Löytyykö samanlaista keneltäkään? Joku sanoi että tää auto olis vähän harvinaisempi suomessa VW Golf III 2.9 VR6 Syncro 4x4 vm.-95 Jos on niin kertokaa vaan omia kokemuksia tästä autosta.
Löytyykö samanlaista keneltäkään? Joku sanoi että tää auto olis vähän harvinaisempi suomessa VW Golf III 2.9 VR6 Syncro 4x4 vm.-95 Jos on niin kertokaa vaan omia kokemuksia tästä autosta.
VR6:ia pyörii joka paikassa. Mutta ne mitkä tiedän on 2,8-koneella (jos oikein muistan), 2,9-litraisesta en ole kuullut. Lisäksi tuo Syncro 4x4 en ole havainnut niissä VR6:ssa. Eroaako tuo kone tavallisesta VR6:sta?
Oletko varma ettei sulla ole Fordin kone siinä VW:ssä? Vertaa iskunpituutta ja männänhalkaisijaa Fordin teknisten tietojen kanssa 2.9 koneiseen. Saatat yllättyä? VW toimitti taas Ford Galaxyyn alkuvaiheessa 2.8 moottorit, näitä swappihommia oli juuri siinä -94-96 vaiheessa.
Sekä 2,8- että 2,9-litraiset olivat VW:n VR6-koneita. Fordin 2,9-litrainen on tavallinen veekuutonen. Sylinterimitat saattavat olla vaikka identtiset, mutta toisessa on vain yksi kansi.
[nimim Erkki muokkasi tätä viestiä 22.02.2005 klo 10:26]
Ford liikkeestä eräs henkilö väitti että Volkswagen toimittaisi ihan tavallisia VR-koneita tuohon Galaxyyn. Se taitaakin olla varmaa että VW toimittaa Galaxyyn koneita.
Joku sanoi että tää auto olis vähän harvinaisempi suomessa
VW Golf III 2.9 VR6 Syncro 4x4 vm.-95
Jos on niin kertokaa vaan omia kokemuksia tästä autosta.
VR6:ia pyörii joka paikassa. Mutta ne mitkä tiedän on 2,8-koneella (jos oikein muistan), 2,9-litraisesta en ole kuullut. Lisäksi tuo Syncro 4x4 en ole havainnut niissä VR6:ssa.
Eroaako tuo kone tavallisesta VR6:sta?
2.8:ssä on muistaakseni 174hv
ja tossa 2.9:ssä on 190hv
Ja sitten kun on vielä neliveto...
Hyvä peli se on ainakin ajaa.
Oletko varma ettei sulla ole Fordin kone siinä VW:ssä? Vertaa iskunpituutta ja männänhalkaisijaa Fordin teknisten tietojen kanssa 2.9 koneiseen. Saatat yllättyä? VW toimitti taas Ford Galaxyyn alkuvaiheessa 2.8 moottorit, näitä swappihommia oli juuri siinä -94-96 vaiheessa.
Sekä 2,8- että 2,9-litraiset olivat VW:n VR6-koneita. Fordin 2,9-litrainen on tavallinen veekuutonen. Sylinterimitat saattavat olla vaikka identtiset, mutta toisessa on vain yksi kansi.
Ford liikkeestä eräs henkilö väitti että Volkswagen toimittaisi ihan tavallisia VR-koneita tuohon Galaxyyn. Se taitaakin olla varmaa että VW toimittaa Galaxyyn koneita.