multicar

    Keskustelut

    • Tämä käyttäjä ei ole aloittanut keskusteluja.

Viimeisimmät kommentit keskusteluissa

  • Onkos Lexus-faneilla dokumentteja ylikuormatun Lexuksen hirvitesteistä. Löytyykö Car and Driverista ovaalilla tehty hirvitesti jonka Plexus olisi voittanut. Saammeko lukea, please. Kovia hirvimiehiä nuo Teknikens Världin pojat. Iltalehden mukaan her…
  • "Konstakoolle". Suurin mieleeni jäänyt kotiinpäinveto on ikuisesti muistissani. Takavuosien TM:n vertailutesti farmariautoista. Mukaan oli kelpuutettu kaikki kokoluokat aina Ladasta Volvoon asti. Volvo tietenkin voitti TM:n ideologian mukaisesti. Jo…
  • Olen samaa mieltä "individualin" kanssa siitä, ettei Auto, Motor und Sport-lehti ole yhtään sen puolueellisempi kun muutkaan eri maiden johtavat autolehdet. Itse asiassa pidän AMS:a kaikessa monipuolisuudessaan maailman parhaana autolehtenä. Ei pelk…
  • En ole kieltänytkään Alfan voittoa tällä osaalueella. BMW oli ajettavuudessa toinen. Alfa sai 88 pistettä, bemari 82. Mukavuudessa Alfalle 72 , bemarille 82. Moottori ja vaihteisto Alfa 56, bemari 76. Kori Alfa 61, bemari 69 jne. Teknikens Världin …
  • Uusin Teknikens Världin kohutesti osoittaa jälleen kerran, miten vaikeaa suomalaisten ja ruotsalaisten moottoritoimittajien on suhtautua BMW:n luonnollisesti. Toimittajia ilmeisesti sekoittaa merkin arvostuksen kaksijakoisuus. Saksassa merkki on myy…
  • Vastinetta pukkaa. 45 000 katsomassa. Niin oli , mutta moniko oli tyytyväinen. Siitä tässä oli kysymys. Helvetin hyvää paskaa kun on miljoona kärpästä ympärillä. Arvasin, että allekirjoittanutta tullaan syyttämään kateudesta jos uskallan mainita f…
  • Neweylle, En ole vaatinut valtiolta mitään kompensointia. Toyotalta ja MTV3lta voisin vaatiakin. Väärinkäsitysten välttämiseksi kerron, että itse tulin paikalle melkein nurkan takaa ja kävelemällä. Ajattelin arvostelussani olla solidaarinen tuhans…
  • Kukaan ei todellakaan pakottanut paikalle eikä sinne ollut sisäänpääsymaksua. Kyllä surkealle tapahtumalle hintaa silti tuli. Tuskin 50 000 katsojaa kävelemällä nurkan takaa tuli. Taisi moni tulla perheineen satojenkin kilometrien päästä. Ei mitään…
  • Kyllä teitä Toyota-faneja on niin kiva kiusata. Ette ymmärrä ironiaa, saatikka että omaisitte vähäistäkään huumorintajua merkkikiihkossanne. Niin se kalikka taas kilahti oikeaan osoitteeseen. MTV3n ja Toyotan valtavalla mainonnalla kuorrutettu Form…
  • Jos TM:ssä olisikin ammattitoimittajia insinöörien sijaan, ei tätä keskustelua tarvisi käydä. Insinöörikeskeinen ajattelutapa tappaa TM:n tämän päivän mediakilpailussa.
  • Ettäkö TM:n insinöörit alentuisivat keskusteluun tyhmien lukijoidensa kanssa. Hehheh. Älä unta nää. Etkö jo ole tajunnut, että TM toimittajan arvio asiasta kuin asiasta on kuin jumalan sana. Ei siinä ole enään mitään keskusteltavaa. TM on Helsingi…
  • Eihän tämä tästä aneemisemmaksi voi muuttua. Palstan surkeus johtuu mielestäni siitä, ettei täällä ole minkäänlaista toimituksellista uutismateriaalia. Kaikkilla toimivilla autolehtien nettisivuilla julkaistaan lehden toimituksen kokoamia alan uutis…
  • Tiedoksi, Volvo V50 testimenestyksestä on oikein oma erillinen keskusteluketju tällä palstalla.
  • Tuo jutun pintapuolisuus eniten häiritseekin. Aihe oli sinänsä aivan kannatettava, mutta jos todella oli tarkoitus valita yhteispohjoismaisesti Vuoden Urheiluauto, toteutus kyllä meni täysin pieleen. Tottakai ajo-ominaisuudet ovat urheiluauton tärk…
  • TM:n urheiluautojen ratatesti muistuttaa takavuosien Tampereen yliopiston nollatutkimuksia. 99 % TM:n lukijoista olisi voinut tehdä saman testin virtuaalisesti netissä ja tulla samaan itsestäänselvyyteen, että tuolla TM:n testikriteerillä ko. autojo…
  • Mielestäni Turkulan juttu ei ollut reilu. En kiellä, etteikö 325:lla olisi tiettyjä suuntavakavuusongelmia Suomen uraisilla teillä, mutta kyllä koeajosta paistoi Turkulan selvä vastenmielisyys Bemaria kohtaan. Varsinkin kun Turkula tyrkytti GTI Golf…
  • Näitä autojen "luetettavuustutkimuksia" tehdään tänä päivänä joka lähtöön, ja joka käyttöön. Aivan kuin autolehtien "rengastestejä". Päämotiivi niillä on myydä lehtiin mahdollisimman paljon ilmoituksia. Ilmoittajien tyytyväisyys on tänään tärkeämpä…
  • Olen samaa mieltä uuden TT:n keulan muotoilusta. Ehdottomasti tyylikkäin ja sopusuhtaisin uudella keulalla varustetuista Audeista. Ei niin väkisin väännetyn näköinen kuin muissa. Sisustuksessa on kyllä aivan liikaa kiiltäviä koristeita. Mittaristo …
  • Nuo lukemat olivat märän kelin mittaustuloksia. Kuivalla kelillä Autozeitungin jarrutusmatkat ovat Vredestein 48,7 m Bridgestone 40,1 m Yllättävää vai mitä. Siis jarrutusmatkat ovat PIDEMPIÄ kuivalla. Lehden selitys; testiajankohtana oli yli…
  • Jarrutusmatkatestien erot: TM jarrutusmatka 80-5 km/h Autozeitung 100-0 km/h -Vredestien 39,8 m -Vredestein 41,8 m -Bridgestone 43,3 m -Bridgestone 38,7 m rengaskoko 205/55 R 16 rengas…
  • Jepjep. Aloittaa kuka tahansa, minkä tahansa keskustelun luksus-luokan autojen paremmuudesta päästään tähän ikuiseen Lexus-fanien elvistelyyn. Niinkuin nytkin. Jos Rolls Royce sattuu voittamaan jonkun Englannin sumussa ajetun vertailutestin, niin j…
  • Herbertille; Enpä kerennyt vielä perehtyä tarkemmin tuohon uuteen rengastestiin, mutta kohutoimittaja Collinin nimi pisti silmään. Taitaa olla kyseessä joku kimppatesti ruotsalaisten kanssa. Ymmärrän kustannussäästön lehden kannalta, mutta TM:n k…
  • Mitä mieltä olette, onko "oikein" että TM ostaa osan autojutuistaan toimittajilta jotka pyörittävät samanaikaisesti firmaa joka tekee juttuja eri automaahantuojien yltiöpositiivisiin asiakaslehtiin. Tai että sama toimittaja tekee samasta koeajo-aut…
  • Sorry vaan, mutta en tuota salaliittoteoriaa nyt aivan tosissani kirjoittanut. Edelleenkin olen sitä mieltä, että TM voisi ilmoittaa reilusti toimittajiensa ja avustajiensa kytkökset eri autoalan yrityksiin. Niitä nimittäin on muitakin kuin tuo test…
  • Käännetäänpä puukkoa lisää TM:n toimituksen haavassa. Pieni yksinkertainen lukija voisi kehitellä vaikka tämmöisen salaliittoteorian TM:n ja autotehtaitten yhteistyökuvioista: Talvitestiradan omistava TM:n toimittaja tapaa kansainvälisessä autoala…
  • Kyllä ulkomailla moinen omistuskytkentä herättäisi ainakin keskustelua. Mutta jääviyttä on monenlaista. Onko TM:n kustantaja, toimittajien palkanmaksajana, tietoinen mitä myyntityötä toimittajat tekevät oman firmansa hyväksi, esimerkiksi tavatessa…
  • Automaatin valinta tulee perustellummaksi päivä päivältä. Nykyinen villitys 6-vaihteisiin manuaalilaatikoihin perusautoissakin on järjettömyyden huippu. Kaikki kokeilemani 6-vaihteiset manuaalit ovat nimittäin paljon tarkempia vaihdettavia. "Tiheäm…
  • Olmille; Nuo kaikki mainitsemat tietoni ovat kyllä löytyneet muista autolehdistä, talousalan ammattilehdistä sekä sanomalehtien taloussivuilta ja netistä. Sääli jos tuotin vaatimattomilla tiedoillani tuskaa sinulle ja valitsemallesi automerkille. …
  • Eipä taida tuo etuveto-diesel-automaatti-dilemma tämän palstan kirjoituksilla ratketa. Toisille kirjoittajille ko. automaatin puute tietyissä automerkeissä ei ole mikään ongelma. Osa heistä ei arvosta/tarvitse automaattivaihteistoa ollenkaan, osa …
  • Muistaako muuten kukaan onko TM koskaan kestotestannut yhtään automaattivaihteista automallia.
Default Avatar
Jäsen 04.12.2014 alkaen
15 aloitettua keskustelua
79 viestiä
0 ×   0 ×