nimim Erkki

Viimeisimmät kommentit keskusteluissa

  • Hämmentävää lukea perustavisäijän itsestään laatimaa perustavisäijän karikatyyriä, jossa tämä itse julistautuu kapinalliseksi ei-tavikseksi.
  • A-utoilija: Tätä uutista lukiessa piti jo hieraista silmiä ja katsoa onko aprillipäivänä kirjoitettu. Että 1,5 l neloskoneesta saadaan turbolla 750 hv. Jo kultaisella 80-luvulla tuolloin edellisen kerran sallitut 1,5-litraiset F1-turbomo…
  • sjvirt: Dusterissa on mielestäni hinta enemmän kuin kohdillaan ja jotain samankaltaista räväkkää hinnoittelua olisin odottanut Dacian muiltakin malleilta. Kenties Dusterin hinta paljastaa jotain olennaista muiden katumaasturien hinnoista: …
  • Aihe on alkanut sattumoisin kiinnostaa minuakin. Autoglymin myyntiräkistä löytyy tosiaan Leather Care, joka sisältää nettisivujen mukaan luonnonöljyjä ja saippuaa (muistan jonkun suositelleen täällä aiemmin mäntysuopaa nahkapenkkien hoitoon, joten h…
  • NHB: Toyotilla varmasti yleensä pääsee hyvin vähilla ongelmilla. Samaa pätee kyllä useimpiin muihinkin autoihin. Tämä juuri on asian ydin. TM:n käytettyjen autojen koeajojen yhteydessä julkaistut käyttäjäkyselyt auton vioista tukevat nekin…
  • Sitä vielä ihmettelen tässä ääneen, että jos auton ylimääräiset korjaamokäynnit ovat ehdoton no-no ja elämän pilaaja, niin millä autovalinnalla sitten voi saavuttaa absoluuttisen varmuuden täydellisestä ongelmattomuudesta?
  • Myönnettäköön, en ole kokeillut onneani VW:n kanssa, mutta sitäkin epäluotettavimmiksi tiedettyjen Opelin, Fordin, Fiatin ja nyt Lancian (HUH!?) luotettavuus niin pakkas- kuin muinakin aamuina ja yleensäottaen kaikkina vuorokaudenaikoina on osoittau…
  • Niinpä, kaasun hirttämistä koskaan kokemattomana (paitsi kyydissä olleena neljännesvuosisata sitten, autona kuinka ollakaan Corolla Coupe -75) luulisin, että itselläni selkäydinreaktiona ko. tilanteeseen laukeaisi jarrun runttaus. Liekö sellaista au…
  • Tomppa Kruisailija: Kesällä käserenkaat alla mutta en syksyn/kevään vesikeleillä ole huomannut jarrutustehojen dramaattista häviämistä kikarenkaita käyttäessä. Paremmin on pysähtynyt kuin talven jää/lumikeleillä. Joten turha väittää että kitkaren…
  • Jorma L: Oletko saanut selville miksi naapurien nastat pidetään pidempään alla. Yleensä nastakuskit yrittävät suojella nastojaan ja vaihtavat niin aikaisin kuin uskaltaa kesägummeihin. Tuollaista nastojen suojelua en ole kyllä havainnut…
  • Lainaus:05.09.2007 klo 15:13 petos kirjoitti johan sen näkee yleisestä arvostuksesta ja vaikka jälleenmyyntiarvosta, että joku C5 on vitsi subarun rinnalla! Pistämättömään argumentointiisi muuten puuttumatta, mutta minkä verran oikeasti arve…
  • Uskomattoman koville voi näemmä ottaa oman auton sijoittuminen vertailun häntäpäähän. Ennen vanhaan riitti toimittajien kyvyttömyyden moitinta ja ilmoitus tilauksen perumisesta kirjeenä lukijan palstalle, tänä internetin ihmeaikana oman valintansa t…
  • Lainaus:22.08.2007 klo 08:39 Herbert kirjoitti [quote title="21.08.2007 klo 15:25 CARSON kirjoitti"] "Subarussa on sellaisia omaperäisiä - ja hyvin toimivia - ratkaisuja, mitä ei ole muissa autoissa: mm. karmittomat ikkunat, bokserimoottori, jatku…
  • Lainaus:11.07.2007 klo 10:23 CARSON kirjoitti En malta olla ottamatta esimerkkiä: otetaan esim. uusi Alfa-Romeo (mikä tahansa malli). Kuinka hieno auto onkaan, mutta ne italialaiset sähkötyöt - hmmmmm Kuinkahan toimii ESC muutaman vuoden päästä, …
  • Lainaus:09.07.2007 klo 10:35 A Tapio kirjoitti Omat Toyotat eivät ole alkaneet rämistä edes yli 200tkm ajettuna. En kiistä kokemustasi omista Toyotistasi. Minun viimeaikaiset kokemukseni vieraista Toyotista (taksit, työkaverien Avensis -05 j…
  • Kyllä, hyvältä näyttää uusi A4, mutta mielestäni huomionarvoisin uutuus autossa on koon kasvaminen. Perinteisestihän nämä "pikku-premiumit" ovat olleet jonkin verran ei-premium -verrokkejaan pienempiä, mutta A4 venyy kertaheitolla samoihin mittoihin.
  • Lainaus:22.10.2007 klo 15:16 TC05 kirjoitti http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Ami_6_berline.jpg Toden totta, poikana ollessa yksi tuollainen pyöri kotikaupungissa.
  • Lainaus:22.10.2007 klo 10:33 SKP kirjoitti Hetkinen... tuo auto näyttää sedanilta. Milloin Citroen on alkanut valmistamaan porrasperäisiä autoja? Vai muistaako joku mallin, joka olisi puhdas sedan? C4 Sedan tulee mieleen, mutta aika tuore ta…
  • Lainaus:17.10.2007 klo 13:58 Ammattilainen kirjoitti Merkin huomioon ottaen, tuli mieleen, että varmaan halusivat että edes joku fiiun ostaa, olipa business tai ei... Anteeksi, oli pakko...... Saat anteeksi, kun kerran pakko oli. Jos e…
  • Viimeksi autoa ostaessani pyysin tarjoukset sekä business-mallista että perusmallista välttämättömiksi katsomillani lisävarusteilla. Virheelliseksi osoittautunut oletukseni oli, että business-mallin tapauksessa vaihtoautosta saatava hyvitys olisi ol…
  • Lainaus:09.09.2007 klo 12:06 petos kirjoitti olen aiemminkin todennut että auto kertoo omistajastaan; en halua olla volvon ratissa, koska silloin näytän.... jokainen saa itse jatkaa tuota lausetta Uskoakseni näyttäisin myös Volvon ratissa…
  • Lainaus:05.09.2007 klo 21:00 petos kirjoitti minäkin sovellan samaa moneenkin merkkiin ja malliin, jotka tulevat tietyistä maista. ei silti tarvitse sitä täällä kuuluttaa. ei siitä mitään hyvää tai hedelmällistä seuraa. Eipä tarvitsisi kuulu…
  • Lainaus:20.06.2007 klo 10:02 turbo-kiisseli kirjoitti Defender mallista, joka on muinaisjäänne 80-luvulta. Defenderin nimittäminen 80-luvun muinaisjäänteeksi on lievä understatement, autohan on melko suoraa perua 40-luvulta. Tässä muuten l…
  • Lainaus:29.07.2007 klo 15:29 Thorne2 kirjoitti Sitten tylsyyden erikoismainintoja: Kaikki pienemmät hinnat-alkaen premiumit. Esim. Audi A4 2.0, BMW 318, Volvo S40 1.6. Näiden autojen ostajat maksavat vain ja ainoastaan merkistä. Kaikki "ominaisuud…
  • petos: Osaako joku kertoa tuohon muuta selitystä kuin laiskuuden ja röyhkeyden? Ei siihen mitään muuta syytä ole kuin nuo mainitsemasi. Asianmukainen ajolinja vaatisi hiukan enemmän vauhdin hidastamista, hiukan enemmän rattityötä ja vauh…
  • petos: mutta ajatelkaa tilanne esim. jonkinlaisella parkkipaikalla jossa on selvästi kahden auton mentävä ''ysikymppinen mutka'', ja siihen tulee molemmista suunnista autot. Toisen pitää kuitenkin kääntyä niin yliterävästi tuohon kohtaan, että se…
  • Nastojen tietä kuluttava voima kasvaa nopeuden neliönä, mikä yksin riittää perusteeksi talvinopeuksille eritoten moottoriteillä. Taajama-alueilla moottoriteiden nopeusrajoitus ei ole 120 km/h siitä sattuneesta syystä, että niiden lähistöllä asu…
  • Lainaus:11.03.2005 klo 09:31 Kumppani kirjoitti Tässä osiossa ollaan muuten, il Diapoloinen, puhuttu SUMUvaloista, ei pakollisista ajovaloista. Niitä ei tarvita muuten siksi, että sinä näkisit eteenpäin paremmin päivänvalossa, vaan siksi, että MUUT…
  • misar: Renkaista on syytä ymmärtää se yksinkertainen tosiasia että jarrutuspidon ja sivuttaispidon ratkaisee pitkälti kumiseos jota käytetään sen mahdollinen silicapitoisuus (piituhka)joka parantaa dramaattisesti märkäpitoa. Aamen. Aika mo…
  • Foxit: Sitähän emme saa koskaan selville . Toki liikkeelle lähtöön vaikuttaa myös kuljettajan kaasujalka, luistoneston toiminta ja vetävien pyörien määrä. Lähtökohtaisesti sitä vaan olettaisi kitkojen luistavan jäiseksi kiillottuneessa risteykses…
Default Avatar
Jäsen 03.12.2014 alkaen
52 aloitettua keskustelua
969 viestiä
0 ×   0 ×