Itse omistan -03 pwd passatin ja siihen on totta viekööt vaihdettu useamman kerran automaatti takuuseen sekä lukemattomia muita osia.... toivottavasti toyota ja honda tekevät kestävämpiä automaatteja tai sitte jättävät tekemättä ollenkaan. Näin volk…
heh heh! kuullostaa todella tutulta... itse jo aijemmin kirjoittelin tuonne tojotan laskeneeseen laatuun oman tarinani, mutta laitetaan se tännekkin. Itsellä 21.8.02 käyttöön otettu passat pwd automaatti ja runkonumeron perusteella 03 mallia. paikal…
menee ohi aiheen, mutta nyt tarvii ottaa sanoja takaisin! Tuo vw:n automaatti on kunnostautunut plus keleillä uskomattomasti vaihtaa alhaalla ja hyödyntää dsl:n vääntöä paljon paremmin( ei luistata), kuin kovemmilla pakkaskeleillä. Oisko nuo uuden…
kaikesta murheesta huolimatta olen vankkumaton automaatin kannattaja ja saisi olla vakiovaruste tai ainaskin valinnainen ilman lisähintaa!!! toteutuksissa on kuiteskin aikamoisia eroja. edellinen avensikseni(bensa) automaatilla toimi vaihteiston osa…
Vw konsernissa on maahantuojan mielestä ikuiset öljyt automaateissa ei tarvi vaihtaa... eivät osaa korjata pienintäkään vikaa automaattilaatikoista ja takuuseen vaihdetaan jos voimassa, jos ei niin ainaski passatin kohdalla 3980e+ työt 450e. en sa…
Juu täältä löytyy eurooppalaisen vw konsernin uhri! todella luotettavalta vaikutta saksalainen suunnittelu, kun menossa jo useampi automaattivaihteisto pwd passatissa. Tokihan auto on jo 4v vanha ja 200tkm ajettu, joten maahantuojan mielestä aivan n…
ei mielestäni mitään ihmeellistä, sillä käytetäänhän skoda superbbiakin valtion edustustehtävissä...uusi s80 varmasti muuten kiinnostava uutuus tullessaan.
[sellieri muokkasi tätä viestiä 03.02.2006 klo 09:21]
torstai yönä (täällä pohojosessa) -32 astetta pakkasta, kun lähdin töistä! Niin se vaan dsl passatti toimi ja palveli työmatkan nikottelematta. Oulun seudulla ollut melkein koko loppuviikon -26 ja ylimmillään -32 astetta pakkasta, silti JOKA päivä D…
jos hitusenkaan luetun ymmärtäminen eri keskustelupalstoilla on tullut tutuksi niin kerrottakoon, että tuossa -01:stä eteenpäin on tukivarret/vakaajan päät vahvistettuja. Itselläni moisella volkkarilla ajettu 230tkm ja alkuperäiset tukivarret ja vak…
Oho olipa aika "aikuismainen" kommentti edellisellä ITSELLÄNI ON 3v vanha ja 230tkm ajettu passatti. ALKUPERAISET on tukivarret (rakenne vahvistettu vm2000 eteenpäin). Kumma kyllä, mutta kertaakaan ei ole jäätynyt kahvatkaan koko aikana passatista…
vaikea valinta.... itselläni ollut edellistä korimallia olevia avensiksia bensana -98 ja d4d -00 dsl:nä. Nyttemmin -03 dsl passatti. Uutta korimallia avesta kokeilin vuosi sitten ja ihan ok pirssiltä vaikutti. Passatti rengasmetelin osalta huomattav…
Muistelen lukeneeni jostain toyotan ostaneen volkkarilta dsl "osaamista" ja myyneen vaihdossa fsi (toyotan d4 bensa) ruiskutukseen perustuvaa osaamista. Mielestäni toyota on jo vanhemmassa d4d koneessaan tehnyt aika hyvän kompromissin ominaisuuksis…
ot. mutta kerrotakoon! kyllähän mersulla oli myös vertailukelpoinen dsl moottori.
aki
ja japsidieseleistä ei tuohon aikaan oltu juuri kuultukaan.
[/quote]
kukakuinki tuohon pointtiin kiinnitin huomioni! itse ajelin -90 luvulla huomattavia määr…
Toyota camry vm.88-92 2.0td 86hv/4500r/min 175nm/2000r/min kulutus 4.8l/90km/h 6.8l/120km/h ja kaupunki 6.8l. Mielestäni aika hyvin 80 luvun lopun japsilta vai mitä? (lähde TM automaailma) Toyota carina 2.0 "vapari" vm.88 73hp ja 132nm kulutus 4.5l …