Ssangyong Chariman

2 kommenttia

Ssangyong Chariman on S-mersun kopio (vielä selvästi pidempi limoversio), jossa on vain 110kW, auto ei varmasti kulje näillä tehoilla kun auto painaa varmasti yli 2 tonnia. Onko tämä köyhän miehen limusiini?

Samaten Coleman on melko pitkä limusiini (6 ovea+takaluukku), tehoa on myöskin 110kW.

Mitä näissäkin autoissa on järkeä? Miksi rikkaat ostaisivat noin hitaan auton?

  
  • Aasiassa tiet ovat niin tukossa että ei siellä kävelyvauhtia kovempaa pääse kuin Kiinan maaseudulla ja Pohjois-Koreassa.

      
  • -Chairman kyllä pohjautuu wanhaan E-sarjaan (W124) ja moottoitehoissakin löytyy...

    "Based on the floorpan of the previous-generation E-Class, the Chairman uses the Mercedes-designed and SsangYong-built 3,2-liter 24-valve inline-6 that produces 220bhp, delivered through Mercedes-Benz's latest 5-speed automatic."
    Lähde: Road&Track Magazine

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit