Haluaisin tietää, kuinka paljon seuraavien käytettyjen autojen noin-hinnat:
-Audi TT Roadster -BMW Z4 2.2i -Ford Puma -Honda Type R
Kiitos jo etukäteen.
Pumia olen nähnyt kymppitonnista kolmeentoista tonniin. Type R olen nähnyt hiukan yli 20000:lla. Saksalaisissa lehdissä on ollut uudehkoja TT:t 17000 euroa, Suomessa ei varmasti ihan sitä luokkaa...
Katselin vähän uudempia Pumia lehdestä ja niin ne maksoivat 14000-18000. Yllättävän kalliita. Kunnon tietoja näiden käytettyjen autojen osalta en löytänyt, löysin vain erillisiä sieltä täältä.
Mistähän Type-r mallista nyt puhutaan? Accord, Integra vai Civic? Kaverini toi noin vuosi sitten Type-r mallisen -99 accordin saksasta. Maksoi siellä n.13k 43tkm ajettuna. Veroja tuli n.7k:a
Vastaavia accoja olen suomessa nähnyt myytävä noin 25k hintaan
Mistähän Type-r mallista nyt puhutaan? Accord, Integra vai Civic? Kaverini toi noin vuosi sitten Type-r mallisen -99 accordin saksasta. Maksoi siellä n.13k 43tkm ajettuna. Veroja tuli n.7k:a
Itse ajattelin Civic Type-R:stä puhuttavan kun noita muita Type-R:iä ei ole näkynyt montaa kappaletta. Kaverisi säästi aika mukavasti kun toi Saksasta. Noin kuukausi sitten näin Accord Type-R:n täällä Turussa omin silmin ensimmäistä kertaa.
-Audi TT Roadster
-BMW Z4 2.2i
-Ford Puma
-Honda Type R
Kiitos jo etukäteen.
Pumia olen nähnyt kymppitonnista kolmeentoista tonniin. Type R olen nähnyt hiukan yli 20000:lla.
Saksalaisissa lehdissä on ollut uudehkoja TT:t 17000 euroa, Suomessa ei varmasti ihan sitä luokkaa...
Katselin vähän uudempia Pumia lehdestä ja niin ne maksoivat 14000-18000. Yllättävän kalliita. Kunnon tietoja näiden käytettyjen autojen osalta en löytänyt, löysin vain erillisiä sieltä täältä.
Mistähän Type-r mallista nyt puhutaan? Accord, Integra vai Civic?
Kaverini toi noin vuosi sitten Type-r mallisen -99 accordin saksasta. Maksoi siellä n.13k 43tkm ajettuna. Veroja tuli n.7k:a
Kaverini toi noin vuosi sitten Type-r mallisen -99 accordin saksasta. Maksoi siellä n.13k 43tkm ajettuna. Veroja tuli n.7k:a
Itse ajattelin Civic Type-R:stä puhuttavan kun noita muita Type-R:iä ei ole näkynyt montaa kappaletta.
Kaverisi säästi aika mukavasti kun toi Saksasta. Noin kuukausi sitten näin Accord Type-R:n täällä Turussa omin silmin ensimmäistä kertaa.