Missä muissa autoissa kuin Mersuissa ja Mineissä on mekaaninen ahdin? Eikö Mersu vaihdakkin pian kompressorimallit turbomalleiksi? Miksi se nyt näin tekee?
Kompura on kalliimpi kuin turbo, vie tehoa, vaikka sitä antaakin, (turbo taas "ilmaista voimaa") ja kompressori tuottaa turhaa ääntä. Pakokaasuahdin reagoi jo nyt tarpeeksi nopeasti kiitos sähkösäädön, jotta se alarekisteri ei jää tyhjäksi. Ja 2x turbojahan ne tulevat olemaan, Mersu uusii kaikki koneensa joilla 4+ mukeja V lohkoisiksi, joten bi-turbo on todella helppo toteuttaa.
Aston Martin, Buick, Ford, Jaguar, Oldsmobile, Pontiac
Jos Mercedes aikoo vaihtaa kompessorit turboiksi, niiden olisi paras olla tuplaturboja, jotta ei tulisi mitään älyttömiä turboviiveitä.
Kompura on kalliimpi kuin turbo, vie tehoa, vaikka sitä antaakin, (turbo taas "ilmaista voimaa") ja kompressori tuottaa turhaa ääntä. Pakokaasuahdin reagoi jo nyt tarpeeksi nopeasti kiitos sähkösäädön, jotta se alarekisteri ei jää tyhjäksi. Ja 2x turbojahan ne tulevat olemaan, Mersu uusii kaikki koneensa joilla 4+ mukeja V lohkoisiksi, joten bi-turbo on todella helppo toteuttaa.
Eihän euroopplaisissa Fordeissa ole mekaanista ahdinta?
Joo ei eurooppalaisissa ole, mutta tarkoitin lähinnä Mustangia.
Joo ei eurooppalaisissa ole, mutta tarkoitin lähinnä Mustangia.
Euroopassa ei ole mekaanisia ahtimia, vielä kuin mersu vaihtaa pian turboihin. Ilmeisesti vain erikoisautoissa on enää ainoastaan mekaanisia ahtimia.