Kun seisot auton vierellä niin näissä ovissa on niin kova imu, että imevät sut kyytiin. Eikun taisivatkin olla mersu W140, eli möhköfantti -ässämersun mukana tullut lisä/ vakiovaruste. -myöhemmin myös muissa merkeissä. Ovea ei tarvitse sulkiessaan kuin jättää raolleen, tekniikka hoitaa loput, eli imee itse viimeiset sentit kiinni. Samaa tekniikkaa oli saatavilla jo W124:n farkun takaluukkuun.
Tarkoitaako että mulla on s650L amg 2004. Ei ole. Huom. Mä en aja ladalla. Samppa 1300 ajaa varmaan ladaa tai toyota corollaa joka on vuosi mallia 1979-1982. Kaikki ei voi tietää kaikkea.
[mersu mies muokkasi tätä viestiä 03.12.2004 klo 13:55]
Kun seisot auton vierellä niin näissä ovissa on niin kova imu, että imevät sut kyytiin.
Eikun taisivatkin olla mersu W140, eli möhköfantti -ässämersun mukana tullut lisä/ vakiovaruste. -myöhemmin myös muissa merkeissä.
Ovea ei tarvitse sulkiessaan kuin jättää raolleen, tekniikka hoitaa loput, eli imee itse viimeiset sentit kiinni. Samaa tekniikkaa oli saatavilla jo W124:n farkun takaluukkuun.
No nyt meni multa ainakin usko "mersumiehen" mersuiluun, varmaan ladalla ajanee.
Tarkoitaako että mulla on s650L amg 2004. Ei ole.
Huom. Mä en aja ladalla. Samppa 1300 ajaa varmaan ladaa tai toyota corollaa joka on vuosi mallia 1979-1982.
Kaikki ei voi tietää kaikkea.
Minulla oli Cadillac Fleetwood:ssa - 81 aikoinaan takakontin sulkijana tällainen imujärjestelmä. Hyrräsi hiljakseen vetäessään takapaksin kiinni.