Kiikarissa olisi -95 mallinen chevrolet suburban 6.5td, olisin kiinostunut tietämään tyyppivioista, kulutuksesta(vaikka eihän tämä pyhällä hengellä kuljekkaan) sekä käyttäjien kokemuksista ja mielipiteistä
Voit yrittää hakea vikoja jonkun 600.000 km jälkeen. Kulutus on melko suuri 6,5 Td:ssä, siinä 15-17/100. Kulutus on myös riippuvainen perän välityssuhteesta.
Ahtamaton 6.2 vie Starcraftissa 10 maantie, 12 l kaupunki. Minulla oli 6 vuotta Vani aikoinaan, sillä ajettiin Milanon ja Hammerfestin väliä, niin lumi- kuin hiekkamyrskyssä. Jouduin kerran vaihtamaan palaneen ajovalon. Tylsä vikalista, toki kulutusosat vaihdettiin huollossa, mutta siinä se.
Eikö Suburbanissa olen 8,1-litran VEEKASI ja tehoja 250kW. Miten noin iso auto lähtee ja kuluttaa tuolla koneella? Ja eihän tuollaista 8,1-litraista ole Suomessa...
Kukaan järkevä ei tuo Suomeen Suburbania bensa-V8:lla, ellei auto jää pihakoristeeksi. 6.5 Td on -95 ja uudemmissa, -82 -> on 6.2 Dsl. Älä niele tuosta vain mitä lehdet kirjoittavat, toimittajat ovat vain ihmisiä ja käyttävät paljolti samoja kanavia ja tietolähteitä joita itsekin voi netistä hakea. USA:ssa asia on eri, mutta niin on bensan hintakin.
Voit yrittää hakea vikoja jonkun 600.000 km jälkeen.
Kulutus on melko suuri 6,5 Td:ssä, siinä 15-17/100. Kulutus on myös riippuvainen perän välityssuhteesta.
Ahtamaton 6.2 vie Starcraftissa 10 maantie, 12 l kaupunki. Minulla oli 6 vuotta Vani aikoinaan, sillä ajettiin Milanon ja Hammerfestin väliä, niin lumi- kuin hiekkamyrskyssä. Jouduin kerran vaihtamaan palaneen ajovalon. Tylsä vikalista, toki kulutusosat vaihdettiin huollossa, mutta siinä se.
Eikö Suburbanissa olen 8,1-litran VEEKASI ja tehoja 250kW. Miten noin iso auto lähtee ja kuluttaa tuolla koneella? Ja eihän tuollaista 8,1-litraista ole Suomessa...
Kukaan järkevä ei tuo Suomeen Suburbania bensa-V8:lla, ellei auto jää pihakoristeeksi. 6.5 Td on -95 ja uudemmissa, -82 -> on 6.2 Dsl.
Älä niele tuosta vain mitä lehdet kirjoittavat, toimittajat ovat vain ihmisiä ja käyttävät paljolti samoja kanavia ja tietolähteitä joita itsekin voi netistä hakea. USA:ssa asia on eri, mutta niin on bensan hintakin.
Bulgariassa on kuulemma puolet halvempaa bensaa, muutan sinne ja ostan VEEKASI Suburbanin.