individual

Viimeisimmät kommentit keskusteluissa

  • Itse olen käyttänyt Leather Masterin tuotteita. Heiltä saa erittäin hyvää palvelua, kun tilasin tuotteet suoraan maahantuojalta ja ainakin itse olen ollut tyytyväinen aineisiin. Heillä on monenlaista ainetta, myös uusien penkkien suojaukseen.
  • Eihän meistä kumpikaan ole XFR:ää päässyt ajamaan, kun sitä ei vielä edes myydä ainakaan Suomessa. Eipä ole kovin moni lehtikään päässyt, joten ihmettelen, mistä tiedät sen olevan kaiken hehkutuksesi arvoinen, tuossa on yksi tämän palstan kehutuimmi…
  • Suomessa kun nyt puolet vuodesta on enemmän tai vähemmän talvista, on minusta aika ongelma, jos auton talviajettavuutta kuvaa parhaiten sana mielipuolinen. Siinä ei kesän ok ominaisuudet hirveästi lämmitä. Olen varma että uusi E on kokonaisuude…
  • simppa: Jos hauskanpidosta puhutaan, niin XF:ää voi kyllä viedä sladissa mielin määrin. Ainakin jos tuohon AMG-malliin verrataan XFR:ää, niin nopeammasta autosta ei liene epäselvyyttä eikä siitä, kumpaa voi viedä enemmän kahva edellä. …
  • simppa: Noista takavetoisen lisäpainoistahan on käyty keskustelua tai oikeastaan rutistu sekä WTCC:n että BTCC:n osalta juurikin siitä syystä, että ne kuulemma ovat epäreilut. Seateissa on tälläkin hetkellä WTCC:ssä että BTCC:ssä lisäpainot n…
  • Metsähaka: Takaveto on kuitenkin surkea talviliukkailla! Niimpä niin. Kannattaa varmaan joskus hankkiutua F-ryhmän osakilpailuun niin näkee käytännössä, kuinka surkeita nuo oikein ovat.
  • Matti-: Tämä on täysin makuasia, eikä siitä edes vaikuta vängätä, eri ihmiset vain pitävät eri asiosta, siinä se. Mitsu tarjoaa muilla osa-alueilla erittäin hyviä ominaisuuksia vastineeksi, joten se minkä valitsee on täysin siitä kiinni mistä i…
  • Ja sen viestini pointti oli nimenomaan osoittaa, että etuvedollakin voidaan saavuttaa menestystä. Siksi mainitsi nuo kaksi sarjaa. Enhän minä ole sitä koskaan kiistänytkään, aiemminhan kehuin Xsaran etuvetoista ralliautoa. Kommenttini alunper…
  • Matti-:lle sen verran, etten jaksa alkaa vänkäämään, toin pointtini jo esille, mutta nelipyttyiseen Mitsuun ei saa minusta kovin hienoja äänia subarua tai varsinkaan Audia vastaan, vaikka vaihtaisi minkä putkiston. Tuo rivinelonen nyt vaan on tietyn…
  • petos: joo-o... luuletko ettei muilla ole niitä ''kavereita jotka harrastavat rallia'', ja ihan omiakin kokemuksia? minusta tuo asia on moniulotteisempi kuin vain todeta että jompikumpi ''on parempi''. Sanoisin itse, että Etuvetoinen ral…
  • Matti-: Miten niin ei tullut? Et tainnut itsekkään viitsiä vilkaista Evon käppyrää ja suhteuttaa sitä autojen painoeroon. Uuden Evon koneen vääntöaluetta on kehuttu erinomaisen laajaksi vakiona, eräs testaaja jopa sanoi ettei perstuntumalla m…
  • Major: Kysyin tuota asiaa RR-teamin kuskilta joka oli ajattamassa porukkaa edustustapahtumassa Suurajojen yhteydessä viime vuonna. Eli kysymys oli niin että jos muuten samallaiset autot paitsi toinen etu- ja toinen takaveto, niin kumpi olisi nop…
  • Empä viitsi rueta riitelemään tästä asiasta, mutta kokonaisuudesta tulee pari asiaa mieleen: 1. Audin RS4:n huippuvääntö on tosiaan korkealla. Ei vain tullut mieleen katsoa vääntökäyrää, kuinka paljon vääntöä Audi tarjoaa samoilla kierroksilla …
  • Niin kuin sanoin, kyllä oikeisiin premiumeihin on aina saanut mopokoneita, onhan 316 ollut aina mallistossa, eikä se 318:aan ole mikään tykki. Mutta on premiumeihin saanut kautta historian aina myös tehokkaita ja sivistyneitä moottoreita, vai? Esim …
  • No tuo vertailu kyllä lupaa hyvää uudesta XF:stä ja kuten sanoin, viisi vuotta 5-sarjaa uudempana mallina tuon pitäisikin olla parempi ajaa. En ole itse kauheasti lukenut Autoexpressin testejä, joten ennenkuin täysin uskon tuon luokkansa parhai…
  • simppa: No voin kyllä lainata vanhoja postauksiasi. Niissä sanoit, että yksi syy siihen, että Volvo ei ole premium, on se että sitä saa pienilläkin koneilla. Perinteisestihän Volvo on ollut tarjolla vain isoilla koneilla, mikä on nyt muuttunut Fo…
  • simppa: Mutta toisaalta olihan E39:täkin 116i. Tämä ei ihan auennut?
  • On kyllä ulkoapäin onnistuneen näköinen auto! 350Z on vaan niin pätevä vempele, että tuon täytyy olla paras auto, mikä on Koreasta tullut, jos sen haluaa haastaa. Sama pätee kyllä uuteen TT:eenkin, harvinaisen onnistunut auto sekin, valovuoden edelt…
  • Käsittääkseni Bemariin ei saa ilmajousitusta eteen, säätyvän iskunvaimennuksen tai aktiivijousituksen kylläkin. Tuo ohjauksen tahmeus koskee jostain syystä kaikkia tuon luokan autoja sekä isoja katumaastureita. Ilmeisesti noissa ei ole haluttukkaan…
  • Ihan tyylikkään näköinen paketti mielestäni, tuo on aika ajaton, mutta silti omaa ihan mukavia pieniä jippoja. Vaarana tuossa kyllä on, että alkaa näyttämään tylsältä nopeasti. Lisäksi tuo "syö" hiukan A5:n ulkonäköä, se on muutenkin itsellä menossa…
  • Lainaus:27.09.2007 klo 21:31 A-utoilija kirjoitti Kyllähän Volvon kojelauta on tyylikäs, ergonominen ja käytännöllinen, joten en ihmettele äänestyksen tulosta. Ohessa samasta kulmasta kuvat Volvo V70:n kojelaudasta ja "Premium-Priced Car category"…
  • Lainaus:27.09.2007 klo 09:45 A-utoilija kirjoitti Kysehän oli 6 vuotta vanhasta autosta, joten aika normaalia kulumista vai onko tuossa jotain mitä ei odottaisi olevan tuonkin verran ajetussa autossa? Pienten fixausten ja korjausten jälkeen auto on…
  • Lainaus:24.09.2007 klo 18:17 A-utoilija kirjoitti Tuota väitettäsi voisit perustella. Missä olen ottanut kantaa siihen onko Autobildin testit soopaa vai ei? Toin yhden testin tuloksen vaan esille ja keskustelun taso tuntuu olevan kuin jotain pikkul…
  • Ehkä vähän ohi aiheen, mutta tästä tulee mieleen kaksi pointtia: 1. Tapio Taula ja putput kirjoittaa samanlaista soopaa, toinen uskoen Volvoon kuin jumalaan ja toinen Bemariin. 2. A-utoilija uskoo Autobildiin silloin, kuin se sopii hänen ajatusmaa…
  • Eilen sattui olemaan työkaverilla tuo koeajossa ja tuli itsekkin pieni lenkki heitettyä (3,2 Aut). Auto on juuri sellainen, kun olin S80:n pohjalta odottanutkin, en ehkä sanoisi sitä hienoksi ajettavaksi, mutta ajaa asiansa. Edeltäjämallista nopeast…
  • Lainaus:07.09.2007 klo 14:18 A-utoilija kirjoitti Tähän moottori-asiaan tyydyn loppukaneettina kommentoimaan, että Volvon 2,5T on oikein hyvä moottori minun tarpeisiin ja ei minua kiinnosta kinastelu muutamien desien kulutuseroista tai Volvon moott…
  • Lainaus:07.09.2007 klo 12:01 XWD kirjoitti Niin tämä on juuri sitä laatua. Volleissa on tunnetusti ollut paljon pallonivel ym. etupään väljyyksiä. Jopa kampanjakorjauksia noden asioiden eteen on tehty. Eräs laadun mitta on juuri tuo fiilis 'on kui…
  • Lainaus:07.09.2007 klo 11:05 A-utoilija kirjoitti Onko sinulla jotenkin laskupäässä vikaa vai mistä taas tämäkin vaahtoaminen suu kuolassa Volvon huonoudesta. Juuri tuolla ylempänä vertailin kulutuksia autoon, jota voi pitää Volvo S80 2,5T:n lähimp…
  • Lainaus:05.09.2007 klo 16:21 A-utoilija kirjoitti Minusta tuo nyt on vähän saivartelua miettiä tämän luokan autojen bensankulutusta valintaperusteena. Eihän näitä miksikään talousihmeiksi ole tarkoitettu bensaa pihistelemään. Olen sanonut tämän enn…
  • Lainaus:04.09.2007 klo 17:42 A-utoilija kirjoitti Volvon bensakoneista järkevin valinta on edelleenkin 2,5T bensaturbo, ennen kuin uudet 2,0 l bensaturbot tulee, eikä tuota n. 10 l kulutusta automaattina nyt jaksa tämän luokan autossa paljon kauhis…
Default Avatar
Jäsen 04.12.2014 alkaen
18 aloitettua keskustelua
964 viestiä
0 ×   0 ×