Apua startin kanssa

2 kommenttia

Mulla on 6 vuotta vanha Audi A8 ja nyt lykkäsi semmoisen myrkyn että starttimoottori alkaa heittää hyvästit. Vein auton merkkihuoltoon ja kustannusarvioksi uudelle startille tuli 850 euroa töineen. Näin ensihädässä tuo hinta kuulostaa tietty korkealta, ja naisena en näistä asioista oikein tiedä. Kannattaisiko startti ostaa esim. Saksasta ja sitten käydä huollossa laittauttamassa se huollossa paikoilleen. Mulla ei ole harmainta aavistusta kuinka paljon sellainen startti voi maksaa. Vai olisiko neuvonne viedä auto merkkihuoltoon kiltisti ja pulisematta? Asun itse täällä Euroopassa ja haluaisin kysyä neuvoa sieltä kotopuolen järkeviltä. Kiitos!

  
  • Voithan huoltaa sen autosi myös muualla kuin merkkiliikeessä, lienee varmasti järkevämpää, sillä startin vaihtaminen ei ole iso homma, eli sen osaa tehdä nyrkkipajakin.


    Mutta, jos sinulla on varaa ajella noin uudella "hulppealla" :wink: Audilla, on sinulla varmasti varaa maksaa tuo 850 autosi käyntiin saamiseksi.. Sama rahahan menee, kun ajat autollasi kuusi kertaa Suomen päästä päähän.

      
  • On jo startille saatu hintaa!
    Mulla on varastossa A6:n ylimääräinen kunnostettu startti.
    Saat sen 50 € .
    Mene Saksassa vaikka romikseen, saat varmaan 50,- € startin joka toimii. Ne tietävät miten kaapelit kytketään jolloin sen toimivuus voi todeta heti irrallisena.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit