Onko kenelläkään muulla pudonnut Passat TDI:n polttoaineen lauhdutin asfattia hieromaan, kiinnikkeen murruttua ? Autolla ajettu n. 70 000 km vajaan kolmen vuoden aikana, eli vasta sisäänajettu auto eikä pitäisi tälläisiä vikoja olla. Eikä tämä ole ensimmäinen vika tässä autossa.
Onko autossa tehty isompia huoltohommia moottoritilassa? Itsellä Eberin asennuksen jälkeen huomasin työn tehdyn hutiloidusti, esin. listoja ja muuta sellaista rempotti irti! Onneksi avasin ja tarkasti autoa asennuksesta luovutettaessa! Reklamaatioitakin tein! Tämä kaikki merkkiliikkeessä! Ihmetyttää tuo huoltoneuvojien rooli: eivätkö uskalla puuttua asentajien toimiin?
Mutta Caravellesta ovat parit jotkut ihmeen pohjapanssarit ja katalysaattorit samalla tohjoutuneet ja lähteneet huitsin hittoon talvisissa olosuhteissa. Usein kun vastaan ajelee joku auto, jonka moottoritilan alla lepattaa joku irtonainen osa, on kysymyksessä pohjapanssariaan luova Volkkari. Motonetista saa alkuperäistä Volkkarin panssaria paljon paremman pohjapanssarin. Se on tehty metallista ja jättää öljypropun paljaaksi, joten öljynvaihtokin sujuu helposti. Nykyisiä Volkkareita ei ole ikävä kyllä suunniteltu pohjolan oloihin.