Nokian NRHi

3 kommenttia

Nokian NRHi:t olivat minulle suuri pettymys, sillä niiden tuottama melutaso oli 80-luvulta ja aivan käsittämätön kaikilla pinnoilla. Auto on Toyota Avensis ja siis muuten hiljainen

  
  • Näinhän se on. Rengaskauppias yritti mullekin tyrkyttää NRHi:tä kertoen, että taksikuskitkin haluavat tuollaiset erityisesti sen takia, että ne ovat hiljaiset renkaat. Oli vaikea olla nauramatta, sillä viimeisimmät testitkin osoittavat ko. renkaan olevan keskitason alapuolella melutasonsa kanssa. Jos renkaiden hiljaisuus on tärkeintä, ovat seuraavat renkaat harkinnan arvoisia:

    Goodyear Eagle Ventura (huom. loistavat vesiliirto-ominaisuudet, itse ainakin tykkäsin)

    Michelin Energy (Markkinoiden hiljaisin uutena, mutta kuluneena turhan äänekäs)

    Continental PremiumContact (Taitaa olla markkinoiden kallein "normaalirengas" tällä hetkellä)

    Pirelli P6 (Ensimmäinen hiljainen Pirelli)


      
  • Nyt on alla Goodyear HydraGrip:it. Ovat todella hiljaiset ja laadukkaat renkaat. Ei tarvitse tämän jälkeen ostaa Nokian kesärenkaita ihan äkkiä(talvirengaita kylläkin)

      
  • Lainaus:
    26.07.2004 klo 20:21 tani kirjoitti
    Nyt on alla Goodyear HydraGrip:it. Ovat todella hiljaiset ja laadukkaat renkaat. Ei tarvitse tämän jälkeen ostaa Nokian kesärenkaita ihan äkkiä(talvirengaita kylläkin)


    Nokian talvirenkaissakin on se ongelma, että ne on äänekkäitä, mutta meidän olosuhteissa varsinkin Hakkapeliitta 4 on rengas, jota en ihan heti ohittaisi kun kyseessä on uusien talvirenkaiden hankinta...

    Itse en ole koskaan halunnut autooni Nokian kesärenkaita. Edelliset olivat Michelinit ja tällä hetkellä renkaiden virkaa toimittaa Goodyear Eagle F1. Jälkimmäinen on muuten aivan loistava, mutta vähän turhan äänekäs...

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit