toyota land cruiser

10 kommenttia

Onko autossani vikaa kun se haistaa yksinajettaessakin pienimmätkin mäet. Vai onko se ominaisuus. Auto on land cruiser rj 70 v.90.
moottori 2.4 110 hv?

  
  • Kyllä se ainakin kulkee 21 sekuntia sataseen ja huiputkin yli 140km/h. Joo.. tuo ei ollut vastaus kysymykseen/asiaan. Voistiko vähän täsmentää? :smile:

      
  • Kyse on vissiin LJ-70 2.4 TD?RJ-70 on pensa koneellinen. päällisin puolin saman näköisiä kotteroita.

      
  • Jos on kyse bensakoneisesta maasturista, ei ole ihme jos haistaa mäet. Bensakoneet ovat yleensä tehottomia, mutta bensa kyllä kelpaa, vaikkei saa vastinetta suurelle kulutukselle. Bensakone maasturissa alkaa tuntumaan joltakin vasta n. 5 litran V8 kokoluokassa, kulutuksen ollessa sitten huima.

    TD taas kulkee ja vääntää hyvin, pienellä/erittäin kohtuullisella kulutuksella. Aamu-uutisissa tänään, oli $ - hinta barrelille 52,- . USA ennusti sen nousevan kohta $ 60,- barrelilta ja jos tulee kylmä talvi pohjoisella pallonpuoliskolla kukaan ei tiedä mihin polttoaine kipuaa.

    Uskon itse, että talvella nähdään vielä € 1,50 pumpulla, ehkä ylikin.

      
  • -90 Land Cruiserim dieselit:
    2,5TD 125km/h huiput kulutus bensakonetta 3 litraa pienempi
    3,5D 125km/h huiput kulutus bensakonetta litran pienempi
    4,0D 145km/h ja 26s sataseen kulutus sama mikä bensakoneessa

      
  • mulla oli 2v hj-60 4.0D suora kutonen pääsin sillä matkaajossa 9litraan.sillä hetkellä koneella oli ajettu 350tkm.lj-70 2.4td kuluttaa samaa luokkaa nätisti ajettuna.pensa koneelisesta ei ole kokemuksia.

      
  • HJ-60 oli mallia -83

      
  • Kaverini sanoi että vanha Toyota Land Cruiser on todella hyvä ajettava. Sitten sieltä ylhäältä on komeat näkymtäkin. Pitääkö paikkansa että Land Cruiser:issa on hyvät ajo-ominaisuudet? (siis vanhassa mallissa)

      
  • kyllä pitää.menee ku juna!eikä hirviä tarvii paljoa väistellä ajaa yli :smile: (HJ)

      
  • Ja vielä lisäystä lantikkaan:siinä oli luotettavin/kestävin auto mitä mulla on ollu.huhua olen kuullut et semmosella olis ajettu yli 1200000tkm ilman minkäänlaisia suurempia remontteja muuta kuin laturi/startti huoltoja!(HJ-60 turboton)Turbolliset HJ:iit eivät ole niin pitkäikäsiä.PS:Löytyykö Nurmijärven lähi ympäristöstä mönkijä harrastelijoita?yksin ajelu rupee kyllästyttämään pikku hiljaa.ei ole mun kaveri piiris mönkijöistä kiinnostuneita.

      
  • Lainaus:
    08.10.2004 klo 15:34 atv2004 kirjoitti
    kyllä pitää.menee ku juna!eikä hirviä tarvii paljoa väistellä ajaa yli :smile: (HJ)


    Mahtaaks pitää paikkansa... :wink:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit