olla samanlaisia nuijia liikenteessä. Joustaa voi toki hilje…
  • Niin virhehän olikin minussa eikä siinä tädissä joka veti moottoritielle edessämme 40 km/h. Täällä keskusteluissa on niin hyviä kuskeja, että oikein ihmetyttää, miksi aamuliikenne aina puuroutuu pääkaupunkiseudulla vaikka kaikki ovat näin hyviä. …
  • Eipä sitä 'oikeaa' ikää voi kalenterista katsoa, kyllä läheiset ja viimeistään lääkäri sen kertoo, että nyt sitä ajohommaa voisi alkaa himmailla...
  • Tuo TM:n pääkirjoituksen juttu 'anna vanhemmille autoilijoille tilaa' on vähän kaksipiippuinen juttu. Kyllä minä edellyttäisin kaikilta liikenteessä olevilta ajoluvan saaneilta tietyn toleranssin sisällä olevaa ajokäytöstä. Muuten homma ei oikein su…
  • Rampilta tulijan käytöstä onkin suht helppo seurata jos olet itse moottoritiellä ja lähestymässä ramppia - nopeuden säätöä tai kaistan vaihtoa jne... Mutta entäpä kun olet jonossa ja tulossa rampista tuollaisen 'hitaan kiihdyttäjän' autoilijan …
  • Kovinpa on rakentavia keskustelijoita täälläkin... taitaa olla lomat jo takanapäin Yllättäviin tilanteisiin kun ei oikein voi varautua. Täytyy vain olettaa, että kaikki pelaavat yhteisillä pelisäännöillä niin homma saadaan sujumaan.
  • Täytyy siis ennen jokaista ramppia pudottaa nopeutta 120 km/h -> 80 km/h ja samoin kun lähestyy moottoritien viereen seisahtanutta, jos se vaikka lähteekiin eteen
  • drive: 4-veto on turhuutta, kyl 2-vedollakin hyvin pääsee etenemään, kunhan se tosiaan on 2-veto eikä mikään muka-2-veto niinku nämä tavalliset. Joo ja fillarillakin pääsee etenemään kelillä kuin kelillä. Silloin ei tarvitse 'viitsiä' ma…
  • Putput: RALLIART(ISTI): Täytyy sanoa että autoni muuttui aivan loistavaksi kun vaihdoin kitkat nastoihin ! Jos sinun auto on nimimerkin mukainen, niin eiköhän se ole loistava kitkoilla JA nastoilla! Ei välttämättä. Jostain syystä k…
  • Metsähaka: Autolla on helppo ajaa kun sen osaa! Jos ei osaa, niin hankkii nelivedon, käyttää julkisia tai jää kotia! Kateellisten panettelua. Oletko edes kokeillut koskaan nelivetoa ?
  • Paljon hyviä kommentteja täällä. Itse olen sitä mieltä että pito pitää aina ja joka tapauksessa maksimoida. Siksi ajan talvet jatkuvalla nelivedolla ja nastarenkailla ! Tällaisena talvena kun on paljon lunta ja pito vaihtelee suuresti ei…
  • Eli vastaus on yksinkertainen, jokainen nykyaikainen auto kuluttaa 120 km/h vauhdissa tosin vähän. Varsinkin kun lasketaan alamäkeä vaihde päällä niin siinä ei kulu kuin renkaat ja kuskin penkki
  • Makuasioista ei voi kiistellä, mutta minusta tuo uusi Outlander on ruma. Outo etumaski - taas konserni-ilme muuttuu, ei enää 'hainkitaa', sivuprofiili epätasapainoinen, liian suuret etu ja -takaylitykset, harmaat vilkunlasit takana kuuluvat jo…
  • Subarun omistajana toivon, että Subaru suuntaisi kehitystyötään enemmän suurista 3.0-3.6 -koneista pienempiin turbokoneisiin. Valitettavasti esim. 2.5 turboa ei Suomessa saa kuin Imprezaan ja vanhaan Foresteriin. Siinä olisi oiva kone esim. Legacyyn…
  • Taitaa edellisellä olla jokin VAG-kammo...ei niissä minun mielestäni kyllä mitään 'pahoja vikoja' ole ollut - pääsääntöisesti laatutuotteita. Kokemusta on japseistakin aika monesta - ja toistaiseksi 9 eri merkin jälkeen - ei ole pihaan täysin viaton…
  • mikahe: (Sori vRC, et ole juuri perustellut miksi haluat katumaasturin, ja siksi nämä elintärkeät nelivetojutut voivat vaikuttaa EVVK:lta.) No tässä perustelut katumaasturitarpeelle: - olen tottunut ajamaan nelivetoisella kesät ja ta…
  • Jahas, tämä aloittamani keskustelu meni taas siihen, mikä nelivedon toteutustapa on kaikista nokkelin. Kaikilla näillä tässä keskustelussa olleilla värkeillä varmaan pärjää Suomen talvessa ihan hyvin. Kuitenkin, kun nyt olette päässeet vauhtii…
  • Stefan Bylander: - ohjaamo on ankeampi ja heikkolaatuisempi kuin aiemmin omistamissani VAG-tuotteissani. - ratin pituussäädön puute kiusaa, samaten etukyynärnoja on heikompi esitys kuin Skodassa - vakio rengaskoko (18&quot on turhan iso…
  • Aeronautti: Mitsussa on sen verran kuttaperkka sisustus, onneton ilmanvaihto, huonot penkit ja ratti ei säädy pituus suunnassa että sitä ei voi kovin kehua. Vaikka varmaan on menokykyinen auto. Mihin perustuu kuttaperkka kommenttis…
  • Niinpä... olen ajanut nyt nelisen vuotta siis Subaru Outbackillä, mihin olen hyvin tyytyväinen, mutta kun Subbe ei sitä diesel-automaattia tee - ainakaan vielä. Subbe on käytökseltään sellainen auto, että mitään yllätyksiä ei tule pidon ja vedon suh…
  • Kaikki nuo ehdottamanne merkit ja mallit olen miettinyt aika tarkkaankin ja tässä lisäkriteerejä valintaani: - siis diesel-automaatti neliveto - riittävä maavara 15-20 cm - tavaratilaa vähintään 500l - mielellään kolmeen osaan jaettava takap…
  • No mulla on jo muutaman vuoden kokemus Subarusta (Outback). Se on kelpo peli, mutta kun Subbella ei ole diesel-automaattia, ja mielenkiinto on siten siirtynyt jo pikkasen muiden merkkien puolelle. Lähimpänä valintaa on Mitsu Outlander ja nuo käytety…
  • Roge: Jotenkin tuo range rover on aristokraattisempi. Bensakoneella, niin ei tarvitse tankata pahan hajuista dieseliä. Ottaisin kuitenkin mieluummin oman kuskin ja Rolls Royce Phantomin bensanhaju tarttuu käsiin sekin
Default Avatar
Jäsen 04.12.2014 alkaen
27 aloitettua keskustelua
190 viestiä
0 ×   3 ×