Ssangyong Chariman on S-mersun kopio (vielä selvästi pidempi limoversio), jossa on vain 110kW, auto ei varmasti kulje näillä tehoilla kun auto painaa varmasti yli 2 tonnia. Onko tämä köyhän miehen limusiini?
Samaten Coleman on melko pitkä limusiini (6 ovea+takaluukku), tehoa on myöskin 110kW.
Mitä näissäkin autoissa on järkeä? Miksi rikkaat ostaisivat noin hitaan auton?
Aasiassa tiet ovat niin tukossa että ei siellä kävelyvauhtia kovempaa pääse kuin Kiinan maaseudulla ja Pohjois-Koreassa.
-Chairman kyllä pohjautuu wanhaan E-sarjaan (W124) ja moottoitehoissakin löytyy...
"Based on the floorpan of the previous-generation E-Class, the Chairman uses the Mercedes-designed and SsangYong-built 3,2-liter 24-valve inline-6 that produces 220bhp, delivered through Mercedes-Benz's latest 5-speed automatic."
Lähde: Road&Track Magazine