mangio

    Keskustelut

    • Tämä käyttäjä ei ole aloittanut keskusteluja.

Viimeisimmät kommentit keskusteluissa

  • Lainaus:14.08.2007 klo 11:16 CARSON kirjoitti Mielestäni Audin käyttämä Torsen ja Subarun AWD ovat parhaita alan tuotteita ja miksei Mitsullakin ole aikas hyvät vermeet. torsenia käyttää keskellä moni muukin valmistaja kuin Audi, lisäks…
  • Lainaus:14.08.2007 klo 11:09 CARSON kirjoitti Kiitos. Magneti Marelli toimittaa osia vain Euroopassa kasattaviin autoihin esim. Toyotan Sunderlandin (UK) tehtaille, mutta ei valtameren taakse Japaniin - luojan kiitos Hankin luottamukseni em. …
  • Lainaus:13.08.2007 klo 11:09 CARSON kirjoitti Parhaat nelivedot normaalitilanteisiin (talviliukkaille ja sorateille - siis ei maasto-olosuhteisiin) löytyy Audilta ja Subarulta - piste. Kaikki muut ovat jotain ihme sähkörimpuloita - piste. …
  • Lainaus:14.07.2007 klo 22:53 jjj1 kirjoitti Mikä testissä teki Imprezasta huonon auton. Alusta oli säädetty "perhemallissa" pehmeämmäksi kuin ralliversiossa. Aika ymmärrettävää. tämä nyt vaan oli esimerkkinä, kun moni täällä hehkuttaa kui…
  • Lainaus:14.07.2007 klo 21:54 jjj1 kirjoitti Itse asiassa yksi mielenkiintoinen asia Subarussa on, että huippumallit eivät juuri eroa perusmalleista. Tai enemmän niin päin, että perusmalleissakin on useimmat huippumallien ominaisuudet (neliveto, …
  • Lainaus:14.07.2007 klo 20:35 jjj1 kirjoitti . Mitä tulee nelivedon hyötyihin tasaisella nopeudella (mutkissa, mäissä ym.) ne toteutuvat ihan auton teholukemista riippumatta. auton käyttäytymiseen vaikuttaa paljon muukin kuin pelkkä vetotap…
  • Lainaus:11.07.2007 klo 14:20 CARSON kirjoitti [ Joo ja näissä komponenteissa lukee Magneti Marelli - Made In Italy. Taattua laatua, jota yhä useampi autonvalmistaja käyttää alihankinnoissaan - valitettavasti. no parempi sekin kuin niis…
  • Lainaus:11.07.2007 klo 10:23 CARSON kirjoitti En malta olla ottamatta esimerkkiä: otetaan esim. uusi Alfa-Romeo (mikä tahansa malli). Kuinka hieno auto onkaan, mutta ne italialaiset sähkötyöt - hmmmmm Kuinkahan toimii ESC muutaman vuoden päästä…
  • Lainaus:23.08.2007 klo 11:28 mhj kirjoitti Timolla on ihan hyvät ja asialliset sivut. Monenlaista autoaineistoa sieltä löytyy. Kannattaa tutustua. joo onhan ne muuten ihan hyvät sivut mutta nuo paremmuusjärjestykset aiheuttaa lähinnä hilpeyt…
  • Lainaus:20.08.2007 klo 12:37 Kumppani kirjoitti Aika harvalla meistä on samanlainen "tietokanta" kokemuksista niinkuin ajovalonetin tekijällä/tekijöillä. Sen takia tällaiset "musta tuntuu" -listat eivät ole mistään kotoisin, ellei esim. yhteisesti…
  • Lainaus:21.07.2007 klo 21:55 -Z- kirjoitti muutoin ei liene esteitä myyntihitin synnylle. no tuosta kuvasta on vielä aika vaikea mitään ennustella
  • Lainaus:23.01.2007 klo 15:20 Herbert kirjoitti Oletetaan silti, että olet 5 m päässä risteyksestä ja päätietä ajava 10 m päässä. Ajonopeudet ovat jotakuinkin samat. Kun olet risteyksessä, päätietä ajava on 5 metrin päässä. Kun 5 metriä pitkä autos…
  • Nasse: Kyllä lasten turvallisuus mielestäni käy yli reikäpäiden tarpeen kaahata autoillaan. Vai että poliisi joutaisi kaikkien koulujen kohdalle vahtimaan? Kyllä on suurten ajatusten virtaa käytetty siinäkin mielipiteessä! varsinainen ajat…
  • Nasse: Tunteella tai ei, mutta ilmeisesti jos hyvä ei auta niin sitten paha! Naurettavaa vaatia poliisia joka risteykseen ja mitä siitä seuraisi? Sama itku olisi siitäkin! varmasti vähemmän itkua kuin siitä että moottoriteillä seisoskeleva…
  • Rätkätin: Mielenosoituskselliset kaasuttelut ja koneiden ulvottaminen kertoo, että ehdottajat ovat ymmärtämättömiä kakaroita. Voi voi lapsiparat, miten olette korttinne voineet saada, vai joko niitä jaetaan alaikäisillekin? Jossain kehityks…
  • Nasse: Koulujen kohdalle ja muihin vaarallisiin paikkoihin mutkitteluväyliä ja teräviä töyssyjä! koulujen kohdalle elävät poliisit mittailemaan!! ei tarvita mitään muuta
  • lawnmover: Kun kokemusta karttuu voi oppia ajamaan ilman kiihdyttelyjä töyssyjen välit. aijaa, veikkaan että sulla on sitä kokemusta hiukan vähemmän, meinaat ajella välit samalla nopeudella vai? jos ajat sen töyssyn yli sen sallit…
  • ei ne mihinkään pakota, joku ajaa kännissä yhtä kovaa oli töyssyjä tai ei, ja töyssyt ovat sen takia ilmestyneeet kun Poliisi ei valvo niitä nopeuksia taajamissa vaa kyttää nopeuksia moottoriteillä yms missä siitä ei ole mitään hyötyä. Ihan turhia n…
  • kannattaa hommata myös sellainen auto joka ei samantien "ajaudu" lepikkoon jos suoralla tiellä irrottaa kädet ratista
  • Lainaus:16.05.2006 klo 15:03 TeeCee kirjoitti Mikä asia siellä ei mielestäsi pitänyt kutiaan? Onhan sinulla joku syy oltava siihen ettet usko esimerkiksi juuri tätä tutkimusta. Sama asia toisin päin; miksi pidit tuon pakinoitsijan huulenheittoa usk…
  • Lainaus:16.05.2006 klo 13:57 TeeCee kirjoitti No, pakinat on pakinoita, mutta jäi vaivaamaan että oliko GTAm tarkoittanut tämän vakavasti otettavaksi? Ei se nimittäin mahdotonta ole, on sellaisiakin jotka uskovat sammakon osaavan ennustaa koko kes…
  • http://driving.timesonline.co.uk/article/0,,27909-2095894,00.html
  • Lainaus:13.08.2005 klo 13:47 HJS kirjoitti Ja Italiassa on ajovalopakko 2005 alkaen tai sanotaan niin, että ainakin kesäkuussa 2005 oli, kun siellä tuli toista viikkoa ajeltua. Vaikka autoissa ei ole automatiikkaa tuon suhteen, niin valottomia aut…
  • aika monet kritisoivat autoliittoa kuitenkin sillä on jäseniä vain kourallinen, ei sellaisella jäsenmäärällä ole mitään sananvaltaa autoasioissa esim saksan vastaavassa on 10 kertainen määrä jäseniä (suhteutettuna väkimäärään).
  • Putput: Mihin malleihin Bemun 3-sylinteriset tulevat? Tuleeko edes 3-sarjaan? Taitaa ehkä tulla, mutta a) ovat tehokkaampia kuin takavuosien vastaavat koneet ja b) pääasiassa ne on kehitetty pienempien mallisarjojen tarpeisiin, siis sellais…
  • individual: Ferrarin koneiden ongelmaksi uskoisin niiden tehoonsakkin nähden suuren kulutuksen, jos sillä tuossa luokassa nyt mitään merkitystä on. Jos esim vertaa saman tehoista porsasta samantehoiseen Ferrariin, on kulutuksessa huima ero. …
  • simppa: Iskutilavuudeltaan selvästi pienemmät koneet ovat tuota painavampia, esimerkiksi Ferrarin V8 (4,3l) ja bemarin V10. no paljos toi Ferrarin kone painaa, esim Maseratin 4,244cc painaa 183 kg...
  • simppa: 185 hv 2,2 litraisesta alitehoinen? Tuo ahdettu korvaa nimenomaan 2.2 JTS:n. 200 hv/320 nm, eli enemmän tehoa kuin edeltäjässään. Kulutus tippuu litralla ja suorituskyky paranee selvästi. jep se GM perustainen pannu jää varmast…
  • joo voitaisiin samalla säätää kaikille harmaat tohota korollat...eikä se mitään säästä jos nopeudeksi säädetään 140...eihän nytkään saa ajaa kuin 120
  • TC05: Joo ja pienenä Toyota-mainoksena mainittakoon TM:n (en muista numeroa)vertailu, jossa 1,6 132hp Auris kilpaili ahdettuja vastaan. Pienin kulutus porukassa, ja silti löi paikaltaan kiihdytyksessä Fiatin ahdetun. kyseessä varmaa…
Default Avatar
Jäsen 04.12.2014 alkaen
1 aloitettu keskustelu
542 viestiä
0 ×   0 ×